Jump to content

Recommended Posts

Starbuck

Όνομα Συγγραφέα: Εβελίνα Σερέτη
Είδοςεπιστημονική φαντασία
Βία; ναι
Σεξ; όχι
Αριθμός Λέξεων: 3400
Αυτοτελής; ναι
Σχόλια: Δημιουργήθηκε με τους όρους του 50ου Διαγωνισμού Διηγήματος χωρίς να συμμετέχει λόγω εκπρόθεσμης ανάρτησης
               κέντρικό θέμα: Γίγαντες

Ματίλντα.pdf

Edited by evelina karderinaki
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
John Ernst

Καλώς μας ήρθες. 

Πλοκή: αυτό που έγραψες ανήκει σε κάτι μεγαλύτερο. Χρειάστηκε να κάνεις πολύ tell για να χωρέσει μέσα σε τόσο μικρό κείμενο. Σαν πλοκή θα έλεγα ότι μου άρεσε, η μετατροπή μιας ολόκληρης κοινωνίας σε γίγαντες θα έλεγα ότι μου κίνησε το ενδιαφέρον. 

Spoiler

Ένσταση επί της πλοκής: μη χρησιμοποιείς το DNA σαν μηχανισμό γι' αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Είναι ένα συνηθισμένο λάθος που γίνεται κατά κόρον στον κινηματογράφο και δε θα έπρεπε να το αντιγράφουμε. Αυτή η ταυτόχρονη μετάλλαξη σε δισεκατομμύρια κύτταρα ενός οργανισμού προκαλεί αποστροφή για όλο το έργο σε κάποιον που γνωρίζει. Εσύ το πήγες και λίγο παραπέρα, εντείνοντας το λάθος. Οι αναφορές σου στην αυξητική ορμόνη και η επιμονή σου να το εξηγήσεις σε ολόκληρη παράγραφο το μηχανισμό μπερδεύει όποιον δεν ξέρει βιολογία και φανερώνει ότι τις πληροφορίες τις έβγαλες από κάποια βικιπαίδεια για όποιον γνωρίζει. Θα σου φέρω ως παράδειγμα προς μίμηση τη μυϊκή μάζα. Ενώ ο dagoncult έφτιαξε ένα τέρας που αποτελούνταν από διαφορετικούς οργανισμούς, δε θέλησε να το εξηγήσει βιολογικά και το αποτέλεσμα ήταν πιο πειστικό από ότι αν έμπαινε στον κόπο να το εξηγήσει. 

Κοσμοπλασία: πολύ ενδιαφέρουσα. Έφτιαξες ολόκληρο κόσμο με βάση τη δυστοπία σου, έναν κόσμο που λειτουργεί με βάση την υπόθεσή σου. Αυτό το δέσιμο κοσμοπλασίας με πλοκή δεν ήταν εύκολο, οπότε καλώς έπραξες. 

Γλώσσα: επειδή είναι το πρώτο κείμενό σου που διαβάζω θα σου πω ότι το έχεις με τη συγγραφή, συνέχισε. Ζωντανές εικόνες και σωστές εκφράσεις συνθέτουν ένα πλούσιο στο λόγο αποτέλεσμα. Ίσως λίγη προσοχή στους διαλόγους, επειδή βάζεις πολλή από την υπόθεση σε αυτούς, πολύ συχνά χάνεται η φυσικότητα.

Χαρακτήρες: σε ένα μικρό κείμενο αναπτύσσεις τους χαρακτήρες σε λίγο βαθμό. Εκεί που υστερείς περισσότερο είναι στις προθέσεις τους. Ιδιαίτερα το τέλος έρχεται χωρίς προοικονομία και δεν κατανόησα καθόλου το λόγο που η Ματίλντα τα καταστρέφει όλα.

Διεκπεραίωση: Μέσα στο θέμα, μέσα στο είδος. Θέλω να δω κι άλλα κείμενά σου

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Starbuck
10 hours ago, John Ernst said:

Ιδιαίτερα το τέλος έρχεται χωρίς προοικονομία και δεν κατανόησα καθόλου το λόγο που η Ματίλντα τα καταστρέφει όλα.

