Jump to content

Μεταφρασμένα SFF Βιβλία για το 2018


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Ενδεικτικά κάποια ωραία βιβλία του ευρύτερου Φανταστικού που μεταφράστηκαν στα ελληνικά το 2017:

01. Τζον Κόνολι - Ο καιρός των μαρτυρίων (Bell)
02. Μπλέικ Κράουτς - Σκοτεινή ύλη (Διόπτρα)
03. Συλλογικό - Καθάρματα (Κλειδάριθμος)
04. Ρόμπιν Χομπ - Ο εκτελεστής του γελωτοποιού (Μεταίχμιο)
05. Τζο Χιλ - Ο πυροσβέστης (Bell)
06. Νιλ Γκέιμαν - Ποτέ και Πουθενά (Ίκαρος)
07. Τζ. Ρ. Ρ. Μάρτιν - Τα ταξίδια του Ταφ (Μεταίχμιο)
08. Τζ. Ρ. Ρ. Τόλκιν - Η ιστορία του Κουλέρβο (Κέδρος)
09. Μπράντον Σάντερσον - Όλεθρος (Μεταίχμιο)
10. Τζον Σκάλζι - Διαστρικός πόλεμος (Anubis)
11. Ρόμπερτ Κέρκμαν/Τζέι Μπονανσίνγκα - Η άνοδος του κυβερνήτη (Bell)
12. Τέα Φον Χάρμπου - Metropolis (Αλεξάνδρεια)
13. Πάτρικ Νες - Οι υπόλοιποι απλώς ζούμε εδώ (Πατάκης)
14. Κλερ Νορθ - Οι πρώτες δεκαπέντε ζωές του Χάρι Όγκοστ (Αλεξάνδρεια)
15. Στίβεν Κινγκ - Το παζάρι των κακών ονείρων (Κλειδάριθμος)
16. Στίβεν Κινγκ/Ρίτσαρντ Τσίζμαρ - Η Γκουέντι και το κουτί (Κλειδάριθμος)
17. Ντέιβιντ Μίτσελ - Τα κοκάλινα ρολόγια (Τόπος)
18. Λευκάδιος Χερν - Ιστορίες φαντασμάτων από την Ιαπωνία (Ars Nocturna)
19. Λιου Σισίν - Το πρόβλημα των τριών σωμάτων (Seλίνι)
20. Φρανκ Περέτι - Το παρόν σκοτάδι (Διώνη)
21. Τζο Άμπερκρομπι - Μισός πόλεμος (Μεταίχμιο)
22. Φίλιπ Πούλμαν - Το βιβλίο της σκόνης 1: La Belle Sauvage (Ψυχογιός)
23. Πιρς Μπράουν - Το άστρο της αυγής (Μεταίχμιο)
24. Στίβεν Κινγκ - Πύρινη οργή (Κλειδάριθμος)
25. Τζ. Γκ. Μπάλαρντ - High-Rise (Κέδρος)
26. Νιλ Γκέιμαν - Σκανδιναβική μυθολογία (Seλίνι)
27. Νιλ Στίβενσον - Snow Crash (Μέδουσα)
28. Τζ. Ρ. Ρ. Μάρτιν - Το φως που σβήνει (Μεταίχμιο)
29. Λέενα Κρουν - Ταίναρον & Hotel Sapiens (Καστανιώτης)
30. Ούρσουλα Λε Γκεν - Το χάρισμα (Parsec)

Φυσικά υπάρχουν και αρκετά άλλα (παιδικά, εφηβικά κλπ), αλλά τα παραπάνω βιβλία ήταν οι πιο ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες της χρονιάς.

Ελπίζω φέτος να δούμε περισσότερα και εξίσου καλά βιβλία του Φανταστικού να μεταφράζονται στα ελληνικά. Ήδη γνωρίζω κάποια λίγα βιβλία που είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα...

Η μορφή παρουσίασης δεν αλλάζει:
 
(Φωτογραφία εξωφύλλου)
 
(Περίληψη)
 
Τίτλος:
Συγγραφέας:
Εκδόσεις:
Μεταφραστής/Μεταφράστρια:
Σελίδες:
Τιμή:
 
Είδος:

Edited by BladeRunner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner pinned this topic
  • 1 month later...
man-whom-trees-loved.jpg
 
 
Ο Άνθρωπος που αγαπούσαν τα δέντρα- Άλτζερνον Μπλάκγουντ.
 
Ένα λογοτεχνικό αριστούργημα για την κρυμμένη δύναμη της φύσης, για τη μυστικιστική ένωση του ανθρώπου με τα δέντρα, για το γοητευτικό σύμπαν ενός από τα αρχαιότερα είδη στη γη. 
 
''Είναι αλλόκοτο'', σκέφτηκε στοχαστικά, ''φοβερά αλλόκοτο, το ότι τα δέντρα θα μου έδιναν μία τέτοια αίσθηση μίας αμυδρά διαφαινόμενης, αχανούς ζωής: Την ένιωθα ιδίως, το θυμάμαι αυτό, στην Ινδία, το ίδιο και στα δάση του Καναδά, αλλά ποτέ στα μικρά αγγλικά δάση μέχρι που ήρθαμε εδώ. Και ο Σάντερσον είναι ο μόνος άνθρωπος που γνώρισα στη ζωή μου ο οποίος την νιώθει και αυτός. Δεν το είπε ποτέ ξεκάθαρα, αλλά ιδού η απόδειξη'', και στράφηκε πάλι προς τη ζωγραφιά που αγαπούσε. Ένα ηδονικό ρίγος ασυνήθιστης ζωντάνιας διαπέρασε το κορμί του ενώ κοιτούσε. ''Αναρωτιέμαι, μα το Δία, αναρωτιέμαι '', συνέχισαν οι σκέψεις του, ''κατά πόσο ένα δέντρο -αμμ- με κάθε αποδεκτό νόημα που μπορεί να έχει αυτή η λέξη- είναι ζωντανό. Θυμάμαι κάποιον άνθρωπο των γραμμάτων πολλά χρόνια πριν που μου είπε ότι τα δέντρα ήταν κάποτε κινούμενα πλάσματα, ζωικοί οργανισμοί κάποιου είδους, που έστεκαν ασάλευτα για τόσο καιρό τρεφόμενα, κοιμώμενα, ονειρευόμενα ή κάτι τέτοιο, στον ίδιο τόπο, μέχρι που τελικά έχασαν τη δυνατότητα της μετακίνησης από εκεί...!
 
 
Τίτλος: Ο Άνθρωπος που αγαπούσαν τα δέντρα
Συγγραφέας: Άλτζερνον Μπλάκγουντ
Εκδόσεις: Locus 7
Μεταφραστής: Γιώργος Μπαλάνος
Σελίδες: 132
Τιμή: 13,50€
Είδος: Τρόμος, Φαντασία
Edited by Δημήτρης
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ // ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Η μούμια, ο λυκάνθρωπος, ο Οξαποδώ και άλλες αποτρόπαιες κι απόκοσμες δυνάμεις και οντότητες πρωταγωνιστούν στα διηγήματα που ανθολογούνται εδώ. Ο Γκόγκολ, ο Άρθουρ Κόναν Ντόιλ και ο Γουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς είναι κάποιοι από τους συγγραφείς αυτών των ιστοριών, οι οποίοι εμπνεύστηκαν από θρύλους, παραδόσεις και μύθους του 19ου αιώνα, ή επινόησαν αρχετυπικές μορφές του κακού που στη συνέχεια καθιερώθηκαν στη δυτική τέχνη, κυρίως στη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο.
Ο αναγνώστης δεν έχει παρά να βολευτεί όπως του αρέσει και να εντρυφήσει στο διάβασμα αυτών των αλλόκοτων ιστοριών. Μετά βεβαιότητος, δεν θα θέλει ν' αφήσει το βιβλίο πριν το τελειώσει, γι' αυτό ας πάρει τα μέτρα του από πριν, προπαντός αν συνηθίζει να διαβάζει γύρω στα μεσάνυχτα...

