Jump to content

Η Παραγωγή ελληνικού Φανταστικού το 2019


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Το 2018 εκδόθηκαν ορισμένα ενδιαφέροντα βιβλία του ελληνικού Φανταστικού, αρκετά εκ των οποίων από συμφορουμίτες. Ελπίζω και φέτος να δούμε πολλές νέες δουλειές Ελλήνων συγγραφέων.

Η μορφή παρουσίασης παραμένει ίδια:

(Φωτογραφία εξωφύλλου)

(Περίληψη)

Τίτλος:
Συγγραφέας:
Εκδόσεις:
Σελίδες:
Τιμή:

Είδος:

Θα παρακαλούσα να συνδράμει όποιος μπορεί στο συγκεκριμένο τόπικ, μιας και είναι κρίμα να "χάνονται" νέες κυκλοφορίες. Δεν μπορώ να παρακολουθώ τα πάντα :lol:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner pinned this topic
  • 2 weeks later...

Άντε, καλή χρονιά και με την ευχή να προλαβάινω να προσθέτω πραγματάκια ε΄δω.

 

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΝΤΕΣΑΝΤ: Η ερωμένη του Σπαθιού και του Ρόδου

Φώτης Κατσιμπούρης

Μυθιστόρημα

 

kats1.thumb.jpg.c049f3c6d3b961ebd84baa5847d2671a.jpgkats2.thumb.jpg.957d51a64b81ecf7c2f26d7cd6be1bb2.jpg

Εκδόσεις Αέναον

ISBN: 978-618-5395-094

Σελίδες: 490

Τιμή: 15,00€

Ημ. Κυκλοφορίας: 14/1/19

 

Όταν ο ιδιωτικός ερευνητής Οδυσσέας Ντεσάντ και η πολύ γοητευτική επιχειρηματίας Ελεάνα Παλαιολόγου συναντώνται σε ένα μπαρ, κανείς από τους δυο δεν υποψιάζεται τη θυελλώδη συνέχεια της γνωριμίας τους. Η Ελεάνα μέσα από ένα παιχνίδι ερωτικής πρόκλησης, θα κινήσει το ενδιαφέρον του Οδυσσέα και τελικά θα του ζητήσει να βρει τη μεγαλύτερη αδερφή της την Ειρήνη, η οποία αγνοείται κάπου στην έρημο του Ισραήλ.

Η Ειρήνη, μια αντισυμβατική αρχαιολόγος, αναζητά στην Ιερουσαλήμ την αλήθεια μιας απόκρυφης παλαιοχριστιανικής δοξασίας και τα ίχνη μιας άγνωστης μεσαιωνικής αδελφότητας. Χωρίς να το ξέρει έχει μπει στο στόχαστρο μιας μυστικής εταιρείας που θεωρεί πως κατέχει το στοιχείο του Ρόδου, την ένσαρκη συνέχεια του θείου αίματος...

Η εμπλοκή του Οδυσσέα στην έρευνα της Ειρήνης θα αποκαλύψει φοβερά μυστικά και για το δικό του οικογενειακό παρελθόν.

Ένα απρόβλεπτο και επικίνδυνο ταξίδι σε παρόν και παρελθόν, στο έτος 33μ.Χ. και στον Μεσαίωνα, μέσα από τα πάθη και τους έρωτες των ηρώων, καθώς και τις απόκρυφες θεωρήσεις του χριστιανισμού με έπαθλο τη γνώση για την αλήθεια ή το ψέμα της πίστης, την επικύρωση ή την κατάρρευση των ιερών προτύπων. Ένα θρίλερ με αστυνομική ροή και μυστήριο αλλά και ευδιάκριτο, όπως πάντα, το φανταστικό στοιχείο.

 

Το βιβλίο κυκλοφορεί με δύο εναλλακτικά εξώφυλλα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άγιοι Τίποτα

Κωνσταντίνος Κέλλης

50110622_10156861608932768_8617501126624804864_o.thumb.jpg.83c40474caba87c26d3ca666b535077a.jpg


Εκδόσεις BELL

Τιμή: 14,40
Σελίδες:  440

ISBN:  978 960 620 764 8  

Κυκλοφορία: 8/2/2019

Σ' ένα παλιό αρχοντικό της Ξάνθης, η Ηλιάνα Αχτάρη φροντίζει την ετοιμοθάνατη μάνα της.
Σε μια καφετέρια της Κομοτηνής, ο Στέφανος Αργυρίου νιώθει την ένταση ενός ανεκπλήρωτου έρωτα.
Δύο άνθρωποι διαφορετικοί που θα συναντηθούν στο βαγόνι ενός άδειου τραίνου και θα βυθιστούν σ' έναν εφιάλτη που μυρίζει λιβάνι, χιόνι και αίμα.