Καταρχήν σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο που αφιέρωσες για να διαβάσεις την ματίλντα και να την σχολιάσεις. Είναι δεκτά, κατανοητά και προς επεξεργασία όσα μου λες. Εκτός από αυτό το κομμάτι με την επιλογή της ματίλντα. 

Spoiler

Κι αυτό γιατί ήταν πραγματικά μέσα στις δικές μου προθέσεις από την αρχή μέχρι το τέλος να επικεντρωθώ σε μια γυναίκα ρομαντική που απαρνιέται το παρελθόν αλλά και τον αστικό βίο εν γένει και καταστρέφει ότι πάει να του μοιάσει από φόβο μην επαναληφθεί. Γι αυτό το λόγο η Ματίλντα είναι ψυχρή με τους άστους και μαζεύεται όταν βλέπει τις αντιδράσεις του κόσμου. Εκεί έχει ήδη αποφασίσει ότι είναι αντίθετη και αργότερα παίρνει λίγο χρόνο για να δει πως πάνε τα πράματα. Μόλις καταλαβαίνει ότι ο κόσμος είναι θετικός και θέλει να γυρίσει πίσω παίρνει την και την τελική της απόφαση. Ως τοτε κρατώντας μια ουδέτερη στάση δεν κινεί τις υποψίες προκειμένου να επιτύχει αυτό που θέλει. Ειδικά το κομμάτι που είναι στον δρόμο για την πόλη και μετά που φτάνει παρατηρώντας την φύση, αυτά που σκέφτεται και νιώθει είναι αντίθετα με την φαινομενική επιλογή της να βοηθήσει στην έρευνα. Ο λόγος τώρα που ρωτάω δεν είναι ζήτημα αντίδρασης, αλλά γιατί πραγματικά χρειάζομαι να καταλάβω πώς έπεσα τόσο έξω στο υπολογισμούς μου. 

Ειλικρινά ευχαριστώ και πάλι! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mesmer

Εβελίνα, κρίμα που δεν πρόλαβες να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό. Θα σε περιμένουμε στον επόμενο.

Καταρχάς, να πω ότι συμφωνώ με τον John από πάνω, όσον αφορά στη χρήση του DNA και γενικά στις πολύ τεχνικές λεπτομέρειες που δίνεις. Καταλαμβάνουν ένα μεγάλο μέρος της ιστορίας σου και, ουσιαστικά, δεν λένε κάτι για την ίδια την ιστορία, αλλά προσπαθούν να καλύψουν ένα ψευδοεπιστημονικό υπόβαθρο το οποίο δεν είναι και το ζητούμενο εδώ. Το ζητούμενο είναι η Ματίλντα και ο λόγος που την έσπρωξε προς την απόφαση που πήρε.

Πρέπει να πω ότι μου άρεσε ο κόσμος της ιστορίας σου. Είχε αυτήν την παραξενιά που προκαλεί το ενδιαφέρον, είχε αυτήν την ξαφνική και ριζική αλλαγή που απαιτεί προσαρμογή σε πολλά επίπεδα, είχε φιλοσοφικά ερωτήματα. Εμένα με τραβάει αυτός ο συνδυασμός και θα ήθελα να επικεντρωθείς περισσότερο σε αυτά. Θα σου πω πώς θα το χειριζόμουν εγώ: μέσα στα δύο άτομα που ήρθαν από την πόλη θα μπορούσε να είναι ένα παλιός φίλος της Ματίλντα (γι' αυτό τον στείλανε, άλλωστε), με τον οποίο θα περνούσαν κάποιες ώρες μαζί, θα συζητούσαν για τη ζωή στην πόλη, σε αντίθεση με τη ζωή στη φύση, και μέσα από τη συζήτηση θα ερχόταν η ρήξη. Έτσι θα μπορούσες να δώσεις πολλές πληροφορίες, αλλά μέσα από τους πρωταγωνιστές σου, θα τους γνωρίζαμε καλύτερα, θα καταλαβαίναμε τους φόβους και τους προβληματισμούς τους. Νομίζω ότι στο τέλος θα ήθελα έναν διαφορετικό, πιο ειρηνικό και έξυπνο τρόπο, για να σαμποτάρει η Ματίλντα τη θεραπεία.