1. ΝΙΚΟΛΑΪ ΒΑΣΙΛΙΕΒΙΤΣ ΓΚΟΓΚΟΛ: Παραμονή του αϊ-Γιαννιού 
2. ΦΡΕΝΤΡΙΚ ΜΑΡΥΑΤ: Ο λευκός λύκος των Βουνών του Χαρτζ 
3. ΑΡΘΟΥΡ ΚΟΝΑΝ ΝΤΟΪΛ: Το Έκθεμα 249 
4. ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΜΠΑΤΛΕΡ ΓΕΪΤΣ: Οι Μάγοι 
5. ΦΡΑΝΣΙΣ ΜΑΡΙΟΝ ΚΡΩΦΟΡΝΤ: Το χαμόγελο του νεκρού 
6. ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΓΟΥΑΪΜΑΡΚ ΤΖΕΪΚΟΜΠΣ: Το χέρι της μαϊμούς    
7. ΜΟΝΤΕΓΚΙΟΥ ΡΟΟΥΝΤΣ ΤΖΕΪΜΣ: Κόμης Μάγκνους

Τίτλος: Το χαμόγελο του νεκρού και άλλες παράξενες ιστορίες
Συγγραφείς: Συλλογικό
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Θωμάς Μαστακούρης
Σελίδες: 176
Τιμή: 12-10%=10,80€

Είδος: Τρόμος

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Χ.Φ. ΛΑΒΚΡΑΦΤ // Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣ

Ο σπουδαίος αμερικανός συγγραφέας φαντασίας και τρόμου Χ. Φ. Λάβκραφτ έχει συγγράψει νουβέλες και διηγήματα που τον ανέδειξαν κορυφαίο στο είδος αυτό της λογοτεχνίας. Εκτός του καθαρά λογοτεχνικού του έργου ο Χ. Φ. Λάβκραφτ διέπρεψε και σ' ένα άλλο είδος γραπτού λόγου, την επιστολογραφία. Αμέτρητες είναι οι επιστολές του που έχουν δημοσιευτεί - όλες πλην μιας, της τελευταίας.
Την επιστολή αυτή βρίσκει τυχαία στα υπόγεια του νοσοκομείου όπου πέθανε ο Λάβκραφτ ο Γκάμπριελ Μπλάκγουελ, ένας σύγχρονος αμερικανός συγγραφέας, θαυμαστής του από τα εφηβικά του χρόνια.
Η επιστολή έχει γραφτεί δυο μέρες πριν απ' τον θάνατο του Λάβκραφτ και είναι αποκαλυπτική, όσο και τρομακτική.
Οι δυο συγγραφείς συναντιούνται με έναν μοναδικό τρόπο, περιγράφοντας και οι δύο ανείπωτους τρόμους σε δυο παράλληλους χρόνους, αποκαλύπτοντας βαθιά κρυμμένα μυστικά και βάζοντας κι εμάς στον κόσμο των φευγαλέων ανθρώπινων σκιών μέσα από μη-ευκλείδειες διαστάσεις, που επικοινωνούν με τους κόσμους των Μεγάλων Παλαιών.
Πόσος τρόμος μπορεί να μας κατακλύσει τελικά όταν το φανταστικό εμπλακεί με το πραγματικό; Ας αφεθούμε να ζήσουμε τη μοναδική εμπειρία του Λάβκραφτ και του Μπλάκγουελ. Μετά όλα θα μας φαίνονται αλλιώτικα...

Τίτλος πρωτοτύπου: The Natural Dissolution of Fleeting-Improvised Men

Τίτλος: Η τελευταία επιστολή του Χ. Φ. Λάβκραφτ 
Συγγραφέας: Gabriel Blackwell
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Θωμάς Μαστακούρης
Σελίδες: 192
Τιμή: 13-10%=11,70€

Είδος: Τρόμος

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, BladeRunner said:

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ // ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Η μούμια, ο λυκάνθρωπος, ο Οξαποδώ και άλλες αποτρόπαιες κι απόκοσμες δυνάμεις και οντότητες πρωταγωνιστούν στα διηγήματα που ανθολογούνται εδώ. Ο Γκόγκολ, ο Άρθουρ Κόναν Ντόιλ και ο Γουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς είναι κάποιοι από τους συγγραφείς αυτών των ιστοριών, οι οποίοι εμπνεύστηκαν από θρύλους, παραδόσεις και μύθους του 19ου αιώνα, ή επινόησαν αρχετυπικές μορφές του κακού που στη συνέχεια καθιερώθηκαν στη δυτική τέχνη, κυρίως στη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο.
Ο αναγνώστης δεν έχει παρά να βολευτεί όπως του αρέσει και να εντρυφήσει στο διάβασμα αυτών των αλλόκοτων ιστοριών. Μετά βεβαιότητος, δεν θα θέλει ν' αφήσει το βιβλίο πριν το τελειώσει, γι' αυτό ας πάρει τα μέτρα του από πριν, προπαντός αν συνηθίζει να διαβάζει γύρω στα μεσάνυχτα...

1. ΝΙΚΟΛΑΪ ΒΑΣΙΛΙΕΒΙΤΣ ΓΚΟΓΚΟΛ: Παραμονή του αϊ-Γιαννιού 
2. ΦΡΕΝΤΡΙΚ ΜΑΡΥΑΤ: Ο λευκός λύκος των Βουνών του Χαρτζ 
3. ΑΡΘΟΥΡ ΚΟΝΑΝ ΝΤΟΪΛ: Το Έκθεμα 249 
4. ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΜΠΑΤΛΕΡ ΓΕΪΤΣ: Οι Μάγοι 
5. ΦΡΑΝΣΙΣ ΜΑΡΙΟΝ ΚΡΩΦΟΡΝΤ: Το χαμόγελο του νεκρού 
6. ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΓΟΥΑΪΜΑΡΚ ΤΖΕΪΚΟΜΠΣ: Το χέρι της μαϊμούς    
7. ΜΟΝΤΕΓΚΙΟΥ ΡΟΟΥΝΤΣ ΤΖΕΪΜΣ: Κόμης Μάγκνους

Τίτλος: Το χαμόγελο του νεκρού και άλλες παράξενες ιστορίες
Συγγραφείς: Συλλογικό
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Θωμάς Μαστακούρης
Σελίδες: 176
Τιμή: 12-10%=10,80€

Είδος: Τρόμος

 

Πριν δω τα περιεχόμενα είχα σκοπό να το πάρω αλλά διαπιστώνω πως σχεδόν όλα τα διηγήματα έχουν βγει σε παλιές Ωρόρες.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, BladeRunner said:

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Χ.Φ. ΛΑΒΚΡΑΦΤ // Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣ

Ο σπουδαίος αμερικανός συγγραφέας φαντασίας και τρόμου Χ. Φ. Λάβκραφτ έχει συγγράψει νουβέλες και διηγήματα που τον ανέδειξαν κορυφαίο στο είδος αυτό της λογοτεχνίας. Εκτός του καθαρά λογοτεχνικού του έργου ο Χ. Φ. Λάβκραφτ διέπρεψε και σ' ένα άλλο είδος γραπτού λόγου, την επιστολογραφία. Αμέτρητες είναι οι επιστολές του που έχουν δημοσιευτεί - όλες πλην μιας, της τελευταίας.
Την επιστολή αυτή βρίσκει τυχαία στα υπόγεια του νοσοκομείου όπου πέθανε ο Λάβκραφτ ο Γκάμπριελ Μπλάκγουελ, ένας σύγχρονος αμερικανός συγγραφέας, θαυμαστής του από τα εφηβικά του χρόνια.
Η επιστολή έχει γραφτεί δυο μέρες πριν απ' τον θάνατο του Λάβκραφτ και είναι αποκαλυπτική, όσο και τρομακτική.
Οι δυο συγγραφείς συναντιούνται με έναν μοναδικό τρόπο, περιγράφοντας και οι δύο ανείπωτους τρόμους σε δυο παράλληλους χρόνους, αποκαλύπτοντας βαθιά κρυμμένα μυστικά και βάζοντας κι εμάς στον κόσμο των φευγαλέων ανθρώπινων σκιών μέσα από μη-ευκλείδειες διαστάσεις, που επικοινωνούν με τους κόσμους των Μεγάλων Παλαιών.
Πόσος τρόμος μπορεί να μας κατακλύσει τελικά όταν το φανταστικό εμπλακεί με το πραγματικό; Ας αφεθούμε να ζήσουμε τη μοναδική εμπειρία του Λάβκραφτ και του Μπλάκγουελ. Μετά όλα θα μας φαίνονται αλλιώτικα...

