Blacksword Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Το YouTube μπαίνει για τα καλά στον κινηματογραφικό χώρο με μια από τις πρώτες τις σειρές επιστημονικής φαντασίας. Εγκαταλελειμμένοι στο διάστημα μετά από ένα άγνωστο συμβάν που ανάγκασε το πλήρωμα να παρατήσει το διαστημόπλοιο, και τους ίδιους, στη μοίρα του μια ομάδα ξένων –έχοντας επιλέξει να αφήσουν πίσω το ταραχώδη παρελθόν τους, και να κάνουν μια νέα αρχή σε έναν μακρινό πλανήτη– θα πρέπει να ενώσουν τα ένστικτά τους προκειμένου να επιβιώσουν. Ωστόσο, ένας ανάμεσά τους δεν είναι αυτό που φαίνεται, και όταν η αλήθεια έρθει στο φως κάτι... εξωγήινο θα απειλήσει την ίδια τους την επιβίωση. Μέσα σε δέκα επεισόδια, το YouTube καταφέρνει να φέρει μια, αν όχι εντελώς πρωτότυπη, υψηλής έντασης, γεμάτη δράση και απρόοπτων ανατροπών με το κάθε ένα να εμβαθύνει μέσω flashbacks και στο παρελθόν των χαρακτήρων, δημιουργώντας υπέροχες φουτουριστικές εικόνες από το μακρινό μέλλον. Συν, τα πρώτα δύο είναι γυρισμένα από τον Paul W. S. Anderson και είναι πολύ καλά. Τη συνιστώ. Παίζουν: Natalia Tena, Tom Felton, Sen Mitsuji και λοιποί. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.