Απ' αυτό το κείμενο καταλαβαίνω ότι μπορείς να γράψεις πολύ καλύτερα, οπότε περιμένω να διαβάσω και επόμενες ιστορίες σου.

Καλή συνέχεια!

Edited by Mesmer
Ξεχασμένη λέξη
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Starbuck
1 hour ago, Mesmer said:

Εβελίνα, κρίμα που δεν πρόλαβες να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό. Θα σε περιμένουμε στον επόμενο.

Καταρχάς, να πω ότι συμφωνώ με τον John από πάνω, όσον αφορά στη χρήση του DNA και γενικά στις πολύ τεχνικές λεπτομέρειες που δίνεις. Καταλαμβάνουν ένα μεγάλο της ιστορίας σου και, ουσιαστικά, δεν λένε κάτι για την ίδια την ιστορία, αλλά προσπαθούν να καλύψουν ένα ψευδοεπιστημονικό υπόβαθρο το οποίο δεν είναι και το ζητούμενο εδώ. Το ζητούμενο είναι η Ματίλντα και ο λόγος που την έσπρωξε προς την απόφαση που πήρε.

Πρέπει να πω ότι μου άρεσε ο κόσμος της ιστορίας σου. Είχε αυτήν την παραξενιά που προκαλεί το ενδιαφέρον, είχε αυτήν την ξαφνική και ριζική αλλαγή που απαιτεί προσαρμογή σε πολλά επίπεδα, είχε φιλοσοφικά ερωτήματα. Εμένα με τραβάει αυτός ο συνδυασμός και θα ήθελα να επικεντρωθείς περισσότερο σε αυτά. Θα σου πω πώς θα το χειριζόμουν εγώ: μέσα στα δύο άτομα που ήρθαν από την πόλη θα μπορούσε να είναι ένα παλιός φίλος της Ματίλντα (γι' αυτό τον στείλανε, άλλωστε), με τον οποίο θα περνούσαν κάποιες ώρες μαζί, θα συζητούσαν για τη ζωή στην πόλη, σε αντίθεση με τη ζωή στη φύση, και μέσα από τη συζήτηση θα ερχόταν η ρήξη. Έτσι θα μπορούσες να δώσεις πολλές πληροφορίες, αλλά μέσα από τους πρωταγωνιστές σου, θα τους γνωρίζαμε καλύτερα, θα καταλαβαίναμε τους φόβους και τους προβληματισμούς τους. Νομίζω ότι στο τέλος θα ήθελα έναν διαφορετικό, πιο ειρηνικό και έξυπνο τρόπο, για να σαμποτάρει η Ματίλντα τη θεραπεία.

Απ' αυτό το κείμενο καταλαβαίνω ότι μπορείς να γράψεις πολύ καλύτερα, οπότε περιμένω να διαβάσω και επόμενες ιστορίες σου.

Καλή συνέχεια!

Mesmer ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και για τα σχόλιά σου, ειναι πολύτιμα και τα λαμβάνω υπόψη μου. Βασικά τα χρειάζομαι! 

Ελπίζω κι εγώ να μπορώ να γράψω πολύ καλύτερα. Αυτό επιθυμώ τουλάχιστον. Ο χρόνος και η δουλειά θα το δείξουν. 🙃

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roubiliana

Λοιπόν Εβελίνα. Για αρχή μου άρεσε ο τίτλος κ η ιδέα. Ήταν πρωτότυπη κ απόλαυσα την κοσμοπλασια. Κατάλαβα την πρόθεση κ τα κίνητρα της να σκοτώσει τους αστούς. Ωστόσο βρήκα το τέλος λίγο απότομο κ μου δημιούργησε αμηχανία.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Starbuck
4 minutes ago, Roubiliana said:

Λοιπόν Εβελίνα. Για αρχή μου άρεσε ο τίτλος κ η ιδέα. Ήταν πρωτότυπη κ απόλαυσα την κοσμοπλασια. Κατάλαβα την πρόθεση κ τα κίνητρα της να σκοτώσει τους αστούς. Ωστόσο βρήκα το τέλος λίγο απότομο κ μου δημιούργησε αμηχανία.