Τίτλος πρωτοτύπου: The Natural Dissolution of Fleeting-Improvised Men

Τίτλος: Η τελευταία επιστολή του Χ. Φ. Λάβκραφτ 
Συγγραφέας: Gabriel Blackwell
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Θωμάς Μαστακούρης
Σελίδες: 192
Τιμή: 13-10%=11,70€

Είδος: Τρόμος

Θα αγοραστεί με συνοπτικές διαδικασίες. Και ύστερα από το ''Επιστολές'', μακάρι να αποδειχθεί η συνέχεια μεταφράσεων και άλλων επιστολών του μεγάλου Λάβκραφτ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

5a9d5d5281eca_.jpg.55cb9a2a3ff384125a5a94e05c541d0f.jpg

Είπαν ότι οι δολοφονίες ήταν έργο του Σατανά, όμως η Μπεατρίς Σκάρλετ, η κόρη του φαρμακοποιού, εντοπίζει τα ίχνη ανθρώπων. Είπαν ότι ο θεός τούς τιμωρεί, όμως εκείνη συγκρατεί τους συμπολίτες της στη μικρή αγροτική κοινότητα για να μην ολισθαίνουν προς την υστερία. Η Μπεατρίς ζει σε μια εποχή –18ος αιώνας– όπου βασιλεύουν η θρησκοληψία και η δεισιδαιμονία, όπου ο απόηχος από τις μάγισσες του Σάλεμ δεν έχει σβήσει ακόμη. Όμως η ίδια είναι δυναμική και ανεξάρτητη, θαρραλέα και χαρισματική και δεν θα διστάσει να έρθει αντιμέτωπη με τον πραγματικό διάβολο…

Η Πορφυρή Χήρα είναι το πρώτο βιβλίο της νέας σειράς του Graham Masterton, με πρωταγωνίστρια την Μπεατρίς Σκάρλετ, μια γυναίκα με οξυδέρκεια και βαθιά γνώση των βοτάνων και των ιδιοτήτων τους. Θα μπορέσει άραγε να δώσει εξήγηση σε όλα τα δεινά που πλήττουν το μικρό χωριό; Πώς θα κατορθώσει να πείσει τη μικρή θεοφοβούμενη κοινωνία πως ένας άνθρωπος μπορεί να είναι πιο κακός κι από τον ίδιο τον Σατανά;

Ακολουθήστε την Μπεατρίς σε αυτή την περιπέτεια που υπόσχεται να σας ταξιδέψει πίσω στον χρόνο και να σας δώσει έναν λόγο να αναλογιστείτε τη δύναμη που έχει η μητέρα φύση σε συνδυασμό με την ανθρώπινη εφευρετικότητα. Μια δύναμη που χειραγωγεί τον νου και φυτεύει τον φόβο στα βάθη της ψυχής.

Τίτλος: Πορφυρή χήρα (Scarlet Widow)
Συγγραφέας: Graham Masteton
Εκδόσεις: Οξύ
Μεταφράστρια: Μαρία Μουντοκαλάκη
Σελίδες: 424
Τιμή: 16,80-10%=15,12€

Είδος: Τρόμος

 

Link to comment
Share on other sites

5aa19a75cd96d_.jpg.9dc538e36ae2b561ddd141268601932c.jpg

Με αφετηρία τη Μάχη του Τάουτον, την πιο αιματηρή που δόθηκε ποτέ επί αγγλικού εδάφους, το μυθιστόρημα αφηγείται τις μυθικές περιπέτειες ενός άντρα και της αριστοκρατικής οικογένειάς του εν μέσω του χάους που επικρατεί στην Αγγλία κατά τη διάρκεια του Πολέμου των Ρόδων, όταν δύο μεγάλοι οίκοι συγκρούονταν για την ανάρρηση στο θρόνο. Ο Άντονι Γούντβιλ, Λόρδος Σκέιλς και αδερφός της μελλοντικής βασίλισσας, της Ελίζαμπεθ Γούντβιλ, μοιάζει να πεθαίνει στο πεδίο της μάχης, και στη συνέχεια να ανασταίνεται. Όσο είναι νεκρός, γίνεται μάρτυρας της τελετής του Άγιου Δισκοπότηρου, η οποία έχει να πραγματοποιηθεί από την εποχή του βασιλιά Αρθούρου. Εκείνο που βλέπει όταν συνέρχεται και που τον συνοδεύει στην υπόλοιπη ζωή του, καθώς υπερασπίζει τον βασιλιά του, είναι μια ατελείωτη σειρά από θαύματα: μια ομιλούσα κεφαλή που προβλέπει το μέλλον, ένα θαυματουργό καζάνι, ένα μουσείο κρανίων, την πεντάλφα του ξιφομάχου, αλχημιστές και μάγους, αλλά και πληθώρα από μάχες, πολιορκίες, ξιφομαχίες, κονταρομαχίες, προδοσίες, φόνους, αποκεφαλισμούς και φριχτά βασανιστήρια. Και υπάρχουν πολλές ακόμα ιστορίες – κάποιες τόσο διαμπερείς, ώστε οι ήρωές τους περνούν στην πλευρά της πραγματικότητας, απειλώντας ακόμα και τον δημιουργό τους.

«Ο Αραβικός Εφιάλτης του Ρόμπερτ Έργουιν ήταν ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία στις αρχές της δεκαετίας του ’80, και αποτελεί μία από τις καλύτερες ιστορίες φαντασίας του περασμένου αιώνα. Το Δεν σταματούν τα θαύματα είναι ένα εμβριθές και σοφά δομημένο ιστορικό μυθιστόρημα, τοποθετημένο σε μια μεσαιωνική Αγγλία που δεν υπήρξε ποτέ, γεμάτο ιστορίες και αφηγήσεις, που μας κάνουν να σαστίζουμε από δέος. Είναι αληθινά αστείο, ενίοτε και πολύ όμορφα γραμμένο».

ΝΙΛ ΓΚΕΪΜΑΝ

Τίτλος: Δεν σταματούν τα θαύματα (Wonders Will Never Cease)
Συγγραφέας: Robert Irwin
Εκδόσεις: Καστανιώτη
Μεταφραστής: Νίκος Α. Μάντης
Σελίδες: 464
Τιμή: 23-10%=20,70€

Είδος: Φαντασία

Πρόκειται για μια έκδοση με σκληρό εξώφυλλο. Προσωπικά το τσίμπησα με έκπτωση 50% έκπτωση, ελέω προπαραγγελίας από το site του εκδότη. 

Link to comment
Share on other sites

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΩΜΕΓΑ

Με γοργούς ρυθμούς, εξαιρετικά πρωτότυπες ιδέες και σατιρικές πινελιές η Επιστημονική Φαντασία του Robert Sheckley είναι ταυτόχρονα εύθυμη και περιπετειώδης - με έναν συγκλονιστικό και... ανησυχητικό τρόπο.
Ο «Πλανήτης Ωμέγα» είναι σ' αυτό το μήκος κύματος: μια νουβέλα συναρπαστική, γεμάτη έντονες διακυμάνσεις και με το εκκεντρικό χιούμορ του Sheckley.
ΠΛΑΝΗΤΗΣ: ο Ωμέγα
ΘΡΗΣΚΕΙΑ: η λατοεία του Κακού
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ: οι δυνατές συγκινήσεις του κυνηγιού με ανθρώπινο θήραμα
ΝΟΜΟΣ: κυβερνά τις πράξεις όλων, επιβραβεύοντας -παραδόξως- τον παραβάτη στην περίπτωση που παρανομήσει
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ: βελτιώνεται με κάθε φόνο που κάνεις
ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟ ΖΩΗΣ: τρία χρόνια. Ίσως...

Τίτλος: Πλανήτης Ωμέγα (The Status Civilization)
Συγγραφέας: Robert Sheckley
Εκδόσεις: Άγνωστη Καντάθ
Μεταφράστρια: Κατερίνα Παντελίδου
Σελίδες: 258
Τιμή: 12,72-10%=11,45€

Είδος: Επιστημονική φαντασία

Το βιβλίο είχε κυκλοφορήσει στα ελληνικά και την δεκαετία του '70, από τις εκδόσεις Μπουκουμάνη. Το έχω διαβάσει και είναι πάρα πολύ καλό. Ίσως τιμήσω και την καινούργια έκδοση, ελέω φρέσκιας μετάφρασης και πολύ ωραίου εξωφύλλου...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

5ab38d19ce50e_.jpg.9d42fc00f5ac99d7161d36d25cd5fda8.jpg

Ο πατέρας της Μεγκ, σπουδαίος αστροφυσικός, εξαφανίζεται, και η Μεγκ μαθαίνει πως βρίσκεται στον μακρινό πλανήτη Κάμαζοτς, φυλακισμένος από τη σκοτεινή δύναμη ΕΚΕΙΝΟ, που προσπαθεί να εξαπλωθεί σε ολόκληρο το σύμπαν.
Για να σώσει τον πατέρα της, θα χρειαστεί βοήθεια. Από τον χαρισματικό μικρό αδερφό της Τσάρλς Ουάλας, από τον φίλο της τον Κάλβιν, αλλά και από τα τρία παράξενα πλάσματα που τους επισκέπτονται: την κυρία Τιναυτό, την κυρία Ποιοαπόλα και την κυρία Αυτοπού. Επίσης, η Μεγκ πρέπει να επιστρατεύσει όλες της τις δυνάμεις: το πείσμα, τον θυμό, αλλά και την αγάπη. Θα πρέπει να μπει σε μια πτυχή του χρόνου, να τεσσερακτινιστεί, να περιπλανηθεί στο σύμπαν. Οι δυνάμεις του κακού απειλούν να αφανίσουν ολόκληρο τον κόσμο και η Μεγκ πρέπει να τις σταματήσει.
Το βιβλίο που έχουν αγαπήσει ολόκληρες γενιές και εκατομμύρια αναγνώστες σε όλο τον κόσμο, από το 1962 που πρωτοκυκλοφόρησε, εκδίδεται για πρώτη φορά στα ελληνικά. 

