Jump to content

Origin (2018)


Blacksword
 Share

Recommended Posts

 

Το YouTube μπαίνει για τα καλά στον κινηματογραφικό χώρο με μια από τις πρώτες τις σειρές επιστημονικής φαντασίας.

Εγκαταλελειμμένοι στο διάστημα μετά από ένα άγνωστο συμβάν που ανάγκασε το πλήρωμα να παρατήσει το διαστημόπλοιο, και τους ίδιους, στη μοίρα του μια ομάδα ξένων –έχοντας επιλέξει να αφήσουν πίσω το ταραχώδη παρελθόν τους, και να κάνουν μια νέα αρχή σε έναν μακρινό πλανήτη– θα πρέπει να ενώσουν τα ένστικτά τους προκειμένου να επιβιώσουν. Ωστόσο, ένας ανάμεσά τους δεν είναι αυτό που φαίνεται, και όταν η αλήθεια έρθει στο φως κάτι... εξωγήινο θα απειλήσει την ίδια τους την επιβίωση.

 

Μέσα σε δέκα επεισόδια, το YouTube καταφέρνει να φέρει μια, αν όχι εντελώς πρωτότυπη, υψηλής έντασης, γεμάτη δράση και απρόοπτων ανατροπών με το κάθε ένα να εμβαθύνει μέσω flashbacks και στο παρελθόν των χαρακτήρων, δημιουργώντας υπέροχες φουτουριστικές εικόνες από το μακρινό μέλλον. Συν, τα πρώτα δύο είναι γυρισμένα από τον Paul W. S. Anderson και είναι πολύ καλά. Τη συνιστώ.

 

Παίζουν: Natalia Tena, Tom Felton, Sen Mitsuji και λοιποί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..