Καλησπέρα :) Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο. Θα ήθελα να ρωτήσω με τη σειρά μου, εάν υπάρχει διάθεση, τον λόγο της αμηχανίας. Θέλω να πω, προέκυψε γιατί γέννησε κάποια αντίφαση; Για μένα η στάση της Ματίλντα είναι μια στάση κατά βάση νιτσεϊκή, όπου η πιο μεγάλη δύναμη είναι αυτή της αυτοσυντήρησης. Όσο περνάει ο καιρός καταλαβαίνω ότι η Ματίλντα θα έπρεπε (θα ήθελα) να ζοριστεί περισσότερο φτάνοντας στο κατώφλι ενός φόνου, να βιώσει καλύτερα αυτή τη σύγκρουση ανάμεσα στην ηθική και την επιβίωση (όπως αυτή τα αντιλαμβάνεται). Δεν ξέρω, ακόμα την εξερευνώ. Της ήταν πολύ εύκολο να σκοτώσει κι αυτό ίσως είναι εξίσου τρομακτικό με τα πειράματα των αστών.  Ίσως την συμπάθησα πολύ και την εξιδανίκευσα κάπως, ξεχνώντας ότι δεν συμφωνούσα εξαρχής με αυτή την επιλογή της. Όπως και να 'χει όμως θα τους σκότωνε. Και το σημαντικό για μένα είναι ότι ενώ δεν το επικροτώ (για την ακρίβεια με τρομάζει), το καταλαβαίνω. Αυτό είναι το κομμάτι που απέτυχα να εντάξω σε αυτό το κείμενο, αν και το ήθελα. Η πολύ ανθρώπινη Ματίλντα χάνει, απότομα πράγματι, αυτή την οικειότητα με το πρόσωπό της όταν το έγκλημα τής γίνεται τόσο εύκολο. Αν την βλέπαμε να παλεύει με τα μέσα της το αποτέλεσμα θα ήταν πιο επιτυχές. 
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια. Ειλικρινά είναι ένας μικρός παράδεισος για μένα εδώ μέσα. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roubiliana
3 minutes ago, Starbuck said:

Καλησπέρα :) Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο. Θα ήθελα να ρωτήσω με τη σειρά μου, εάν υπάρχει διάθεση, τον λόγο της αμηχανίας. Θέλω να πω, προέκυψε γιατί γέννησε κάποια αντίφαση; Για μένα η στάση της Ματίλντα είναι μια στάση κατά βάση νιτσεϊκή, όπου η πιο μεγάλη δύναμη είναι αυτή της αυτοσυντήρησης. Όσο περνάει ο καιρός καταλαβαίνω ότι η Ματίλντα θα έπρεπε (θα ήθελα) να ζοριστεί περισσότερο φτάνοντας στο κατώφλι ενός φόνου, να βιώσει καλύτερα αυτή τη σύγκρουση ανάμεσα στην ηθική και την επιβίωση (όπως αυτή τα αντιλαμβάνεται). Δεν ξέρω, ακόμα την εξερευνώ. Της ήταν πολύ εύκολο να σκοτώσει κι αυτό ίσως είναι εξίσου τρομακτικό με τα πειράματα των αστών.  Ίσως την συμπάθησα πολύ και την εξιδανίκευσα κάπως, ξεχνώντας ότι δεν συμφωνούσα εξαρχής με αυτή την επιλογή της. Όπως και να 'χει όμως θα τους σκότωνε. Και το σημαντικό για μένα είναι ότι ενώ δεν το επικροτώ (για την ακρίβεια με τρομάζει), το καταλαβαίνω. Αυτό είναι το κομμάτι που απέτυχα να εντάξω σε αυτό το κείμενο, αν και το ήθελα. Η πολύ ανθρώπινη Ματίλντα χάνει, απότομα πράγματι, αυτή την οικειότητα με το πρόσωπό της όταν το έγκλημα τής γίνεται τόσο εύκολο. Αν την βλέπαμε να παλεύει με τα μέσα της το αποτέλεσμα θα ήταν πιο επιτυχές. 
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια. Ειλικρινά είναι ένας μικρός παράδεισος για μένα εδώ μέσα. :)

