Jump to content

Ερώτηση για δημοσίευση ιστορίας μου


Επισκέπτης
 Share

Recommended Posts

Έχω ολοκληρώσει μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας την οποία θα ήθελα να δημοσιεύσω στο φόρουμ για να την διαβάζουν μερικοί άνθρωποι και να ακούσω μερικές γνώμες πριν το εκδώσω. Ωστόσο, το πρόβλημα είναι ότι η εκδοτική μου εταιρεία (Rbooks) ορίζει στο συμβόλαιο της ότι από την στιγμή που θα υπογράψω συμβόλαιο θα πρέπει εντός 7 ημερών να διαγράψω από το διαδίκτυο την ιστορία μου ώστε να μπορεί να την διαβάσει μόνο όποιος αγοράζει το βιβλίο. Μπορώ μήπως να δημοσιεύσω την ιστορία μου εδώ μέσα και όταν το κρίνω εγώ ότι θέλω να εκδοθεί να ζητήσω από τους συντονιστές να μου την διαγράψουν; Ευχαριστώ!

Edited by Επισκέπτης
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ναι, μπορείς να ανεβάσεις την ιστορία σου και όποτε θελήσεις να την κατεβάσεις, θα κάνεις Report για να το ζητήσεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Mesmer said:

Ναι, μπορείς να ανεβάσεις την ιστορία σου και όποτε θελήσεις να την κατεβάσεις, θα κάνεις Report για να το ζητήσεις.

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Αυριο  λογικα θα την δημοσιευσω στο φορουμ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..