Ένα αλλόκοσμο μέρος τους καλεί, ψηλά στα βουνά της Βόρειας Ελλάδας. Ένα μέρος αρχαίο, όπου τα κεριά καίνε μπροστά από Αγίους δίχως ονόματα και πρόσωπα. Ένα μέρος όπου ο Θάνατος περιδιαβαίνει με ανοιχτά σαγόνια.

Η ελληνική επαρχία γίνεται ο καμβάς για ένα μυθιστόρημα λαογραφικού τρόμου και φαντασίας που θα σας συναρπάσει. Μια ιστορία απώλειας και αγάπης, ένα βιβλίο για το θάνατο και τη ζωή μαζί, από τον συγγραφέα των μπεστ σελερ Η σκιά στο σπίτι και Νεκρή γραμμή.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το βιβλίο και η περφόρμανς
Μιχάλης Μανωλιός

Manolios_to_vivlio_kai_i_performans.jpg.thumb_600x869_4815f6ba89fb6f39b1530a814c426f5d.thumb.jpg.7d46458035bf78746aecbce24df5d027.jpg

Εκδόσεις Κέδρος

Έτος έκδοσης: 2019
ISBN: 978-960-04-4954-9
Σελ.: 344
 

Η Ε σε κάνει να μπαίνεις στη θέση των άλλων και να τους κατανοείς καλύτερα. Η τεχνητή αυτή μέθοδος αύξησης της ενσυναίσθησης κερδίζει παγκοσμίως όλο και περισσότερους χρήστες, με ποικίλες κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες.

Ο εικαστικός Λέανδρος Βατρικάς έχει ρισκάρει τα πάντα στη ζωή του προκειμένου να ολοκληρώσει ένα πανάκριβο έργο που τη χρησιμοποιεί ως θέμα του, αλλά όταν πλησιάζουν τα εγκαίνια, στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, εμφανίζεται ως υποψήφια αγοράστρια μια εντυπωσιακή διπλή γυναίκα.

Στην ιστορία πρωταγωνιστεί και η Νύχτα, μια πρώην δολοφόνος και άνθρωπος του υπόκοσμου, καθώς και ένας ιδιόρρυθμος βιβλιοθήρας, ο Αλέξιος.

Κάθε πρόσωπο από τη θέση του προσπαθεί να ερμηνεύσει το μήνυμα που κρύβει η περφόρμανς του Λέανδρου, όπως παρουσιάζεται στα εγκαίνια του έργου, ενώ πυροδοτείται παράλληλα, μέσω διαδικτύου, και μια παγκόσμια κούρσα για την αποκρυπτογράφησή του.

Σχετίζεται με το μυστηριώδες Βιβλίο που υποτίθεται ότι μπορεί να καταστρέψει την Ε;

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Διάδοχοι II: Το Δάκρυ της Νεράιδας

Μαρία Μουστοπούλου

diadoxoi2cover.thumb.jpg.114fe1cd5aabe2d6c08fa115d81e126d.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Εκδόσεις Πηγή

Σελίδες 780

ISBN    978-960-626-091-9

Τιμή 20,00

 

«Όσο ισχυρή και αν είναι η βασίλισσα,
ο στόχος είναι πάντα ο βασιλιάς».

