Blacksword Posted March 20, 2017 Share Posted March 20, 2017 (edited) Ο τελευταίος Defender έφτασε, και ήρθε για να μας εντυπωσιάσει. Υποδεχτείτε τον Iron Fist! Την έχει ξεκινήσει κανείς; Εγώ έχω δει μερικά επεισόδια και δείχνει, μέχρι στιγμής, πολύ καλύτερη από Jesica Jones και Luke Cage. Ίσως και να καταφέρει να φτάσει το αγαπημένο Daredevil. Edited December 7, 2017 by Dreamer Προστέθηκε το έτος που κυκλοφόρησε η ταινία στον τίτλο του topic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 20, 2017 Share Posted March 20, 2017 Οι κριτικές το έχουν καταθάψει μέχρι στιγμής και στο rotten tomatoes ξεκίνησε στο 0% και τώρα είναι στο 16%. Λογικά θα το πιάσω μέσα στην εβδομάδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaratoth Posted March 20, 2017 Share Posted March 20, 2017 Εγώ δεν θα το πιάσω καν. Μετά το ενδιαφέρον μεν, αλλά σε βάθος χρόνο μεχ Jessica Jones και μετά την κατά το ήμισυ άθλια δεύτερη σεζόν του Daredevil, απλά κουράστηκα. Ούτε Luke Cage είδα, αν και ίσως κάποτε ασχοληθώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted March 20, 2017 Share Posted March 20, 2017 Έχω δει τα 6 επεισόδια μέχρι στιγμής, και μου αρέσει. Όταν το ολοκληρώσω θα έχω μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Μου αρέσουν όλοι οι χαρακτήρες, πρωτεύοντες και δευτερεύοντες. Μέχρι στιγμής ακολουθεί μια συνεχόμενη origin μυθοπλασία (που γεννά πολύ-πλοκα ερωτηματικά - που είναι η συνταγή των καιρών με αμφιλεγόμενη κατάληξη). Εύχομαι κάποια στιγμή να αποκτήσει και αυτοτελή επεισόδια, θα είναι καλύτερα. Θα μπορούσε να είναι το τωρινό "Kung-Fu" (η παλιά σειρά με τον Ντέηβιντ Κάρανταϊν). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted March 24, 2017 Share Posted March 24, 2017 Έπιασα κι εγώ να το δω και είμαι στα πρώτα επεισόδια. Μάλλον το κατατάσσω στις σειρές dinner eating. Ίσα για να περνάει η ώρα του φαγητού, ή γυμναστικής στον διάδρομο. Όχι κακό,όχι καλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MountainRoot Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 Απλά μέτριο......Ούτε κακό ούτε καλό. Αν δεν έχετε κάτι άλλο να δείτε ΟΚ αλλά όταν υπάρχουν καταπληκτικές σειρές εκεί έξω δεν υπάρχει κυριολεκτικά κανένας λόγος να το δει κάποιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted March 27, 2017 Author Share Posted March 27, 2017 Τελείωσα την πρώτη σεζόν. Είναι σίγουρα αρκετά καλύτερη από την κουραστική πρώτη σεζόν του Luke Cage, αλλά κάπως δεν καταφέρνει να ικανοποιήσει τόσο όσο DD και JJ. Νομίζω το μεγαλύτερο μειονεκτήμα της είναι στον πρωταγωνιστή κυρίως και στην αναποφασιστικότητα του στο αν θα γίνει προστάτης των μοναχών, κακός ή ήρωας που μέχρι το τέλος δεν καταφέρνει να το λύσει. Αυτό που την σώζει όμως είναι οι χορογραφίες που για άλλη μια φορά εντυπωσιάζουν. Γενικά θα έλεγα ένα 7.5 στα 10 είναι μια δίκαια βαθμολογία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheReaper Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Τελείωσα τη δεύτερη σεζόν του Iron Fist. H μόνη εντύπωση που μου έμεινε έντονα: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.