Jump to content

Απορίες για εκδοτικούς οίκους με θέμα τη μυθοπλασία του φανταστικού


PrinceOfnoOne
 Share

Recommended Posts

Προς οποιονδήποτε που ενδιαφέρεται να μου δώσει κάποιες πληροφορίες και συμβουλές.

 

Έχω γράψει ένα βιβλίο το οποίο κατατάσσεται στη μυθοπλασία του φανταστικού. Ένας φανταστικός κόσμος, ξωτικά νεράιδες, μάχες, μάγοι, μυθικά πλάσματα και φυσικά, μια απειλή η οποία είναι έτοιμη να καταστρέφει όλα αυτά. Επειδή η δουλειά μου είναι σε τυπογραφείο και κυρίως σε ψηφιακές εκτυπώσεις έχω δέσει κάποια δείγματα σε τελική μορφή βιβλίου μαζί με εξώφυλλα και εικονογραφήσεις και έχει ήδη επιμεληθεί ηλεκτρονικά καθώς και έχει σελιδοποιηθεί.

Το θέμα μου είναι ότι το μοναδικό το οποίο ξέρω να κάνω είναι να γράφω και να ζωγραφίζω. Να φτιάχνω ολόκληρο κόσμο με illustrations πίσω από τις ιστορίες μου και να δίνω βάθος σε αυτές. Αυτό το οποίο είμαι εντελώς άσχετος είναι να επικοινωνώ και να ρωτάω εκδοτικούς οίκους για αυτό.

 

Η απορία μου, και ο λόγος ο οποίος δημιούργησα αυτό το topic είναι, ποιοι εκδοτικοί οίκοι υπάρχουν και σε ποιους αξίζει να στείλω; Λογικά δεν αξίζει να στείλω το βιβλίο μου σε κάποιον εκδοτικό οίκο ο οποίος δεν ασχολείται με το φανταστικό. Ή μήπως όχι; Σε αυτό το σημείο αντιλαμβάνομαι ότι χρειάζομαι όση βοήθεια και συμβουλές γίνεται όσο ποτέ. 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

@PrinceOfnoOne Καλωσήρθες στο forum.

Παραπάνω ανέφερες ότι η δουλειά σου είναι στο τυπογραφείο ήδη, αυτοέκδοση έκανες; Είναι λίγο μπερδεμένο έτσι όπως το διαβάζω.

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά εννοεί ότι δουλεύει σε τυπογραφείο. Σίγουρα πλεονέκτημα αν αποφασίσει να κάνει κάτι μόνος του.

Link to comment
Share on other sites