Οι επιλογές της Λίνας συνοψίζονται σε δύο: να σηκώσει το βάρος του στέμματος ή να περάσει τη ζωή της κυνηγημένη. Παρά τις προσπάθειες του Αρθούρου να κερδίσει την εμπιστοσύνη της, η προδοσία του Ντάνιελ και οι συνεχείς αποκαλύψεις δεν την αφήνουν να αποδεχτεί τη μαγική της ταυτότητα.
Την ίδια στιγμή ο Ντάνιελ παλεύει με τους δικούς του φόβους και την αμφισβήτηση των ανθρώπων του, καθώς τα μυστικά του σχέδια καταρρέουν. Και ενώ εκείνος βυθίζεται στις εμμονές και στις αδυναμίες του, οι εχθροί του βρίσκουν την ευκαιρία να χτυπήσουν, βάζοντας στο στόχαστρο τη γυναίκα που αγαπά, αλλά και όλους όσους νοιάζεται.
Σε έναν κόσμο όπου η πίστη στους άρχοντες είναι η μεγαλύτερη αρετή, η Λίνα και ο Ντάνιελ ακολουθούν ξεχωριστούς δρόμους. Αντιμέτωποι με φίλους, εχθρούς, προφητείες και όρκους πρέπει να βρουν την πίστη τους στον εαυτό τους, για μια ελπίδα να ορίσουν τη μοίρα τους. Γιατί, αν οι άγγελοι βρίσκονται δίπλα μας, οι δαίμονες κρύβονται στον καθρέφτη.
Πιο ανατρεπτικό, πιο σκοτεινό, το δεύτερο μέρος της σειράς «Διάδοχοι» αποκαλύπτει την αληθινή όψη του μαγικού κόσμου και αποδεικνύει πως το παιχνίδι… μόλις άρχισε.

Καταιγιστικό, γεμάτο μυστικά και ίντριγκες, «Το Δάκρυ της Νεράιδας» αναδεικνύει την εξέλιξη στην πένα της συγγραφέως και στρέφει το ενδιαφέρον του αναγνώστη πέρα από τον Ντάνιελ και τη Λίνα –χωρίς να τους αποκόψει, άλλωστε πάντα θα είναι η δική τους ιστορία–, φωτίζοντας ολόκληρο το περίτεχνο μαγικό τους σύμπαν.

Μαρία Μπακάρα,
Κοινωνιολόγος, Reviewer στα site Book City και Nikol’s Way

 
 
=================
 
Οι Άγιοι Τίποτα
Κωνσταντίνος Κέλλης
 
agioi.jpg.46c7d0be756d4f73a06efca01a5b06e9.jpg
 
Εκδόσεις Bell
Σελίδες 440
Τιμή 14,40
 ISBN:  978 960 620 764 8
 
 

«Ονειρεύεσαι τους νεκρούς, αγάπη μου;» «Τους βλέπω μπροστά μου, μαμά».

Σ' ένα παλιό αρχοντικό της Ξάνθης, η Ηλιάνα Αχτάρη φροντίζει την ετοιμοθάνατη μάνα της.
Σε μια καφετέρια της Κομοτηνής, ο Στέφανος Αργυρίου νιώθει την ένταση ενός ανεκπλήρωτου έρωτα.
Δύο άνθρωποι διαφορετικοί που θα συναντηθούν στο βαγόνι ενός άδειου τραίνου και θα βυθιστούν σ' έναν εφιάλτη που μυρίζει λιβάνι, χιόνι και αίμα.

Ένα αλλόκοσμο μέρος τους καλεί, ψηλά στα βουνά της Βόρειας Ελλάδας. Ένα μέρος αρχαίο, όπου τα κεριά καίνε μπροστά από Αγίους δίχως ονόματα και πρόσωπα. Ένα μέρος όπου ο Θάνατος περιδιαβαίνει με ανοιχτά σαγόνια.

Η ελληνική επαρχία γίνεται ο καμβάς για ένα μυθιστόρημα λαογραφικού τρόμου και φαντασίας που θα σας συναρπάσει. Μια ιστορία απώλειας και αγάπης, ένα βιβλίο για το θάνατο και τη ζωή μαζί, από τον συγγραφέα των μπεστ σελερ Η σκιά στο σπίτι και Νεκρή γραμμή.
 

 
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα Μυστικά της Ελιντόρα

Ισαβέλλα Ζιόβα

mystika-elintoracover.thumb.jpg.5aeaf2292c1a1f172473f52b170b6008.jpg

Εκδόσεις Πηγή

Σελίδες 424

ISBN  978-960-626-092-6

Τιμή 18.00€

Στη γη της Ελιντόρα άνθρωποι, νεράιδες, ξωτικά και λοιπά πλάσματα ζουν αρμονικά. Όμως η σκοτεινή σκιά του Μαύρου Μάγου και ο επικείμενος πόλεμος που βρίσκεται προ των πυλών σημαίνουν την ώρα του Εκλεκτού, του μοναδικού που μπορεί να τον νικήσει και να εκπληρώσει την προφητεία.