Δεν έχω θέμα με φόνο. Απλά έγινε πολύ γρήγορα κ εύκολα. Κι αισθάνθηκα ότι υπήρχε μια κορύφωση χωρίς κάθαρση. Θα ήθελα πριν τον φόνο λίγη εσωτερική πάλη, λίγες αμφιβολίες. Ή έστω ένα εξωτερικό εμπόδιο. Κ μετά λίγες λέξεις, ένας απολογισμός. Έστω να τη δούμε να φεύγει, να αποφασίζει να μην επιστρέψει στο χωριό, ή να απελευθερώσει τα πειραματόζωα. Κ κάτι άλλο : αν το πείραμα πετύχαινε κ γινόντουσαν κανονικοί, πως θα αντιμετώπιζαν τις μεγάλες γάτες;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Starbuck
1 hour ago, Roubiliana said:

Δεν έχω θέμα με φόνο. Απλά έγινε πολύ γρήγορα κ εύκολα. Κι αισθάνθηκα ότι υπήρχε μια κορύφωση χωρίς κάθαρση. Θα ήθελα πριν τον φόνο λίγη εσωτερική πάλη, λίγες αμφιβολίες. Ή έστω ένα εξωτερικό εμπόδιο. Κ μετά λίγες λέξεις, ένας απολογισμός. Έστω να τη δούμε να φεύγει, να αποφασίζει να μην επιστρέψει στο χωριό, ή να απελευθερώσει τα πειραματόζωα. Κ κάτι άλλο : αν το πείραμα πετύχαινε κ γινόντουσαν κανονικοί, πως θα αντιμετώπιζαν τις μεγάλες γάτες;

Ναι, καταλαβαίνω απόλυτα και συμφωνούμε. Και για μένα έτσι είναι. Έπεσα εγώ στην ίδια μου την παγίδα 😛 Είναι κάτι που βλέπω τώρα εκ των υστέρων. Εσωτερική πάλη θα έβαζα, ή θα βάλω (είναι κι αυτό ανοιχτό) γιατί αυτό με απασχολεί. 
Ε, αν πετύχαινε το πείραμα υποθέτω θα έφτιαχναν αντίστοιχα αντίδοτα για τα ζώα, κάτι που ήδη έκαναν, και μετά θα έβγαιναν παγανιά να τα βαράνε με ποτισμένα βελάκια. Πάντως θα είχε πολύ ενδιαφέρον, βασικά θα ήταν ξεκαρδιστικό (και σαδιστικό) να μην τα κατάφερναν και να βλέπαμε μία διαφορετική πάλη προκειμένου να πάρουν πίσω την πόλη από τα ζώα και τα φυτά αλλά δε μπαίνω σε αυτά τα χωράφια, τουλάχιστον όχι τώρα και όχι ακόμα! :)

Edited by Starbuck
είπα 100.000 φορές την λέξη αντίδοτα και την λέξη ζώα.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η ωραία κοιμωμένη

Λιτή, περιεκτική γραφή, με αίσθηση του μέτρου. Όσον αφορά την αναφορά στη διαδικασία μετάλλαξης ήταν επαρκής χωρίς περιττά στοιχεία. Έχεις συνδυαστικό νου που συλλαμβάνει αίτια, αποτελέσματα, διαβλέπει τη μελλοντική διάσταση των γεγονότων και σφαιρική ματιά. Ταυτίστηκες με την ηρωίδα, μπήκες στο μυαλό της και τη φώτισες, τής έδωσες ζωή.