Τίτλος: Σε μια πτυχή του χρόνου (A Wrinkle In Time)
Συγγραφέας: Madeleine L' Engle
Εκδόσεις: Κέδρος
Μεταφράστρια: Στεφανία Φερρό
Σελίδες: 264
Τιμή: 12-10%=10,80€

Είδος: Φαντασία

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5ab38dbe6a2e2_.jpg.df32df1e635cfc4fffce7674c6447013.jpg

Καλωσορίσατε στον κόσμο των σκιών. Απολαύστε το ταξίδι!
"Θα επισκεφτούμε μέρη άγνωστα και σκοτεινά, αλλά νομίζω ότι ξέρω τον δρόμο.
Απλώς μην αφήσετε το χέρι μου..."
Σε αυτή την καθηλωτική συλλογή ανατριχιαστικών διηγημάτων -στην οποία περιλαμβάνεται και η εκπληκτική νουβέλα "Η ομίχλη", που μεταφέρθηκε με μεγάλη επιτυχία στον κινηματογράφο, ο ανυπέρβλητος μετρ της αγωνίας παρασέρνει τον ανυποψίαστο αναγνώστη σ' ένα φανταστικό ταξίδι στη χώρα όπου βασιλεύουν οι σκιές των πιο απόκρυφων φόβων μας.
Τραγουδούν οι νεκροί;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

*Η ομίχλη    
*Εδώ ίσως να υπάρχουν τίγρεις    
*Η μαϊμού    
*Ο Κάιν επαναστάτησε    
*Η παράκαμψη της κυρίας Τοντ    
*Η εκδρομή    
*Γαμήλια δεξίωση μετά μουσικής    
*Παράνοια: ένας μονόλογος ψαλμός    
*Η σχεδία    
*Ο επεξεργαστής κειμένου των θεών    
*Ο άνθρωπος που δεν έδινε το χέρι του    
*Αμμουδιά    
*Η εικόνα του μεγάλου θεριστή    
*Νόνα    
*Στον Όουεν    
*Νεκροζώντανος    
*Το φορτηγό του θείου Όττο    
*Πρωινές παραδόσεις (Γαλατάς #1)    
*Οι μεγάλες ρόδες: μια ιστορία για το παιχνίδι των πλυντηρίων (Γαλατάς #2)    
*Η γιαγιά    
*Η μπαλάντα της ελαστικής σφαίρας    
*Το Πέρασμα    

Τίτλος: Η Ομίχλη και άλλες ιστορίες (Skeleton Crew)
Συγγραφέας: Stephen King
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφράστρια: Γωγώ Αρβανίτη
Σελίδες: 824
Τιμή: 17,70-10%=15,93€

Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

ΤΠΣΤÎÎΧÎÎΩÎÎÎÎ ÎÎÎÎÎÎΧÎÎÎ // ÎÎÎ ÎΣΤÎΡÎÎ ÎΥΣΤÎΡÎÎÎ¥

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ μεταξύ Λονδίνου και Βενετίας και με βασικούς πρωταγωνιστές δύο γυναίκες είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της εξαιρετικής αυτής ιστορίας του Γουίλκι Κόλινς.
Μία διαβολική γυναίκα, η "Κόμισσα" Ναρόνα παρεμβαίνει στη ζωή της όμορφης, τρυφερής και αξιαγάπητης Άγκνες, ματαιώνει τον γάμο της με τον λόρδο Μόντμπερυ, τον οποίον και παντρεύεται αυτή η σατανική "Κόμισσα". Έτσι ξεκινά η μυστηριώδης περιπέτεια για όλα τα πρόσωπα της ιστορίας μας που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο σχετίζονται με τις δύο αυτές γυναίκες, με τραγική κατάληξη για κάποιους από αυτούς.
Πρόκειται για ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα η υπόθεση του οποίου εξελίσσεται με έναν εντελώς απρόβλεπτο και συναρπαστικό, για τον αναγνώστη τρόπο. 

Τίτλος: Το στοιχειωμένο ξενοδοχείο (The Haunted Hotel)
Συγγραφέας: Wilkie Collins
Εκδόσεις: Ερατώ
Μεταφράστρια: Σπάρτη Γεροδήμου
Σελίδες: 384
Τιμή: 14,84-10%=13,36€

Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

ΠΦΩÎÎ // ΧΡÎÎÎÎΠΤÎΣ ÎΥΤÎÎÎΣ ÎÎΤÎΣ (ÎÎΥΤÎΡΠÎÎÎÎÎÎ)

Η Άνσουλ ήταν κάποτε μια ειρηνική πόλη γεμάτη βιβλιοθήκες, σχολεία και ναούς. Αλλά αυτό συνέβαινε πολλά χρόνια πριν έρθουν οι Αλντ. Οι Αλντ πιστεύουν ότι μέσα στις λέξεις κρύβονται δαίμονες κι έτσι απαγορεύουν την ανάγνωση και τη γραφή, πράξεις που τώρα τιμωρούνται με θάνατο.
Τα λίγα βιβλία που έχουν σωθεί είναι κρυμμένα και περιφρουρούνται από τον σακατεμένο λόγω των βασανιστηρίων των Αλντ Κυβερνήτη Γκάλβα και την κόρη της καρδιάς του Μεμέρ.
Αλλά, τώρα, τα πράγματα αλλάζουν. Ο ποιητής από τα Ορεινά, ο Όρικ Κάσπρο και η γυναίκα του η Γκράι έχουν φτάσει στην Άνσουλ και η φωνή του γίνεται το εγερτήριο σάλπισμα που αφυπνίζει τον υπόδουλο λαό.

Τίτλος: Η φωνή (Voices)
Συγγραφέας: Ursula Le Guin
Εκδόσεις: Parsec
Μεταφραστής: -
Σελίδες: 320
Τιμή: 14-10%=12,60€

Είδος: Φαντασία

Δεύτερο βιβλίο της τριλογίας "Χρονικά της Δυτικής Ακτής" (Annals of the Western Shore). Το πρώτο κυκλοφόρησε πέρυσι τον Δεκέμβριο στα ελληνικά, με τον τίτλο "Το χάρισμα".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5ad894b9796f5_VLAD.jpg.f883414d445aa87365b21e4a6c9f828b.jpg

Στην Πόλη του Μεξικού υπάρχει ένα βαμπίρ. Χρειάζεται το αίμα σου, θέλει τη ζωή σου, επιθυμεί τα πρόσωπα που αγαπάς... Και δεν θα σου πάρει μόνο αυτά!
Άραγε πού να συχνάζει ένα βαμπίρ στις μέρες μας;
Ο Κάρλος Φουέντες προφανώς σκέφτηκε «Γιατί όχι στην Πόλη του Μεξικού, με πληθυσμό δέκα εκατομμύρια "λουκάνικα από αίμα" και μια αστυνομία που δεν πρόκειται να νοιαστεί για λίγους αγνοούμενους;»
Το "Κόμης Vlad" δεν είναι απλώς ένα μεταμοντέρνο αφήγημα που ακολουθεί τη «μόδα των βαμπίρ», αλλά μια ανατομία της μεξικανικής μπουρζουαζίας και των τρόπων με τους οποίους ο πολιτισμός μας αντιμετωπίζει τον θάνατο. Όπως και στον "Δράκουλα" του Bram Stoker, ο Βλαντ χρειάζεται τις υπηρεσίες ενός δικηγόρου και ενός κτηματομεσίτη για να ιδρύσει το νέο του βασίλειο, και ο Ιβ Ναβάρο με τη σύζυγό του Ασουνσιόν φαντάζουν ιδανικοί: έχοντας χάσει πρόσφατα έναν γιο, είναι πολύ πιθανό να αρπάξουν την ευκαιρία να μείνει αιώνια ζωντανό το μοναδικό παιδί που τους έχει απομείνει. Στο κάτω κάτω, αρκούν οι χαρές της μεσοαστικής ζωής για να αποτρέψουν κάποιον από τον πειρασμό να γίνει κι αυτός ένας από τους καταραμένους;...