Ο εικοσάχρονος Μπρίον θα δει τη ζωή του να αλλάζει από τη μία μέρα στην άλλη. Γέννημα δύο κόσμων και δύο φυλών, είναι αυτός που κρατάει στα χέρια του τη μοίρα όλων. Κουβαλώντας στις πλάτες του μια βαριά κληρονομιά και έχοντας στο πλάι του πολύτιμους φίλους και απέναντί του επικίνδυνους εχθρούς, πορεύεται μέσα από κινδύνους και παγίδες σε μέρη μαγικά και τρομακτικά, όμορφα και εφιαλτικά, προκειμένου να ενώσει τα δύο κομμάτια του κρυστάλλινου μενταγιόν και να το καταστρέψει, πριν αυτό πέσει στα χέρια του εχθρού.

Η ώρα της τελικής αναμέτρησης ανάμεσα στο Καλό και το Κακό πλησιάζει. Θα καταφέρει τελικά ο Μπρίον να φέρει εις πέρας την αποστολή του; Θα προλάβει να καταστρέψει εγκαίρως το μενταγιόν και να φέρει ξανά την ειρήνη στον κόσμο, πριν να είναι πολύ αργά; Όλα θα κριθούν την τελευταία στιγμή σε μία μάχη μέχρις εσχάτων, που θα σημάνει τη λύτρωση ή τον όλεθρο για τους κατοίκους της Ελιντόρα.

 

=====================

Tα τρία πρόσωπα της Εκάτης

Ελευθερία Μεταξά

ekath.jpg.02f9c1fa77f709a1fed5b55e1e24b256.jpg

Εκδόσεις Μίνωας

Σελίδες 440

ISBN 978-618-02-1160-3

Τιμή € 16.99 


Ο Απόλλωνας Ροδόπουλος, λάτρης του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και μανιώδης συλλέκτης αρχαιοτήτων, πατώντας κυριολεκτικά επί πτωμάτων από μικρή ηλικία, κατορθώνει να εξελιχθεί σε έναν επιχειρηματία με τεράστια περιουσία, δύναμη και κύρος. Στόχος του να γίνει κυρίαρχος όλου του κόσμου. Για τον σκοπό αυτό δημιουργεί μία αίρεση πιστών στην αρχαία καταχθόνια θεότητα Εκάτη και δεν διστάζει να θυσιάσει αθώους ανθρώπους στο όνομα μιας ξεχασμένης από αιώνες θρησκείας. Ο αστυνόμος Βαρσάμης, προϊστάμενος του Τμήματος Ανθρωποκτονιών, μαζί με την Ελληνοαυστραλή ανθρωπολόγο Μάρθα Τζόουνς προσπαθούν να ξετυλίξουν τη μυστηριώδη υπόθεση τελετουργικών φόνων… Με φόντο το νησί της Αίγινας, το άγαλμα της τριπρόσωπης Εκάτης θα σπείρει τον θάνατο, στήνοντας με μαεστρία έναν θανατηφόρο ιστό γύρω από τη Μάρθα και τον Βαρσάμη, που θα κάνουν τα πάντα για να ματαιωθεί η αρχαία προφητεία: «Όταν ματώσει η Μεγάλη Σελήνη, θα πεθάνει το παιδί με τα μάτια του λύκου που δεν βλέπουν, για να δώσει τη δύναμη στον Απόλλωνα να λούσει το σύμπαν με το φως του…». Ένα καθηλωτικό ψυχολογικό θρίλερ με συνεχές σασπένς, ένταση και ανατροπές που θυμίζει κινηματογραφική ταινία.

 

=================

Το λίκνο της ζωής

Βασίλης-Νίκολας Συράκης

1679844306_liknozovs.jpg.3fecea5afbd9729d5bcfd9d14808e83f.jpg
Εκδόσεις Ελκυστής
Σελίδες 420
ISBN-13: 978-618-84188-0-6
Τιμή € 17.00

 

