Unicron Posted November 26, 2019 Share Posted November 26, 2019 (edited) Χθες βράδυ, έκανα τη μεγάλη βλακεία να κάτσω να δω στην τηλεόραση, για πρώτη φορά, το remake του Robocop. Δεν είχα διαβάσει τίποτα γι’ αυτό και δυστυχώς την πάτησα. Για τα καλά... Δεν θα μακρηγορήσω, λέγοντας πως πολύ απλά η ταινία είναι ελεεινή και της αξίζει μια θέση στην καρότσα του Datsun του Ταμτάκου. Η υπόθεση της original ταινίας έχει βιαστεί από τα μάτια και δεν θυμίζει σε τίποτα το αριστούργημα του Verhoeven. Αυτό που με ενόχλησε πιο πολύ απ’ όλα είναι πως δεν υπήρχε καμία απολύτως βίαιη σκηνή. Αν είναι ποτέ δυνατόν, να υπάρχει ταινία Robocop δίχως την περίφημη σκηνή που το προβληματικό ED-209 θερίζει στην κυριολεξία ένα γραβατωμένο στέλεχος της OCP. Όπως επίσης τη σκηνή που η συμμορία δολοφονεί εν ψυχρό τον αστυνομικό, γαζώνοντάς τον με τις καραμπίνες και διαμελίζει τα άκρα του. Θυμάμαι, όταν πρωτοείδα την ταινία Robocop, κάπου στις αρχές του 90, στον ANT1 ξεκινούσε μετά τις 11:30 (όπως οι τσόντες που είχαν τότε όλα τα κανάλια), ενώ η καινούρια είχε σήμανση για παιδιά άνω των 12 ετών! Όποιος είχε τη φαεινή ιδέα να αλλάξει το σενάριο και να αφαιρέσει όλες τις βίαιες σκηνές, μάλλον είναι εντελώς άσχετος από κινηματογράφο και δη Αμερικανικό. Edited November 26, 2019 by Dreamer Προστέθηκε το trailer της ταινίας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.