Ανοίγεις πολλά θέματα, θα θίξω δυο τρία: α) Ο τρόπος που βιώνει τη μετάλλαξη της σχετίζεται με το χρόνο, το πριν και το μετά της δικής της ζωής σε αντίθεση με τους εκ γενετής μεταλλαγμένους που δεν έχουν μνήμη παρελθόντος. β) ο άνθρωπος, με την ανεξέλεγκτη επέμβαση του στη φύση, με την έλλειψη σεβασμού στη θεία δημιουργία προς ίδιον όφελος, έσπειρε θάνατο και θέρισε θάνατο σε προσωπικό και πολιτισμικό επίπεδο. Οι πόλεις, γεννήτορες του πολιτισμού, παραδομένες στην επέλαση της φύσης γιατί η φύση εκδικείται και θα έχει τον τελευταίο λόγο. γ) Ο πολιτισμός ως συνισταμένη ποσοτικών μεγεθών αχρηστεύεται πλήρως και στην περίπτωση σμίκρυνσης των ανθρώπων. δ) η τελική εκτέλεση των αστών απολύτως δικαιολογημένη μιας και η ηρωίδα δεν ήθελε να μπει στον κύκλο των διαρκών μεταλλάξεων, με τις αναπόφευκτες απώλειες, ως εσαεί πειραματόζωο.

*Την μόνη ένσταση που έχω, μιας και καταπιάνεσαι με τόσο σοβαρά θέματα, είναι ότι πρέπει να βρίσκεις τον τρόπο και μέσα στο απόλυτο σκοτάδι να βλέπεις μια αχτίδα φωτός. Όπως ο ήρωας του Ταρκόφσκι στη Νοσταλγία. Πρέπει πάση θυσία να μη σβήσει το κερί.

Edited by Η ωραία κοιμωμένη
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Starbuck
2 hours ago, Η ωραία κοιμωμένη said:

Λιτή, περιεκτική γραφή, με αίσθηση του μέτρου. Όσον αφορά την αναφορά στη διαδικασία μετάλλαξης ήταν επαρκής χωρίς περιττά στοιχεία. Έχεις συνδυαστικό νου που συλλαμβάνει αίτια, αποτελέσματα, διαβλέπει τη μελλοντική διάσταση των γεγονότων και σφαιρική ματιά. Ταυτίστηκες με την ηρωίδα, μπήκες στο μυαλό της και τη φώτισες, τής έδωσες ζωή.

Ανοίγεις πολλά θέματα, θα θίξω δυο τρία: α) Ο τρόπος που βιώνει τη μετάλλαξη της σχετίζεται με το χρόνο, το πριν και το μετά της δικής της ζωής σε αντίθεση με τους εκ γενετής μεταλλαγμένους που δεν έχουν μνήμη παρελθόντος. β) ο άνθρωπος, με την ανεξέλεγκτη επέμβαση του στη φύση, με την έλλειψη σεβασμού στη θεία δημιουργία προς ίδιον όφελος, έσπειρε θάνατο και θέρισε θάνατο σε προσωπικό και πολιτισμικό επίπεδο. Οι πόλεις, γεννήτορες του πολιτισμού, παραδομένες στην επέλαση της φύσης γιατί η φύση εκδικείται και θα έχει τον τελευταίο λόγο. γ) Ο πολιτισμός ως συνισταμένη ποσοτικών μεγεθών αχρηστεύεται πλήρως και στην περίπτωση σμίκρυνσης των ανθρώπων. δ) η τελική εκτέλεση των αστών απολύτως δικαιολογημένη μιας και η ηρωίδα δεν ήθελε να μπει στον κύκλο των διαρκών μεταλλάξεων, με τις αναπόφευκτες απώλειες, ως εσαεί πειραματόζωο.