Στον κόσμο της Κάχαλλ ο Θεός της Ζωής και ο Θεός του Θανάτου ρίχνουν ένα κέρμα, ώστε η τύχη να αποφασίσει την τροπή που θα πάρει η ζωή των ανθρώπων. Ο νεαρός Μπέλουεντ και ο φίλος του Ρεντ τριγυρνούν ανέμελοι στο δάσος δίπλα από το χωριό τους όταν συναντούν τη μυστηριώδη Ίλλυ. Η μοιραία αυτή συνάντηση θα τους οδηγήσει μακριά από το σπίτι τους, σε έναν κόσμο γεμάτο εχθρούς και μαγικούς τόπους, όπου οι δυνάμεις της Ζωής και του Θανάτου βρίσκονται εγκλωβισμένες σε έναν αέναο χορό πάλης και ισορροπίας. Θα καταφέρουν άραγε οι δύο φίλοι να ξεφύγουν από τους πολλαπλούς κινδύνους και να φτάσουν στο μυστικιστικό Λίκνο της Ζωής; Την απάντηση δε γνωρίζουν ούτε τα Παιδιά των Δράκων που τους ακολουθούν στο ταξίδι τους, παρά τις αρχαίες δυνάμεις που διαθέτουν.

 

==============

Η προφητεία της Ασπίδας
Velius Veritas

profiteia-aspidascover.thumb.jpg.94eeb63b6a63cd8b9933822a02cb2b9f.jpg

Εκδόσεις Πηγή

Σελίδες  544

ISBN 978-960-626-094-0

Τιμή 18.00€

1218 π.Χ. στην καρδιά του Ολύμπου.

Μία ασπίδα, φιλοτεχνημένη από θεό, κατασκευασμένη από όλα τα στοιχεία της Γης, σφυρηλατημένη στη φωτιά της πανσελήνου, μεταφέρει μία μυστική προφητεία και μία αποστολή…

Και τώρα…

3.200 χρόνια μετά τον ύπουλο θάνατο του κυρίου της, η ασπίδα ζωντανεύει για άλλη μία φορά στα χέρια ενός σατανικού άνδρα, με σκοπό να ενεργοποιήσει τη μυστική Πύλη του Άδη και να εξαπολύσει κατά της ανθρωπότητας κάθε σκοτεινή ψυχή που χάθηκε στον πιο αιματηρό πόλεμο του αρχαίου κόσμου· τον πόλεμο της Τροίας.

Μία μη αναστρέψιμη διαδικασία που μπορεί να την ακυρώσει μόνο ένας άνθρωπος… ο τελευταίος εν ζωή απόγονος του Αχιλλέα, και διάδοχος της κληρονομιάς του.

Τίποτα δεν τελείωσε… τώρα αρχίζουν όλα.

 

================

Η λίμνη με τις νεράιδες

Μαρία Καλατζή

limni-me-neraidescover.thumb.jpg.405197fb21c3be2a179d5d2c8d7de65f.jpg

Εκδόσεις Πηγή

Σελίδες  370

ISBN 978-960-626-097-1

Τιμή 16.00€

Κατά την Αυγουστιάτικη πανσέληνο, μια ομάδα νεράιδων περνά το μυστικό πέρασμα που ενώνει τον νεραϊδόκοσμο με τη λίμνη του βασιλείου των λωτανθών. Ο σκοπός τους είναι να μαζέψουν τα κόκκινα άνθη των λωτών για τη νεραϊδόσκονη και το φεγγαρόνερο, που αποτελεί πηγή δύναμης για τον κόσμο τους. Καθώς χορεύουν ανυποψίαστες, δέχονται επίθεση από την κακόβουλη Κλειώ, η οποία επιδιώκει να εκμεταλλευτεί τις νεραϊδένιες δυνάμεις, για να αποκαταστήσει το παραμορφωμένο πρόσωπο της κόρης της. Η Νεφέλη και η Μελένια παγιδεύονται, ενώ η δασκάλα τους Ευρυδίκη μεταμορφώνεται σε βράχο.

Λίγο αργότερα, ο πρίγκιπας Φίλιππος συναντά στη λίμνη τη Νεφέλη, να κλαίει μπροστά στην πετρωμένη δασκάλα της. Συνειδητοποιεί πως είναι η άγνωστη κοπέλα που για ανεξήγητο λόγο έβλεπε στα όνειρά του και ανακαλύπτει πως είναι μια παγιδευμένη νεράιδα. Μαζί θα περάσουν μια παραμυθένια περιπέτεια για να ελευθερωθεί και να επιστρέψει στον νεραϊδόκοσμο.