Τίτλος: Κόμης Vlad (Vlad)
Συγγραφέας: Carlos Fuentes
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφραστής: Κρίτων Ηλιόπουλος
Σελίδες: 120
Τιμή: 12,20-10%=10,98€

Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

9786180312782.jpg.e245a7a1d450ac913583755c5020eed6.jpg

Κάτω από έναν ετοιμοθάνατο ήλιο, μέσα σε στοές και σήραγγες, οι ακόλουθοι του Λευκού Σκουληκιού ζουν στο ημίφως σε ένα καθεστώς αργής παρακμής. Κάτω από τα πόδια τους όμως, στις αχανείς σήραγγες όπου ο ήλιος δεν φτάνει ποτέ, ο Οίκος του Σκουληκιού κρύβει θανάσιμους κινδύνους…
Ο Άνελιν και οι φίλοι του, παρασυρμένοι από την περηφάνια και τον παρορμητισμό της νιότης, χάνονται στους λαβύρινθους και τις αχανείς στοές στα έγκατα του Οίκου. Η μοναδική τους ελπίδα για να επιβιώσουν στο σκοτάδι είναι να ανακαλύψουν τα τρομερά μυστικά των προγόνων τους.

Τίτλος: Στον οίκο του σκουληκιού (In The House Of The Worm)
Συγγραφέας: George R. R. Martin
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
Μεταφράστρια: Αλεξάνδρα Λέτσα
Σελίδες: 128
Τιμή: 8,80-10%=7,92€

Είδος: Επιστημονική φαντασία, Τρόμος

Έκδοση με σκληρό εξώφυλλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ARTEMIS.gif.43491148d9867ecabd622d1142701679.gif

Καλωσήρθατε στην 'Αρτεμη. Την πρώτη πόλη της Σελήνης.

Πληθυσμός 2.000

Κυρίως τουρίστες, κάποιοι κακοποιοί

Η Τζασμίν Μπασάρα δεν έχει καμία όρεξη να γίνει ηρωίδα: θέλει απλά να γίνει πλούσια. Για την ώρα όμως ζει σε μία από τις πιο υποβαθμισμένες περιοχές της 'Αρτεμης και τα βγάζει πέρα ισορροπώντας διαρκώς στη λεπτή γραμμή ανάμεσα στη νομιμότητα και στην παρανομία.

Έτσι, όταν παρουσιάζεται η ευκαιρία για μια γερή μπάζα, η Τζαζ την αρπάζει. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα καλό σχέδιο. Α, και η υλοποίησή του φυσικά! Αλλά ακόμα και αν στην τέλεια κομπίνα της η Τζαζ έχει πολογίσει προσεκτικά όλες τις παραμέτρους της ζωής στο διάστημα και στο ένα έκτο της γήινης βαρύτητας, υπάρχει πάντα ένας αστάθμητος παράγοντας, είτε βρίσκεται στη Γη είτε στη Σελήνη: ο άνθρωπος.

Το 'Αρτεμις είναι ένα ακαταμάχητο μείγμα επιστήμης, σασπένς και χιούμορ, από τον 'Αντι Γουίρ, τον κορυφαίο συγγραφέα του είδους, που μας χάρισε το μπεστ σέλερ "Άνθρωπος στον Άρη".

Τίτλος: Άρτεμις (Artemis)
Συγγραφέας: Andy Weir
Εκδόσεις: Παπαδόπουλος
Μεταφραστής: Χριστόδουλος Λιθαρής
Σελίδες: 366
Τιμή: 16.99-10%=15,29€

Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5af57647a41ec_.jpg.77b13b777565cc117cf20214bdf2a332.jpg

Σε αυτή τη συλλογή δεν θα συναντήσετε ανίσχυρες γυναίκες που ζαρώνουν έντρομες όσο ο ήρωας μάχεται το τέρας ή διασταυρώνει το ξίφος του με τον κακό, αλλά πολεμίστριες που κραδαίνουν σπάθες, γυναίκες δολοφόνους, "κακά κορίτσια" που ζουν στην κόψη του ξυραφιού, σαγηνευτικές μοιραίες γυναίκες, επαναστάτριες, υπεροπτικές βασίλισσες και τολμηρές καβαλάρισσες δράκων. 

Από τα βάθη του θρύλου και της ιστορίας ή από ένα μετα-αποκαλυπτικό μέλλον, από τον κόσμο 
της επιστημονικής φαντασίας, του εγκλήματος, του φανταστικού, οι πρωταγωνίστριες αυτών 
των ιστοριών φανερώνουν τη δύναμή τους, άλλοτε για καλό και άλλοτε για κακό.

Ανάμεσά τους η βασίλισσα Ραινύρα του Οίκου Ταργκάρυεν, από τη σειρά "Game of Thrones" του George R.R. Martin, σε μια ακυκλοφόρητη νουβέλα. 

Πολλοί φημισμένοι συγγραφείς και άλλοι λιγότερο γνωστοί αλλά εξίσου ταλαντούχοι συμμετέχουν με τις συναρπαστικές τους ιστορίες που εμφανίζονται σ' αυτή τη μοναδική συλλογή για πρώτη φορά...

Τίτλος: Επικίνδυνες γυναίκες (Dangerous Women)
Συγγραφείς: Συλλογικό
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφράστρια: Αναστασία Δεληγιάννη
Σελίδες: 1.120
Τιμή: 19,90-10%=17,91€

Είδος: Φαντασία
 

Link to comment
Share on other sites

5afb368547f70_.jpg.73dd7dd62ce11722e73c81c19e599803.jpg

Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του 2030. Η Φλιν Φίσερ και ο αδελφός της ο Μπάρτον ζουν σε μια απομακρυσμένη γωνιά του αμερικανικού Νότου, όπου κυριαρχούν η ανεργία και η παράνομη παρασκευή ναρκωτικών ουσιών.

Η Φλιν δουλεύει στο τοπικό κατάστημα τρισδιάστατων εκτυπώσεων. Ο Μπάρτον ζει με το επίδομα από την Υπηρεσία Βετεράνων λόγω νευρολογικών βλαβών που υπέστη όταν υπηρετούσε στην επίλεκτη Απτική Αναγνωριστική Μονάδα του Σώματος Πεζοναυτών, αλλά δουλεύει, κρυφά από τη Φλιν, στην ασφάλεια ενός διαδικτυακού παιχνιδιού, που εκτυλίσσεται σ’ έναν εικονικό κόσμο, μια παράξενη εκδοχή του Λονδίνου.

Ζητώντας από τη Φλιν να τον αντικαταστήσει, της αποκαλύπτει την αλήθεια, πληροφορώντας την ότι θα πρέπει απλώς να φυλάει την προβολή ενός κτιρίου και ν’ απωθεί πλάσματα που μοιάζουν με έντομα όταν θα πλησιάζουν. Αυτό, όμως, που θ’ αντικρίσει η Φλιν δεν ανταποκρίνεται σ’ αυτό που της είχε περιγράψει ο Μπάρτον. Μπορεί να πρόκειται για παιχνίδι, αλλά μπορεί να πρόκειται και για εγκληματική δραστηριότητα δολοφόνων...

Ο Ουίλιαμ Γκίμπσον επιστρέφει με το "Περιφερειακό" στην ατμόσφαιρα των κυβερνοπάνκ αριστουργημάτων του. Με την αφήγηση να κινείται ανάμεσα σε δύο διαφορετικούς μελλοντικούς χρόνους, το Περιφερειακό συνδυάζει οξεία κοινωνική και πολιτική κριτική, καταιγιστικό ρυθμό και εκλεπτυσμένη φαντασία.

Τίτλος: Περιφερειακό (The Peripheral)
Συγγραφέας: William Gibson
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Γιώργος Μπαρουξής
Σελίδες: 576
Τιμή: 24-10%=21,60€

Είδος: Επιστημονική φαντασία

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5afb37a202159_.jpg.3a53d5d43424e4055eccffabdb3e201f.jpg

Κανείς δεν φανταζόταν ότι οι ρόδινοι σχηματισμοί που εμφανίζονται στον ουρανό της Ανταρκτικής θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από σύννεφα. Παράξενα και ασυνήθιστα, αλλά πάντως σύννεφα. Το ίδιο πιστεύουν και τα μέλη της Σοβιετικής αποστολής που αναλαμβάνουν να ερευνήσουν το φαινόμενο. Όταν όμως συνέρχονται ύστερα από ένα ατύχημα στην παγωμένη ερημιά, ο κόσμος που αντικρίζουν δεν είναι πια ο ίδιος. Η φύση μοιάζει να μην υπακούει στους νόμους της και όσο πληθαίνουν τα παράξενα φαινόμενα πληθαίνουν και τα ερωτήματα. Η ανθρωπότητα βρίσκεται για πρώτη φορά αντιμέτωπη όχι μόνο με τα μυστήρια του σύμπαντος αλλά και με τις ίδιες της τις προκαταλήψεις.
Χαρακτηριστικό δείγμα της χρυσής εποχής στη σοβιετική επιστημονική φαντασία, το βιβλίο των Αμπράμοφ, πέρα από τη λογοτεχνική του αξία και την πρωτότυπη πλοκή, παρουσιάζει ανάγλυφα τις διαφορετικές φιλοσοφικές και πολιτικές αντιλήψεις των δύο υπερδυνάμεων στη διάρκεια του ψυχρού πολέμου.

