ΧΘΩΝ Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 Καλημέρα σε όλους, Με συγχωρείτε που δεν γράφω συχνά στο φόρουμ, αλλά η ζωή εκεί έξω τρέχει. Ελπίζω όλοι να είστε καλά. Χτες τελείωσα με την επιμέλεια της τρίτης μου συγγραφικής απόπειρας, 175 χιλιάδες λέξεις, και είμαι πολύ περήφανος για αυτή. Ανοίγω το τόπικ για μερικές συμβουλές. Οι πρώτες μου δύο απόπειρες έχουν αυτοεκδοθεί, αλλά ήταν συλλογές διηγημάτων και ποιημάτων αντίστοιχα που δεν θα είχαν πολλή τύχη και το κατάλαβα σύντομα, μου το είπε ακόμα και ένας γνωστός που ήξερε από εκδοτικούς οίκους της Αττικής μία εποχή. Αυτή η νέα δουλειά όμως είναι αυτοτελής, με αρχή, μέση, τέλος, και θέλω να πιστεύω ότι θα έχει καλύτερη ανταπόκριση. Σκεφτόμουν να αυτοεκδόσω το νέο βιβλίο ως ebook μέσω Lulu για να μπορώ να κατοχυρώσω τα πνευματικά μου δικαιώματα έτσι, και αμέσως μετά να το στείλω σε σοβαρούς ελληνικούς εκδοτικούς οίκους. Αναρωτιέμαι όμως μήπως αυτό μετρήσει αρνητικά για τους οίκους αυτούς, και μήπως θα ήταν καλύτερα να τους το στείλω πρώτα, και μετά από μερικούς μήνες, αν δεν πάρω κάποιες απαντήσεις, να προχωρήσω σε μία σιωπηλή αυτοέκδοση και μετάφραση, για να είμαι καλυμμένος. Βλάπτει λοιπόν η αυτοέκδοση τις όποιες λίγες ελπίδες κανονικής έκδοσης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 Δεν θα το έβγαζα στο lulu και πιστεύω ότι θα μετρούσε αρνητικά. Θα το έστελνα απευθείας στον εκδοτικό οίκο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Ernst Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 (edited) Για να το δεχτούν οι εκδοτικοί οίκοι δεν πρέπει να έχει εκδοθεί σε οποιαδήποτε μορφή, οπότε αν το έχεις κάνει αυτοέκδοση δεν θα το δεχτούν. Το πρώτο που θα σου ζητήσουν είναι να κρατήσουν για διάστημα χρόνων τα πνευματικά δικαιώματα. Κάνε αυτοέκδοση όπου θες, αφότου πάρεις αρνητική απάντηση από τους οίκους. μέχρι τότε, μη διστάσεις να το στείλεις σε όσους οίκους (ακόμα και δέκα λίγοι είναι). στη χειρότερη να πάρεις δέκα αρνητικές απαντήσεις τέλος, ο όγκος του βιβλίου σου είναι πολύ μεγάλος. θα σε συμβούλευα να στείλεις μικρότερο, (αν και εγώ στο δικό μου δεν τα κατάφερα) Edited July 7, 2020 by John Ernst 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.