Ioannis84 Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Θέλω να ξεκινήσω κάποια βιβλία ηρωικής φαντασίας στα αγγλικά χωρίς να είμαι είμαι και εξπερτ. Σε μεταφρασμένα έχω διαβάσει ότι υπάρχει . Ξεκίνησα από την σειρά vampire hunter d. Τα βιβλία συμπαθητικά. Η μετάφραση μου φάνηκε εύκολη (στηρίζονται αρκετά στην δράση) . Διάβασα το slow regard of silent things του αγαπημένου μου ροθφους και δυσκολεύτηκα κάπως. Ξεχώρισα αυτά, έχουν εξαιρετικά review,(κάποια είναι σειρές) , μου έκαναν κλικ σαν σετινκ, γραμματικά πως είναι..? Gentleman Bastard by Scott Lynch The Traitor Son Cycle by miles Cameron Way of kings by sanderson Six of Crowsby bardugo Καποια άλλη πρόταση για σειρά η standalone?(κυρίως σε φρέσκα βιβλία /συγγραφείς) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaqen H'Gar Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Τα βιβλια του Sanderson πιστευω ειναι ευκολα. Γενικα γραφει απλα η αποψη μου. Εχω διαβασει τα 2 πρωτα του Traitor Son και σιγουρα εχει πιο κλασικη αγγλικη γραφη. Πιο λογοτεχνικη. Ισως πιο δυστροπη. Αλλα για μενα ειναι και καλυτερος συγγραφεας. Εγω θα σου προτεινα και την σιερα Faithful and the Fallen του John Gwynne. Που νομιζω οτι εχει μια καλη ισορροπια μεταξυ σχετικα απλης γραφης και επικης ατμοσφαιρας χωρις να στηριζεται σε αρχαιζουσες κτλ. Συν φυσικα οτι ειναι μια εξαιρετικη σειρα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis84 Posted April 19, 2018 Author Share Posted April 19, 2018 Έγινε ευχαριστώ θα ξεκινήσω με sanderson και βλέπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alucard Posted April 20, 2018 Share Posted April 20, 2018 Gentleman Bastard καλύτερα όχι. Μάλλον θα σε δυσκολέψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.