Jump to content

Γου Μινγκ (Wu Ming)


Steel Guardian
 Share

Recommended Posts

Wu Ming είναι το όνομα που χρησιμοποιεί  μία πενταμελής ομάδα Ιταλών συγγραφέων. Γράφουν όλοι μαζί ιστορικά μυθιστορήματα, καθώς και βιβλία διαφόρων ειδών ξεχωριστά, χρησιμοποιώντας τα ονόματα Wu Ming 1, Wu Ming 2 κ.τ.λ.
Πριν την δημιουργία της ομάδας αυτής τέσσερα από τα μέλη της έγραψαν το μυθιστόρημα Q/Εκκληστιαστής (Εκδόσεις Τραυλός) , υπό το ψευδώνυμο Luther Blissett. Πεισσότερα πράγματα για αυτούς μπορεί να διαβάσει κανείς στο internet.

Βιβλία τους που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά:
54/54 (Εκδόσεις Εξάρχεια)
Manituana/Μανιτουάνα (Εκδόσεις Εξάρχεια)
Altai/Αλτάι (Εκδόσεις Εξάρχεια)
The Army of Sleepwalkers/Η Στρατιά των Υπνοβατών (Εκδόσεις Εξάρχεια)

Νομίζω αξίζει να σημειώσω ότι τα κείμενα στα οπισθόφυλλα των ελληνικών εκδόσεων είναι αρκετά κακά και δεν κάνουν καθόλου καλή δουλεία στο να αποτυπώσουν το περιεχόμενο των βιβλίων.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Manituana/Μανιτουάνα (Εκδόσεις Εξάρχεια)
Αυτό είναι το δεύτερο βιβλίο τους που διαβάζω μετά το 54, που ήταν πολύ καλό. Και το Μανιτουάνα είναι στο ίδιο καλό επίπεδο.
Το βιβλίο πραγματεύεται τον πόλεμο για την ανεξαρτησία των Η.Π.Α., αλλά από μια ασυνήθιστη σκοπιά, αυτή των Ινδιάνων που πολέμησαν με την πλευρά της Αγγλίας.
Η υπόθεση είναι πολύ ενδιαφέρουσα και οι χαρακτήρες είναι καλά δουλεμένοι, αν και θα μπορούσε να δοθεί μια παραπάνω εμβάθυνση σε κάποιους.
Το μόνο μειονέκτημα του βιβλίου είναι ότι είναι αρκετά μεγάλο (650 σελίδες, στην ελληνική έκδοση) και σε συνδυασμό με την κάπως  επεισοδιακή δομή του (ενδεικτικά αναφέρω ότι έχει παραπάνω από 100 κεφάλαια) μπορεί να κουράσει σε μερικά σημεία.
Σίγουρα πάντως έμεινα πολύ ικανοποιημένος και θα συνεχίσω διαβάζω έργα τους.

Βαθμολογία: 8.0/10

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Καλησπέρα!

Μήπως γνωρίζετε πού θα μπορούσα να βρω τη Στρατιά των Υπνοβατών; έστω μεταχειρισμενο;

 

Ευχαριστώ πολύ,

Γιάννα 

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Γου Μινγκ (Wu Ming)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..