Jump to content

Δράκοντες: αγαπημένες εικονογραφήσεις


Philip Marlowe
 Share

Recommended Posts

Όλοι εμείς που αγαπάμε τους Δράκοντες, που τους έχουμε διαβάσει σε αγαπημένα βιβλία και κόμικς, που τους έχουμε παρακολουθήσει σε ενυπωσιακές ταινίες, τους έχουμε κάπως πλασμένους στο μυαλό μας.

Η οπτικοποίηση μυθικών πλασμάτων όπως οι δράκοι είναι σίγουρα μια πρόκληση. Σκοπός αυτής της ενότητας είναι να αναδείξει τις πλέον αγαπημένες εικονογραφήσεις που έχουμε συναντήσει στο πέρασμα του χρόνου. Είτε αυτές κοσμούν εξώφυλλα και σελίδες βιβλίων και κόμικς, είτε προέρχονται από συσκευασίες και εγχειρίδια RPG και λοιπών επιτραπέζιων παιχνιδιών, είτε κοσμούν εξώφυλλα δίσκων βινυλίου και CD κλπ.

Και βέβαια, δεν υπάρχει λόγος να αποκλείσουμε τις ψηφιακές/τρισδιάστατες απεικονίσεις δράκων από αγαπημένα παιχνίδια σε ηλεκτρονικό υπολογιστή ή παιχνιδομηχανές αλλά και τηλεοπτικές σειρές και ταινίες. Ας συγκεντρώσουμε λοιπόν τις πλέον εντυπωσιακές και αξιομνημόνευτες απεικονίσεις από δράκοντες που έχουμε συναντήσει και αγαπήσει.

Εκφραστείτε ελεύθερα!

Edited by Philip Marlowe
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα εγκαινιάσω τις αναρτήσεις με τον πλέον αγαπημένο μου δράκοντα. ❤️

Είναι ένας κόκκινος, αρχετυπικός θα έλεγα, δράκος, δημιουργία του εμβληματικού εικονογράφου Jeff Easley, ο οποίος έχει μακρά διαδρομή στο χώρο του Dungeons & Dragons. Η συγκεκριμένη εικονογράφιση κοσμούσε το κουτί του παιχνιδιού (1991).


Μπορείτε να δείτε δείγματα της δουλειάς του στην προσωπική του ιστοσελίδα:
http://www.jeffeasleyart.com/See_Jeff_Easley_Art.html

 

RED DRAGON.jpg

blogdungeonsdragonsgamefront.jpg

Edited by Philip Marlowe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία εξαιρετική εικονογράφιση δράκοντα είναι αυτή που κοσμούσε την επανέκδοση του κλασσικού επιτραπέζιου Dungeon! το 2012. Το παιχνίδι είχε σχεδιαστεί σαν μία γρήγορη και απλή, ready-to-play, διασκευή του RPG Dungeons and Dragons της TSR, με τους παίκτες να εξερευνούν dungeons, πολεμώντας τέρατα και βρίσκοντας μαγικά αντικείμενα και θησαυρούς. Ο Νικήτης του παιχνιδιού είναι ο παίχτης που επιστρέφει στο σημείο της αφετηρίας με τα περισσότερα λάφυρα.

Ο καλλιτέχνης είναι ο πολυτάλαντος Michael Komarck. Μπορείτε να δείτε δείγματα της δουλειάς του στην προσωπική του ιστοσελίδα:
http://www.komarckart.com/

 

ArticleTH_News.jpg

Dungeon! Michael Komarck - Red Dragon.jpg

Edited by Philip Marlowe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσιακή απεικόνιση με γραφικά Η/Υ της εμβληματικής μορφής του Smaug, από τη δεύτερη ταινία της τριλογίας "The Hobbit: The Desolation of Smaug".

Αν και γενικά προτιμώ τους τετράποδους δράκοντες, οφείλω να ομολογήσω ότι έγινε εξαιρετική δουλειά στα γραφικά.

smaug.thumb.jpg.773ae43e181714b349b4f0e8c45806d3.jpg

Edited by Philip Marlowe
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ένα βήμα πριν από την αναμέτρηση με τον -αδιαμφισβήτητα- θαραλλέο μάγο...
Εξαίρετη σκηνή με ενδιαφέρουσα γωνία λήψης από τον καλλιτέχνη Grzegorz Rutkowski.

1962201089_GrzegorzRutkowski-Dragon.jpg.5608e965b0ecc99bf317bfb98d604de9.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια εξαιρετική απεικόνιση της Tiamat σε εικόνα υψηλής ανάλυσης!