Ένα μεγάλο μυστικό που καλύπτει το παλάτι θα θέσει σε θανάσιμο κίνδυνο τη ζωή του πρίγκιπα. Αυτή τη φορά θα είναι η Νεφέλη που θα τον βγάλει από το αδιέξοδο. Ένας χείμαρρος από αποκαλύψεις, συνωμοσίες και ίντριγκες μέσα στο παλάτι, θα φέρουν στην επιφάνεια μυστικά που θα ταράξουν συθέμελα τη ζωή του.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1205231224_.jpg.398aa8f236cbca17f6e19e7edb854c54.jpg

Έξι και ένα σκοτεινά μυστικά:
Κάθε ένας πετάει κι από ένα ασημένιο φεγγάρι
Το δώρο και η Καταδίκη
Ομίχλη στη Νιβέστα
Άνω Τελώνια
Μια Παλιά Ιστορία
Ονειροτόκος
Ο γυρισμός του Ορέστη
Εκεί όπου το υπερφυσικό και το αλλόκοτο συναντούν την πραγματικότητα.

Επτά διηγήματα βασισμένα στην ελληνική παράδοση και που συνδέουν τις ιστορίες φαντασμάτων που διηγούνταν οι παλιοί, με το σήμερα.

Τίτλος: Εκείνη που επιστρέφουν
Συγγραφείς: Αγνή Σιούλα/Γιώργος Γιώτσας
Εκδόσεις: Λυκόφως
Σελίδες: 440
Τιμή: 14,20-10%=12,78€

Είδος: Τρόμος, Φαντασία

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1223118016_.jpg.1598c9cfac94d9e8b05da052e0451135.jpg

Επτά γυναίκες και επτά άντρες συγγραφείς συνεργάζονται ανά ζεύγη και γράφουν επτά διηγήματα:
Όταν ζωντανεύει η ζώνη ενός νεκρού 
Ποιος μιλάει σε τηλεφωνική συσκευή εκτός σύνδεσης 
Τι συμβαίνει στα τέλη του Νοέμβρη 
Τι κρύβεται στις υπόγειες στοές της Φλάνδρας 
Πόσα απόκοσμα μυστικά κρύβουν τα Κύθηρα 
Πού οδηγούν έναν συγγραφέα οι διαστροφές του 
Τι συμβαίνει όταν ευθυγραμμίζονται οι τρεις δορυφόροι του Αρκάν 
Επτά διηγήματα πιο σκοτεινά και από το σκοτάδι

Τίτλος: Βρόχος
Συγγραφείς: Συλλογικό
Εκδόσεις: Λυκόφως
Σελίδες: 154
Τιμή: 10,85-10%=9,77€

Είδος: Τρόμος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

adelfotita-kthouloucover.jpg

Μια εξαφάνιση φέρνει κοντά δυο παλιούς φίλους, που ύστερα από καιρό θα θυμηθούν μια ανεκπλήρωτη υπόσχεση. Όμως μια σειρά γεγονότων αποκαλύπτει ότι ο ένας από αυτούς έχει έναν μάλλον σκοτεινό σκοπό. Να επαναφέρει στον κόσμο μας τον Μέγα Κθούλου…

«Είδα πράγματα που άνθρωπος δεν έχει δει ποτέ. Είδα τα μυστικά του σύμπαντος, πύλες σε άλλους κόσμους, βίωσα άλλες πραγματικότητες, ένιωσα δυνάμεις ακατανόητες για τους ανθρώπους. Πώς θα μπορούσα, με όλη αυτή την εμπειρία, να θέλω να διατηρήσω το άχρηστο ανθρώπινο σώμα μου, όταν θα μπορώ να βρίσκομαι εντός ενός περισσότερο ανθεκτικού στον χρόνο και στη φθορά;»

Τίτλος: Η αδελφότητα του Κθούλου
Συγγραφέας: Σωκράτης Μπουζούκας
Εκδόσεις: iWrite
Σελίδες: 400
Τιμή: 17€

Είδος: Τρόμος

Edited by Blacksword
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Ο Στόχος – Δευτέρα Παρουσία είναι η συνέχεια της συνταρακτικής περιπέτειας του Βιτόριο Πινιατέλι. 

Η Μεταμόρφωση έχει ήδη γίνει. Η ζωή όπως την ήξερε έχει αλλάξει. Οι Στόχοι του είναι πλέον η επιβίωση και η σωτηρία των δύο αγαπημένων του γυναικών από τα νύχια της αδίστακτης Γοργώς. 
 