Τίτλος: Καβαλάρηδες από το πουθενά (Horsemen From Nowhere)
Συγγραφείς: Alexander & Sergei Abramov
Εκδόσεις: Η Άγνωστη Καντάθ
Μεταφραστής: Γιάννης Στολτίδης
Σελίδες: 396
Τιμή: 15,90-10%=14,31€

Είδος: Επιστημονική φαντασία

Edited by BladeRunner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η σκοτεινή καρδιά του δάσους - Naomi Novik  (εκδοσεις Σελινι - Τιτλος πρωτοτυπου: Uprooted)

i-skoteini-kardia-toy-dasoys-9786185049638-1000-1308901.jpg

Edited by Stratikis
Link to comment
Share on other sites

163004425_METRO2033.jpg.04f6018ae7e60918b2c271022d88c922.jpg

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ

2033: Ο κόσμος έχει μετατραπεί σε ερείπια. Λίγες χιλιάδες ανθρώπων έχουν επιζήσει, δεν γνωρίζουν όμως αν είναι και οι τελευταίοι στη Γη. Ζουν στο μετρό της Μόσχας – το μεγαλύτερο αντιπυρηνικό καταφύγιο που κατασκευάστηκε ποτέ, το τελευταίο καταφύγιο του ανθρώπινου είδους. Ο κόσμος του μετρό δεν έχει αύριο: τα όνειρα, τα σχέδια, η ελπίδα μοιάζουν καταδικασμένα. Το συναίσθημα έχει πλέον παραδοθεί στο ένστικτο. Στην ανάγκη για την επιβίωση, με οποιοδήποτε κόστος ή τίμημα.

Η ΒΕ-ΝΤΕ-ΕΝ-ΧΑ, ένας από τους βορειότερους σταθμούς, κατοικείται και παραμένει ακόμη ασφαλής, αλλά μια νέα, τρομερή απειλή έχει κάνει την εμφάνισή της. Ο Αρτιόμ, ένας νέος άντρας που ζει εκεί, θα αναλάβει, περιπλανώμενος στις πιο σκοτεινές σήραγγες, να εισχωρήσει στην καρδιά του μετρό, στη θρυλική Πόλη, για να φέρει σε πέρας την αποστολή που του ανατέθηκε. Είναι αυτός που κρατά στα χέρια του το μέλλον του σταθμού του, το μέλλον του μετρό, αλλά και το μέλλον ίσως ολόκληρης της ανθρωπότητας.

Το παγκόσμιο μπεστ σέλερ, που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές και έγινε επιτυχημένο ηλεκτρονικό παιχνίδι, τώρα και στην Ελλάδα. Ένα ταξίδι σε έναν κόσμο σκοτεινό αλλά και συναρπαστικό, σ’ ένα μέλλον που μας καθηλώνει με την άγρια απειλή του.

Τίτλος: 2033
Συγγραφέας: Dmitry Glukhovsky
Εκδόσεις: Καστανιώτης
Μεταφράστρια: Σταυρούλα Αργυροπούλου
Σελίδες: 544
Τιμή: 16-10%=14,40€

Είδος: Επιστημονική φαντασία

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1838614631_METRO2034.jpg.13a99f73c2d7e65c2a05f6acb87ce1f7.jpg

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ

2034: Ο κόσμος ολόκληρος είναι ένας σωρός από ερείπια. Η ανθρωπότητα έχει σχεδόν ολοκληρωτικά εξοντωθεί. Η ραδιενέργεια καθιστά τις μισοκατεστραμμένες πόλεις ακατάλληλες για τη ζωή. Και σύμφωνα με διάφορες φήμες, πέρα από τα όριά τους εκτείνονται ατέλειωτες πυρπολημένες έρημοι και ζούγκλες από μεταλλαγμένα δάση. Κανείς όμως δεν ξέρει στα σίγουρα τι βρίσκεται εκεί.

Όσοι αρνούνται να πιστέψουν ότι η εποχή του ανθρώπου έφτασε στο τέλος της είναι ελάχιστοι: μόλις μερικές δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι. Δεν ξέρουν αν έχουν διασωθεί και κάποιοι άλλοι ή αν αυτοί είναι οι τελευταίοι άνθρωποι στον πλανήτη. Ζουν στο μετρό της Μόσχας, το μεγαλύτερο αντιπυρηνικό καταφύγιο απ’ όσα χτίστηκαν ποτέ. Το έσχατο καταφύγιο της ανθρωπότητας. Το σύστημα της κεντρικής διοίκησης έχει προ πολλού καταρρεύσει, και οι σταθμοί του μετρό μετατράπηκαν σε κράτη-νάνους. Εδώ τα αισθήματα παραχωρούν τη θέση τους στα ένστικτα, το κυριότερο από τα οποία είναι αυτό της επιβίωσης. Επιβίωση πάση θυσία.

Μετά το Μετρό 2033 μια νέα, εκπληκτική ιστορία, που θα σας κόψει την ανάσα!

Τίτλος: 2034
Συγγραφέας: Dmitry Glukhovsky
Εκδόσεις: Καστανιώτης
Μεταφράστρια: Σταυρούλα Αργυροπούλου
Σελίδες: 336
Τιμή: 13-10%=11,70€

Είδος: Επιστημονική φαντασία

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1641305596_METRO2035.jpg.e88af30111db2c217124cd5f34a491dd.jpg

2035. Ο Γ΄ Παγκόσμιος πόλεμος σάρωσε την ανθρωπότητα. Ο πλανήτης ερήμωσε. Οι μεγαλουπόλεις έγιναν στάχτη. Οι σιδηροδρομικές γραμμές πλέον σκουριάζουν. Οι δορυφόροι περιφέρονται ολομόναχοι στην τροχιά τους. Επέζησαν μονάχα όσοι, μόλις άκουσαν τις σειρήνες συναγερμού, πρόλαβαν να τρέξουν ως τις πύλες του μετρό της Μόσχας.

Εκεί, σε βάθος δεκάδων μέτρων, μέσα σε σήραγγες και σε σταθμούς, οι άνθρωποι περιμένουν το τέλος του κόσμου, έχοντας δημιουργήσει στη θέση του έναν καινούργιο μικρόκοσμο. Γαντζώνονται στη ζωή με όλες τους τις δυνάμεις και αρνούνται να παραδοθούν στη μοίρα τους. Ονειρεύονται να επιστρέψουν κάποτε στην επιφάνεια της γης, όταν θα έχει πέσει το επίπεδο της ραδιενέργειας από τους πυρηνικούς βομβαρδισμούς. Και δεν εγκαταλείπουν την ιδέα να βρουν κι άλλους επιζώντες...

Το METRO 2035 συνεχίζει και ολοκληρώνει την συναρπαστική ιστορία του Αρτιόμ, του εμβληματικού ήρωα που γνωρίσαμε από τα δύο πρώτα μέρη της μυθιστορηματικής τριλογίας του Ντμίτρι Γκλουχόφσκι. Εκατομμύρια αναγνώστες περίμεναν για χρόνια αυτό το βιβλίο. Διαβάζεται όμως και αυτόνομα, ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει απ' αυτό τη μύησή του στη σάγκα που κατέκτησε τη Ρωσία και τον κόσμο ολόκληρο.

Τίτλος: 2035
Συγγραφέας: Dmitry Glukhovsky
Εκδόσεις: Καστανιώτης
Μεταφράστρια: Σταυρούλα Αργυροπούλου
Σελίδες: 512
Τιμή: 16-10%=14,40€

Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

474477524_.jpg.b7f7255bc9283257368c78887b564c02.jpg

Ο Θαντ Μπόμοντ θα έπρεπε να είναι ευτυχισμένος. Επί σειρά ετών έγραφε εξαιρετικά επιτυχημένα 
βίαια θρίλερ υπογράφοντας ως "Τζορτζ Σταρκ", αλλά πλέον αποφάσισε να αρχίσει και πάλι να 
γράφει χρησιμοποιώντας το δικό του όνομα, και να "θάψει" για πάντα το δυσοίωνο ψευδώνυμό του.

