vagelis1978 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Καλησπέρα σε όλους. Μόλις ολοκλήρωσα το πρώτο μου βιβλίο, που είναι βιβλίο αυτοβελτίωσης. Αυτό άλλωστε είναι το αντικείμενο που με ενδιαφέρει. Πραγματικά, έχω διαβάσει τόσα πολλά και εδώ μέσα, αλλά και παντού για την έκδοση, που έχω χαθεί. Τι πιστεύετε ότι θα ήταν το καλύτερο να κάνω; Να στείλω σε 2-3 εκδοτικούς που εκδίδουν τέτοια βιβλία ή να κοιτάξω την αυτοέκδοση; Ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Μια αδιάκριτη λίγο ερώτηση. Ποια είναι η επαγγελματική σου ενασχόληση; Είναι κάτι σχετικό; Γιατί αν είναι και μπορείς να το στηρίξεις και έτσι πιστεύω ότι έχεις καλύτερη πιθανότητα με τους κλασσικούς εκδοτικούς οίκους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Management RObiN-HoOD Posted November 30, 2020 Management Share Posted November 30, 2020 Δοκίμασε Διόπτρα και Keybooks. Αυτοέκδοση αν δεν έχεις να το προωθήσεις σε πελάτες σου μέσω παρουσιάσεων / ομιλιών / συνεδρίες κλπ δεν θα προχωρήσει εκτός αν το δίνεις δωρεάν ή θες να το κάνεις καθαρά για προσωπική ευχαρίστιση. Όλα αυτά εφόσον θεωρήσουμε οτι σαν βιβλίο μπορεί να σταθεί και μιας και λες οτι είναι το πρώτο σου, θα έχει σίγουρα λάθη. Αν δεν το έχει δει κάποιο έμπειρο μάτι (επιμελητής κλπ) καλύτερα βγάζε το πχ σε blog λίγο λίγο να πάρεις feedback και μετά βλέπεις αν πραγματικά είναι για έκδοση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.