*Την μόνη ένσταση που έχω, μιας και καταπιάνεσαι με τόσο σοβαρά θέματα, είναι ότι πρέπει να βρίσκεις τον τρόπο και μέσα στο απόλυτο σκοτάδι να βλέπεις μια αχτίδα φωτός. Όπως ο ήρωας του Ταρκόφσκι στη Νοσταλγία. Πρέπει πάση θυσία να μη σβήσει το κερί.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και για τα σχόλιά σου. Έχεις δίκιο στα περισσότερα από όσα γράφεις, ακριβώς με αυτά τα ζητήματα καταπιάστηκα και χαίρομαι που τα έλαβες ως τέτοια. Να σημειώσω εδώ, ότι αυτά αφορούν την οπτική της ηρωίδας μου και όχι απαραίτητα τη δική μου. Η Ματίλντα είναι ακραία και βλέπει τα πράματα πιο πολύ μέσα από δίπολα. Εγώ είμαι πιο διαλλακτική :) και βλέπω ενδιαφέρουσες ισορροπίες σ' αυτές τις αντιθέσεις. Ο λόγος που επιλέγω κάποιες φορές να αναδείξω τη σκοτεινιά, είναι γιατί αυτήν νομίζω φοβόμαστε πιο πολύ να αποδεχτούμε. Και αν και δεν συμμερίζομαι την θρησκεία σου (καμία θρησκεία για την ακρίβεια), συμμερίζομαι την θρησκευτικότητά σου. Πιστεύω επομένως βαθιά ότι η ίδια μας η ζωή είναι ταυτόχρονα ένα θαύμα και ένα βάσανο. Έτσι, μέσα από τους χαρακτήρες μου μ' αρέσει να μελετάω τις διάφορες δυνατότητες αντιμετώπισης αυτής ακριβώς της αντίφασης που διέπει κάθε ύπαρξη. 
Ευχαριστώ και πάλι, τα σχόλια σου, όπως και όλων σας, είναι σημαντικό φίντμπακ και τροφή για σκέψη. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mournblade

Καλησπέρα!

Γράφω από κινητό, οπότε θα είμαι σύντομος! 🙂 

Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σου. Ένιωσα κι εγώ πως διάβαζα ένα κείμενο από άτομο με συγγραφικές δυνατότητες. Όμορφες εικόνες, καλη ροή, ενδιαφέρον υποβάθρο. Διέκρινα προσοχή στη λεπτομέρεια και διάθεση να δώσεις το κάτι παραπάνω, είτε αυτό ηταν πληροφορίες είτε μια ξαφνική ανατροπή. Δεν καταλαβαίνω γιατί ενόχλησε τους συμφορουμιτες το γεγονός της γενικής μετάλλαξης. Δεν ηταν προϊόν της φυσικής επιλογής. Ήταν προϊόν δηλητηρίασης. Ένα δραστικό γεγονός, σαν την εξάπλωση ενός ιού ένα πράγμα. Βρήκα έξυπνη την ιδέα σου, επομένως, με την εξαίρεση πως το έδωσες λιιιιιγο άκομψα στην αρχη ως ινφονταμπ. Κατανοητό όμως. Ειναι διήγημα με περιορισμένο χώρο και ήθελες να μοιραστείς τις ιδέες σου ώστε να παρουσιάσεις μια κοσμοπλασια συνεπή. Απλώς την επόμενη φορά προσπαθησε να τις διοχετευσεις πιο διακριτικά. Το τέλος απότομο, πράγματι, όμως αισθάνθηκα πως ήταν σκοπός σου να εκπλήξεις, οπότε θα παραδεχτώ πως δεν με χάλασε καθόλου. Απεναντίας, κέρδισες τις εντυπώσεις, γιατί σκέφτηκα το εξής "χμμ, τούτη εδώ κρύβει εκπλήξεις τελικά"! 😁

Συγχαρητήρια ξανά και εύχομαι την επόμενη φορά να προλάβεις τον διαγωνισμό.

Edited by Mournblade
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Starbuck

@Mournblade πολύ όμορφο το σχόλιό σου. Ευχαριστώ πολύ! :ahappy:

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..