Τώρα όμως είναι ύποπτος για μια σειρά από στυγερές δολοφονίες, που -όπως υποψιάζεται μόνο ο ίδιος- φαίνεται να έχει διαπράξει ο... φανταστικός συγγραφέας των μπεστ σέλερ του. 

Ένας από τους δύο πρέπει να πεθάνει.

Αλλά πώς μπορείς να σκοτώσεις κάτι που δεν γεννήθηκε ποτέ;

Τίτλος: Το σκοτεινό μισό (The Dark Half)
Συγγραφέας: Stephen King
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφραστής: Αντώνης Καλοκύρης
Σελίδες: 640
Τιμή: 17,70-10%=15,93€

Είδος: Τρόμος

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

762339574_.jpg.2ec31b59c2468ca3ba2ab05dfb5fb5d5.jpg

Ο Robert Kirkman παρουσιάζει το 2ο βιβλίο της σειράς μυθιστορημάτων "The Walking Dead"

Η επιδημία των ζόμπι ξεσπάει χωρίς προειδοποίηση στα προάστια της Ατλάντα, φέρνοντας αντιμέτωπους τους ζωντανούς με τους νεκρούς.
Στη μαζική έξοδο που ακολουθεί, η Λίλι Κολ πασχίζει να επιβιώσει μένοντας σε μια σειρά από ετερόκλητους καταυλισμούς και αυτοσχέδια καταφύγια.
Αλλά οι νεκροί πολλαπλασιάζονται. Κυνηγημένη απΆ τη μανιασμένη πείνα τους και κυριευμένη απ' τον τρόμο, η Λίλι καταφεύγει στο Γούντμπερι, μια περιτειχισμένη πόλη της Τζόρτζια.

Αρχικά, το Γούντμπερι φαντάζει ως το ιδανικό καταφύγιο. Οι κάτοικοι ανταλλάσσουν τις υπηρεσίες τους με τρόφιμα, έχουν μια στέγη πάνω απ' το κεφάλι τους και το προστατευτικό τείχος μεγαλώνει
και ενισχύεται κάθε μέρα. Το καλύτερο είναι ότι ένας μυστηριώδης άντρας ονόματι Φίλιπ Μπλέικ, που έχει αυτοανακηρυχθεί ηγέτης της πόλης, φροντίζει να συμπεριφέρονται σωστά όλοι οι πολίτες. 

Όμως η Λίλι αρχίζει να υποψιάζεται ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται. Γιατί ο Μπλέικ,
που πρόσφατα άρχισε να αυτοαποκαλείται Κυβερνήτης, έχει ανησυχητικές αντιλήψεις περί νόμου και τάξης.

Στη συναρπαστική συνέχεια του bestseller των New York Times "The Walking Dead: Η 'Aνοδος του Κυβερνήτη", o δρόμος προς το Γούντμπερι σύντομα πρόκειται να γίνει δρόμος προς την κόλαση...

Τίτλος: Ο δρόμος προς το Γούντμπερι (The Road To Woodbury)
Συγγραφείς: Robert Kirkman και Jay Bonansinga
Εκδόσεις: Bell
Μεταφραστής: Γιώργος Μπαρουξής
Σελίδες: 348
Τιμή: 15,50-10%=13,95€

Είδος: Τρόμος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1352371489_.jpg.2f2faeb3e9543694161ecbb472040c29.jpg

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ* ΣΕ ΝΕΑ, ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

*Το Υφαντό της Φιόναβαρ

Πέντε φίλοι, φοιτητές στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο, πείθονται από το μάγο Ασημόχλαινο Λορίν να ταξιδέψουν από το σήμερα στη Φιόναβαρ, τον Πρώτο από τους Κόσμους. Ο φαινομενικός λόγος είναι για να συμμετάσχουν στις εορταστικές εκδηλώσεις για τα πενήντα χρόνια της βασιλείας του 'Aιλελ, του Μεγάλου Βασιλέα της Μπρενίν. Στην πραγματικότητα, όμως, κάτι πολύ πιο σκοτεινό τους περιμένει εκεί, καθώς θα κληθούν να αντιμετωπίσουν την ίδια την ενσάρκωση του Κακού... 

Τίτλος: Το δέντρο του καλοκαιριού (The Summer Tree)
Συγγραφέας: Guy Gavriel Kay
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Αυγουστίνος Τσιριμώκος
Σελίδες: 432
Τιμή: 14,90-10%=13,41€*

Είδος: Φαντασία

*Μιας και πρόκειται για επανέκδοση, μπορεί να το βρει κανείς με μεγαλύτερη έκπτωση σε ορισμένα βιβλιοπωλεία (π.χ. Πρωτοπορία, Πολιτεία κλπ).

Edited by BladeRunner
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1008596489_.jpg.47cfbae8dea9a8b3f59bbf3ba3e8e35f.jpg

Γνωρίζετε πώς φαντάζονταν το μέλλον όσοι ζούσαν το 1950; Ε, λοιπόν, το μέλλον αυτό συνέβη! Στα 2016 του Τομ Μπάρεν, η ανθρωπότητα ευημερεί σε έναν τεχνολογικό ουτοπικό παράδεισο, με ιπτάμενα αυτοκίνητα, κυλιόμενους διαδρόμους στα πεζοδρόμια και σεληνιακές βάσεις, έναν παράδεισο όπου τα αβοκάντο δεν σαπίζουν ποτέ και το πανκ ροκ ουδέποτε υπήρξε, επειδή ήταν περιττό.
Μόνο που σε αυτόν τον λαμπερό, ιδανικό κόσμο ο Τομ νιώθει σαν ψάρι έξω από το νερό· και αυτό πριν έρθουν τα πάνω-κάτω στη ζωή του.
Απόλυτα σοκαρισμένος από ένα μοιραίο σφάλμα, παίρνει μια απερίσκεπτη απόφαση, που αλλάζει δραματικά όχι μόνο τη ζωή του, αλλά και ολόκληρη τη συμπαντική δομή. Ύστερα από μια κακοτυχία κατά το χρονικό ταξίδι του, ο Τομ καταλήγει στο δικό μας 2016, αυτό που θεωρούμε εμείς ως τον αληθινό κόσμο. Για τον Τομ, η συνήθης πραγματικότητά μας μοιάζει με δυστοπική, άγονη γη.
Όταν όμως ανακαλύπτει απροσδόκητα όμορφες εκδοχές της οικογένειάς του, της καριέρας του και –ίσως– της αδερφής ψυχής του, ο Τομ πρέπει να πάρει μια απόφαση. Να διορθώσει τη ροή της ιστορίας, επαναφέροντας στην πραγματικότητα το ουτοπικό σύμπαν του ή να προσπαθήσει να χτίσει μια καινούργια ζωή στη χαοτική, απρόβλεπτη πραγματικότητά μας;

Τίτλος: Όλα τα λάθος σήμερα (All Our Wrong Todays)
Συγγραφέας: Elan Mastai
Εκδόσεις: Ωκεανός
Μεταφράστρια: Όλγα Γκαρτζονίκα
Σελίδες: 528
Τιμή: 15,90-10%=14,31€

Είδος: Επιστημονική φαντασία 

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

1721478666_.jpg.d20412e9d2ce7c7fdc327880ec50b0d8.jpg

Η Ανιέσκα αγαπάει πολύ το χωριό της. Χωμένο στο βάθος μια γαλήνιας κοιλάδας συνορεύει με το μαγεμένο Δάσος, που σύντομα θα ρίξει την απειλητική του σκιά πάνω από το σπιτικό της. Πολλοί έχουν χαθεί με σ’ αυτό και κανείς δεν επέστρεψε ο ίδιος. Οι χωριανοί, για να προστατευτούν από την σκοτεινή του μαγεία, εξαρτώνται από τον αγέραστο μάγο, τον αποκαλούμενο Δράκο. Όμως, το τίμημα για την προστασία είναι βαρύ. Μια νεαρή κοπέλα του χωριού θα πρέπει να τον υπηρετεί για δέκα χρόνια, αφήνοντας πίσω της κάθε τι που αγαπάει.
Η Ανιέσκα φοβάται ότι η επόμενη επιλογή θα είναι η Κάσια, η καλύτερή της φίλη. Η Κάσια έχει όλα όσα δεν έχει η Ανιέσκα· ομορφιά, χάρη και γενναιότητα. Όμως, όταν ο Δράκος εμφανιστεί και η ώρα της επιλογής φτάσει, δεν θα είναι η Κάσια εκείνη που θα επιλεγεί.

