Jump to content

Kingdom (2019-2020)


Blacksword
 Share

Recommended Posts

 

Ζόμπι! Όχι ψεύτικα σαν του... εχμ... Walking Dead, ή εκείνα τα τρελαμένα του World War Z, αλλά ζόμπι όνομα και πράμα...

 

Από την Νότια Κορέα, το Netflix μας ταξιδεύει στην μεσαιωνική περίοδο της δυναστείας του Γιοσεόν, και ακολουθεί τον διάδοχο του θρόνου ο οποίος αναλαμβάνει μια αποστολή αυτοκτονίας προκειμένου να ανακαλύψει την μυστηριώδη μάστιγα που εξαπλώνεται σε όλη τη χώρα. Μόνο που η αλήθεια θα στείλει το βασίλειο στο χάος...

Παίζουν: Ju Ji-hoon ως ο Crown Prince, Bae Doona, Ryu Seung-ryong, Kim Sang-ho, Heo Joon-ho, Jeon Seok-ho & Chu Hun-yub.

 

Καλή φαίνεται... αλλά για να δούμε και το αποτέλεσμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν υπολογίσουμε ότι μια από τις καλύτερες ζόμπι ταινίες των τελευταίων χρόνων είναι  το νοτιοκορεατικό "Train to Busan", πραγματικά ανυπομονώ για το "Kingdom"....

Edited by SymphonyX13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λίγα και καλά λένε, και αυτό ισχύει κι εδώ. Αν και σίγουρα θα μπορούσε να βγάλει άνετα κι άλλα επεισόδια με την ίδια πλοκή, χωρίς να χάσει την ποιότητά της.

Έξι επεισόδια, λοιπόν, κομμένα και ραμμένα μέσα από την Ασιατική κουλτούρα που ωστόσο καταφέρνουν να βγουν ισάξια ενάντια στις Χολιγουντιανές «υπερπαραγωγές» – ίσως και παραπάνω, θα μπορούσαμε να πούμε. Συστήνεται ανεπιφύλακτα για τους λάτρεις του είδους. 

Και τώρα εις αναμονή για τη δεύτερη σεζόν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Kingdom (2019-2020)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..