Η Γοργώ όμως έχει έναν διαφορετικό Στόχο, που τον προετοίμαζε εδώ και πολύ καιρό, χωρίς κανένας να υποψιάζεται το παραμικρό. Τα πιόνια είναι ήδη στη σκακιέρα και λίγες μόνο στρατηγικές κινήσεις απομένουν για να επιτευχθεί αυτό που πραγματικά επιζητούσε. 
 
Μια σκοτεινή περιπέτεια στα παρασκήνια της πολιτισμένης Ευρώπης. Μια ζοφερή ιστορία στο παρόν, που έχει τις ρίζες της στην εποχή του Σοφοκλή και ακόμα πιο πίσω. 
 
Η δυστοπία της Δευτέρας Παρουσίας είναι κοντά. Θα επιβιώσετε; 
 
Άρχισε να σκέφτεται πάλι τη Γοργώ, αλλά όχι με μίσος, όπως τις άλλες φορές. Τι ήθελε από αυτόν; Γιατί τον βασάνιζε; Τι πλάσμα ήταν και είχε καταφέρει να ζήσει τόσα χρόνια; Άραγε, οι δεισιδαιμονίες, που επικρατούσαν πριν από αιώνες, ήταν η αλήθεια και ο ορθολογιστής άνθρωπος του εικοστού αιώνα, που ήθελε να αποδεικνύει τα πάντα με την επιστήμη, ήταν το ψέμα;

 

Τίτλος: Ο Στόχος/Δευτέρα Παρουσία 
Συγγραφέας: Παναγιώτης Δεληγιάννης 
Εκδόσεις: Λιβάνης
Σελίδες: 336
Τιμή: 14,90

Είδος: Μυστηρίου, Τρόμου 

FB_IMG_1557826456433.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner unpinned this topic
  • 2 months later...

image.thumb.png.0272870e554178720f04cf183319f203.png

Το ολόγιομο φεγγάρι είχε κιόλας σηκωθεί αρκετά ψηλά στον ορίζοντα πάνω από τον ψηλό λόφο κι έλουζε άπλετα τον χώρο με το γαλάζιο – γκρι φως του. Βγάλανε τα ρούχα τους και οι τρεις. Αμέσως πήρανε τις θέσεις τους για την μακάβρια τελετή. Στη μέση το μικρό παιδί που δεν έβγαζε κουβέντα, μόνο εκτελούσε άβουλα ό,τι του υπαγόρευε η Ατέλα να κάνει. Εκείνη στάθηκε στη δεξιά της πλευρά κι έβαλε τον Ζανίνο στην αριστερή. Του έδωσε το μαχαίρι που κρατούσε και τον καθοδήγησε να κάνει μια τομή στη βάση του λαιμού, στο σημείο πριν ορθωθεί η αρτηρία. Όταν το αίμα άρχισε να βγαίνει σιγανά, εκείνη έσκυψε και ρούφηξε λίγο. Σήκωσε το κεφάλι της με ανοιχτό το στόμα προς τη σελήνη, κατάπιε και έσκυψε ξανά. 

Τίτλος: Σεχραμενάντ, Η αιώνια ακόλαστη, Ντίνος Τανίτης
Συγγραφέας: Ντίνος Τανίτης
Εκδόσεις: ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Σελίδες: 76
Τιμή: 10€

Είδος: Λογοτεχνία Τρόμου

Edited by hidedora
Link to comment
Share on other sites

image.png.371c6b3c4dc25514b64f05ec66eda090.png

Σε έναν απροσδιόριστο χρόνο, που όμως μπορεί να μην είναι και τόσο μακρινό μέλλον, στον πλανήτη Γη πολλά έχουνε αλλάξει. Δεν υπάρχουνε πλέον χαραγμένα σύνορα να κόβουν καθέτως βίαια και απότομα σε κάποιο προκαθορισμένο σημείο τις υπάρχοντες οροσειρές & τις βαθιές κοιλάδες, τα μεγάλα ή μικρά ποτάμια, τους τεχνητούς αυτοκινητόδρομους και να διαχωρίζουν μεταξύ τους στους χάρτες τα διαφορετικά κυρίαρχα κράτη. Ούτε υφίστανται ξεχωριστές κυβερνήσεις εκλεγμένες όπως ξέραμε ως τώρα με δεδηλωμένη από το λαό εντολή να διαχειρίζονται την ανθρώπινη καθημερινότητα και τους τυχόν φυσικούς πόρους σε ξεχωριστούς τόπους. Εδώ και τώρα κυριαρχεί ο όρος “Πόλη”. Χώρος αχανής σε πλάτος και ύψος, τόπος διαμονής κι εργασίας εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων. 