Τίτλος: Η σκοτεινή καρδιά του δάσους (Uprooted)
Συγγραφέας: Naomi Novik
Εκδόσεις: Seλίνι
Μεταφραστής: 
Θωμάς Μαστακούρης
Σελίδες: 576
Τιμή: 19,90-10%=17,91

Είδος: Φαντασία

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

159932700_2.jpg.7490c82c11d0e07ba13c04eb93f3592b.jpg

Ο δεύτερος τόμος των "Βιβλίων του αίματος" βαδίζει στα ίδια μονοπάτια θανάτου που χάραξε ο πρώτος τόμος της σειράς. Ο Clive Barker κατορθώνει με επιτυχία να συνδυάσει τους πιο αποκρουστικούς φόβους των αναγνωστών με ειδεχθή πλάσματα που μόνο ελάχιστοι έχουν την πνευματική ικανότητα να συλλάβουν. Οι πέντε ιστορίες, τα πέντε αυτά παραδοξολογήματα, που περιλαμβάνονται στον παρόντα τόμο προκαλούν αναμφισβήτητα σοκ, ναυτία και τρόμο. Πρόκειται για έναν εορτασμό της διαστροφής, για ένα καρναβάλι τεράτων στο οποίο ο αναγνώστης σε καμία περίπτωση δεν νιώθει ασφαλής. Η εικονολογική γλώσσα του Barker, το γκροτέσκο στοιχείο και η ευφυΐα της ειρωνείας του προσφέρουν μία εικονογραφία του παράδοξου και του διαστροφικού. 

Ο Barker δεν γράφει για να καθησυχάσει τον αναγνώστη. Κάθε άλλο. Ο συγγραφέας σε πιάνει από το χέρι, σου κλείνει τα μάτια και σε ρίχνει, αβοήθητο, μέσα στην κόλαση των παράλογων, εικονικών μεταφορών του, ενώ σε αφήνει να παλέψεις μόνος σου. Το είδος του τρόμου που γράφει έχει σκοπό να σκίσει το πέπλο του μυστηρίου και να αποδομήσει κάθε πτυχή της πραγματικότητας. Οι ιστορίες του μεταποιούν τους συμβατικούς συναισθηματισμούς και φέρνουν τον αναγνώστη αντιμέτωπο με μία μοναδικά διαφορετική θέαση του κόσμου και της πραγματικότητας, προβάλλοντας το πλέγμα σχέσεων που αναπτύσσεται ανάμεσα στην επιθυμία και τον φόβο. Ο Barker δημιουργεί ένα απόλυτα πιστευτό μυθολογικό σύμπαν στο οποίο κατοικεί -και κυριαρχεί- το τερατώδες. Αν κάτι υπόσχεται ο συγγραφέας, αυτό είναι ένας διαρκής, επικίνδυνος μετεωρισμός του αναγνώστη μεταξύ κανονικότητας και παραλογισμού, μεταξύ πραγματικότητας και φανταστικού, ένας μετεωρισμός που υπονομεύει τις κοινωνικές νόρμες παρουσιάζοντας, τελικά, πιθανές, διαφορετικές πραγματικότητες.

Τίτλος: Τα βιβλία του αίματος 2 (Books Of Blood Vol. 2)
Συγγραφέας: Clive Barker
Εκδόσεις: Οξύ
Μεταφραστής: Γιάννης Πλεξίδας
Σελίδες: 264
Τιμή: 14,50-10%=13,05€

Είδος: Τρόμος

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1522538214_.jpg.cfdfbc3ba1841f2dbf95b69e33faa4b1.jpg

Ο νεαρός Γκαβίρ ορισμένες φορές μπορεί και βλέπει στο μέλλον. Ωστόσο, δεν έχει τη δυνατότητα να ελέγξει αυτή του τη δύναμη, και η αγαπημένη του αδελφή τον συμβουλεύει να το κρατήσει μυστικό. Η άνετη ζωή του κοντά σε εύπορες οικογένειες ως σκλάβος δεν είναι τελικά η μεγάλη ευκαιρία γι' αυτόν, καθώς, στη συνέχεια, γνωρίζει την παταγώδη τραγωδία, με έναν απρόσμενο τρόπο, η οποία κατέστρεψε την εμπιστοσύνη του Γκαβίρ για όλα όσα γνώριζε μέχρι εκείνη τη στιγμή. Γεμάτος θλίψη και απογοήτευση, ξεκινάει ένα επικίνδυνο ταξίδι με έναν στόχο που δεν καταλαβαίνει απόλυτα. Αναζητά την προσωπική του ελευθερία; Τους δικούς του ανθρώπους; Ή μήπως στην πραγματικότητα αναζητά την αλήθεια για το πώς θα χρησιμοποιεί τις δυνάμεις του; 
Η Δύναμη είναι το τρίτο βιβλίο των Χρονικών της Δυτικής Ακτής. Πρόκειται για μια επική ιστορία επιβίωσης και προσωπικής αναζήτησης του εαυτού σε ένα μέρος όπου δεν έχει υπάρξει ποτέ. 

Τίτλος: Η δύναμη (Powers)
Συγγραφέας: Ursula Le Guin
Εκδόσεις: Parsec
Μεταφραστής: -
Σελίδες: 446
Τιμή: 16-10%=14,40€

Είδος: Φαντασία

Τρίτο και τελευταίο βιβλίο της σειράς Χρονικά της Δυτικής Ακτής (Annals of the Western Shore)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1405742614_.thumb.jpg.a82e0b99d43ba512fca6fe2729dc3de8.jpg

Λένε πως η Άκανθος της Καμόρ είναι έναν θρύλος που κλέβει από τους πλούσιους και δίνει στους φτωχούς...
Μικροκαμωμένος, αδύνατος και όχι και τόσο ικανός με το σπαθί, ο Λοκ Λαμόρα είναι η περίφημη Άκανθος της Καμόρ. Με το κοφτερό του μυαλό σκαρφίζεται απίστευτα τεχνάσματα για να απαλλάσσει τους αριστοκράτες από τα περιττά τους πλούτη. Οι φτωχοί, ωστόσο, ας κλέψουν μόνοι τους - οι θησαυροί που μαζεύει ο Λοκ προορίζονται αποκλειστικά για τους Ευγενείς Μπάσταρδους, την κλειστή του συμμορία από ορφανά που μεγάλωσαν στην παρανομία.
Όταν μπλεχτούν σε ένα δολοφονικό παιχνίδι, ο Λοκ και οι φίλοι του θα δουν την εμπιστοσύνη, τις αντοχές και την εφευρετικότητά τους να δοκιμάζονται στην προσπάθεια να σώσουν την πόλη και τους εαυτούς τους.
Το πρώτο βιβλίο της αριστουργηματικής σειράς που κατάκτησε τις διεθνείς λίστες μπεστ σέλερ με τις ανατροπές και το χιούμορ της.

Τίτλος: Τα ψέματα του Λοκ Λαμόρα (The Lies Of Locke Lamora)
Συγγραφέας: Scott Lynch
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφράστρια: Παναγιώτα Ράπτη
Σελίδες: 624
Τιμή: 17,70-10%=15,93€

Είδος: Φαντασία

Πρώτο βιβλίο της σειράς "Ευγενείς Μπάσταρδοι" ("Gentleman Bastard").

Link to comment
Share on other sites

1651892930_.jpg.b2f24679bba74b8b568c013f29b04985.jpg

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ* ΣΕ ΝΕΑ, ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

*Το Υφαντό της Φιόναβαρ 

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΝΕΑ, ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
Η Τζένιφερ, σημαδεμένη στην ψυχή και έγκυος στο παιδί του Ζηλωτή -που έχει αποφασίσει να το αφήσει να γεννηθεί και να υπηρετήσει το Καλό-, επιστρέφει με μαγικό τρόπο στη Φιόναβαρ μαζί με τους τέσσερις συμφοιτητές της. Εκεί, φτάνει πρόωρα στον τοκετό και παραδίδει το νεογέννητο στη μητέρα του Φιν, του αγοριού που λίγο αργότερα εξαϋλώνεται και παίρνει τον Πιο Σκοτεινό Δρόμο.
Στη Φιόναβαρ, οι πέντε ήρωες αντιλαμβάνονται ότι ένα καινούριο νήμα μπαίνει στην πλέξη του Υφαντού. Ο πόλεμος ενάντια στο Κακό ξεσπά, νέες δυνάμεις έρχονται στο προσκήνιο και κάθε ήρωας ακολουθεί το δικό του, ηρωικό ή τραγικό, πεπρωμένο... 

Τίτλος: Η περιπλανώμενη φλόγα (The Wandering Fire)
Συγγραφέας: Guy Gavriel Kay
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Αυγουστίνος Τσιριμώκος
Σελίδες: 368
Τιμή: 13,90-10%=12,51€

Είδος: Φαντασία

Edited by BladeRunner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..