Tiamat_2560x1600_0.jpg

(πηγή: Wizards of the Coast)

Edited by Philip Marlowe
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μία όμορφη, ασπρόμαυρη απεικόνιση δράκοντα δια χειρός Valerie Valusek. Από την εικονογράφιση του βιβλίου Dragons of Autumn Twilight, του πρώτου βιβλίου της τριλογίας The Dragonlance Chronicles.

Dragon b&w Valerie Valusek.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είναι η Κίνσαθ, η μαύρη δράκαινα της Ζακ Τσαρόθ. 

Και η προηγούμενη εικόνα θα ταίριαζε και στο Dragolance μιας και μία από τις προσωποποιήσεις της Τακίσις ήταν ο δράκος με τα πέντε κεφάλια. Ταιριάζουν και τα χρώματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς!

Για το δεύτερο που αναφέρεις, δεν το γνωρίζω καθώς είμαι ακόμα στο πρώτο βιβλίο της πρώτης τριλογίας (ξέρω, ξέρω, μετεξεταστέος... ) :unsure:

Ευχαριστώ για την πληροφορία!

Link to comment
Share on other sites

Αύριο με τον Κηδεμόνα σου!

Ο αστερισμός που λείπει από τον ουρανό είναι ο πεντακέφαλος δράκος της Τακίσις απέναντι από τον πολεμιστή του Παλαντάιν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ακόμα όμορφη, ασπρόμαυρη απεικόνιση δράκοντα, δια χειρός Denis Beauvais αυτήν τη φορά. Από την εικονογράφηση του βιβλίου Dragons of Winter Night, του δεύτερου βιβλίου της τριλογίας The Dragonlance Chronicles.

Dragon b&w II.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πήγες στο δεύτερο βιβλίο;

Αυτός είναι ο Σκάι, αν ήταν έγχρωμο σχέδιο θα ήταν μπλε. 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά και στα δύο φίλε μου! Νομίζω ότι θα πρέπει να πάρω καλούς βαθμούς στο τρίμηνο! Προοδεύω, πως να το κάνουμε 😁

Link to comment
Share on other sites

Έχεις και την άλλη τριλογία του πολέμου της λόγχης; Τα Χαμένα Χρονικά;

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Πριν από λίγο καιρό ξεκίνησα με λογοτεχνία D&D. Μέχρι τότε είχα μόνον κλασσικές αναφορές (Tolkien, Martin).
Είπα λοιπόν να δω τι γίνεται και σε αυτόν τον χώρο. Ξεκίνησα με την The Dark Elf Trilogy. Αμέσως μετά, καταπιάστηκα με την τριλογία The Dragonlance Chronicles. Νομίζω ότι σε σχέση τον ολίγον μίζερο Drizzt, το DragonLance μου πηγαίνει κάπως καλύτερα, μέχρι στιγμής τουλάχιστον.

Όταν ολοκληρωθεί η τρέχουσα τριλογία, θα ξεκινήσω το Dragonsbane της Barbara Hambly. Διάβασα ότι έχει μια κάπως πιο ενήλικη ματιά στο θέμα. Θα σου πω εντυπώσεις.
https://www.public.gr/product/books/english/literature/modern-literature/dragonsbane/prod10241098pp/
https://www.goodreads.com/book/show/176268.Dragonsbane
 

9780008374181.jpg.49272f1326bec935a23f9fffeac63ced.jpg

 

Αλήθεια, ψήφισες; (και τι;)

 

Link to comment
Share on other sites

Ο Κρυν είναι ένας πιο πλούσιος και ολοκληρωμένος κόσμος, το Φερούν εξαιτίας των πολλών συγγραφέων και ιστοριών είναι κάπως πιο γενικό.

Ένας ωραίος κόσμος είναι και το Όστεν Αρντ του Ταντ Ουίλλιαμς αλλά εκεί δεν έχει δράκους πια, έχουν εκλείψει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, WILLIAM said:

Έχεις και την άλλη τριλογία του πολέμου της λόγχης; Τα Χαμένα Χρονικά;

Πιστεύεις ότι αξίζει; Να την αναζητήσω;

Link to comment
Share on other sites

Συμπληρώνει κάποια κενά που αφήνει αυτή η τριλογία που διαβάζεις. Ας πούμε το πρώτο βιβλίο της ξεκινάει από το τέλος του Δράκοι Του Φθινοπωρινού Δειλινού και τελειώνει με την εύρεση του σφυριού του Κάρας που βλέπεις να παραδίδεται επίσημα στους Δράκους της Χειμωνιάτικης Νύχτας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..