Τίτλος: Στον ιστό της Πόλης, Ντίνος Τανίτης
Συγγραφέας: Ντίνος Τανίτης
Εκδόσεις: ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Σελίδες: 112
Τιμή: 11€

Είδος: Cyberpunk

Edited by hidedora
Link to comment
Share on other sites

image.thumb.png.660943aececb2674eeb5b02b2dc00d1e.png

Νόμιζα πως είχα πεθάνει. Ήταν μόνο μια αυταπάτη. Μια προσωρινή αποκοπή από την πραγματικότητα. Ένα μικρό ταξίδι στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού, απ’ όπου με διώξανε πάλι πίσω στον υλικό, ψεύτικο κόσμο των ειδών. Όπου και ξύπνησα μέσα στον πόνο, την απόγνωση και την απελ-πισία να μου τρυπούν το σώμα και το μυαλό. Ούρλιαξα με μια ζωώδη φωνή που έμοιαζε να μη μου ανήκει, δεν την αναγνώρισα για δική μου. Συνέχισα να ουρλιάζω και η ηχώ αυτής της φωνής να ταξιδεύει βαθειά μέσα στο σκοτάδι που βρισκόμουν. Σταμάτησα όταν ο λαιμός μου είχε γεμίσει αγκάθια και η φωνή εγκλωβιζόταν μέσα στο στήθος μου. Τότε άρχισα να βογκάω, αφού μόνο αυτό μπορούσα να κάνω. Το παγωμένο αίμα μέσα στις φλέβες μου ήταν αυτό που με πονούσε, όπως κυλούσε βαρύ σαν μολύβι και έγδερνε στο πέρασμά του. Με κάθε χτύπο της καρδιάς μου γινόταν μια έκρηξη στο στήθος μου και με παρέλυε στιγμιαία. Μικροί επαναλαμβανόμενοι θάνατοι· δεν ξέρω πόσους μπορούσα να αντέξω.

Τίτλος: Ανήκουμε στους νεκρούς
Συγγραφέας: Καρίνα Μπεϊσεμπίνη
Εκδόσεις: ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Σελίδες: 84
Τιμή: 10€

Είδος: Λογοτεχνία Τρόμου

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

1373813761_Annotation2020-03-08164754.png.646d25671d3f17b249697d5c40b08e1d.png


 

Κανείς και ποτέ δεν μίλησε για τον Σούπερ Μπάκα, δεν γυρίστηκε ποτέ ταινία με τις περιπέτειες και τα ανδραγαθήματά του, μήτε μπλούζες και κούπες φτιάχτηκαν με το σήμα του, τίποτα… Σαν ποτέ να μην υπήρξε. Διασώθηκαν, ωστόσο, κάποια έγγραφα ντοκουμέντα, μαρτυρίες και περιγραφές από εκείνο το μακρύ, ατέλειωτο, ταξίδι του ως το Εκεί, συνοδεία του Αγοριού και του σκύλου του, της Μουντζούρας, αλλά και πλήθους ακόμα προσώπων που τον γνώρισαν ή προσπάθησαν να τον γνωρίσουν.

Η Αντιγόνη, ο παππούς Αλκιβιάδης, ο Δρ. Ανανίας, η αγελάδα η Ρέα, ο Βάγκλεμαν, ο Ντεντέκτιβ Ωχάρας, ο Τζώννυ, η Sevda και κάμποσοι ακόμη, ένας συρφετός από φωνές, χειρονομίες και εικόνες στην πορεία ως το Εκεί, τη Μάγια, έναν τόπο χωρίς πρέπει και μη, χωρίς τόνους και γράμματα, μόνο με αλήθεια κι αγάπη…

Τίτλος: «Σούπερ Μπάκας» του Παναγιώτη Πασσά
Συγγραφέας: Παναγιώτης Πασσάς
Εκδόσεις: ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Σελίδες: 168
Τιμή: 15€

Είδος: Λογοτεχνία του φανταστικού, σούπερ ήρωες

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..