Blacksword Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Ζόμπι! Όχι ψεύτικα σαν του... εχμ... Walking Dead, ή εκείνα τα τρελαμένα του World War Z, αλλά ζόμπι όνομα και πράμα... Από την Νότια Κορέα, το Netflix μας ταξιδεύει στην μεσαιωνική περίοδο της δυναστείας του Γιοσεόν, και ακολουθεί τον διάδοχο του θρόνου ο οποίος αναλαμβάνει μια αποστολή αυτοκτονίας προκειμένου να ανακαλύψει την μυστηριώδη μάστιγα που εξαπλώνεται σε όλη τη χώρα. Μόνο που η αλήθεια θα στείλει το βασίλειο στο χάος... Παίζουν: Ju Ji-hoon ως ο Crown Prince, Bae Doona, Ryu Seung-ryong, Kim Sang-ho, Heo Joon-ho, Jeon Seok-ho & Chu Hun-yub. Καλή φαίνεται... αλλά για να δούμε και το αποτέλεσμα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymphonyX13 Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 (edited) Αν υπολογίσουμε ότι μια από τις καλύτερες ζόμπι ταινίες των τελευταίων χρόνων είναι το νοτιοκορεατικό "Train to Busan", πραγματικά ανυπομονώ για το "Kingdom".... Edited January 2, 2019 by SymphonyX13 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted February 11, 2019 Author Share Posted February 11, 2019 Λίγα και καλά λένε, και αυτό ισχύει κι εδώ. Αν και σίγουρα θα μπορούσε να βγάλει άνετα κι άλλα επεισόδια με την ίδια πλοκή, χωρίς να χάσει την ποιότητά της. Έξι επεισόδια, λοιπόν, κομμένα και ραμμένα μέσα από την Ασιατική κουλτούρα που ωστόσο καταφέρνουν να βγουν ισάξια ενάντια στις Χολιγουντιανές «υπερπαραγωγές» – ίσως και παραπάνω, θα μπορούσαμε να πούμε. Συστήνεται ανεπιφύλακτα για τους λάτρεις του είδους. Και τώρα εις αναμονή για τη δεύτερη σεζόν. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.