Jump to content

Recommended Posts

785820664_HarryTurtledove.jpg.d6e2b8cdbc72999e6a548514a7dc11b1.jpg

Ο Harry Turtledove, γεννημένος στις 14 Ιουνίου του 1949, είναι Αμερικάνος συγγραφέας επιστημονικής και ιστορικής φαντασίας. Το Publishers Weekly τον έχει αποκαλέσει "άρχοντα της εναλλακτικής ιστορίας" κι είναι ευρέως γνωστός για τη δουλειά του σε αυτό το είδος. Μερικά από τα πιο γνωστά του έργα είναι τα μυθιστορήματα των σειρών World War και Colonization, το The Guns of the South και τα βιβλία της τριλογίας The Great War. Έχει τιμηθεί με το βραβείο Hugo, το Sidewise για διηγήματα εναλλακτικής ιστορίας, καθώς και το βραβείο Prometheus. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Λος Άντζελες, όπου πήρε το διδακτορικό του στη Βυζαντινή Ιστορία. Ο Turtledove είναι παντρεμένος με τη συγγραφέα μυθιστορημάτων μυστηρίου Laura Frankos και έχουν αποκτήσει τρεις κόρες. Μένει με την οικογένειά του στη νότια Καλιφόρνια. (Πηγή κειμένου: Εκδόσεις Anubis).

*Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του, στη Wikipedia.
*Δείτε περιλήψεις και κριτικές των βιβλίων του, στο Goodreads.

Βιβλία του συγγραφέα που κυκλοφορούν στα ελληνικά:

*Agent of Byzantium - Πράκτορας του Βυζαντίου (Anubis, 2021)

94855973_.thumb.jpg.ba71a6ca752b36582af6d5584c56a0af.jpg 

*Over the Wine-Dark Sea - Ταξιδεύοντας στα κύματα του Ομήρου (Λιβάνης, 2004)

1129688374_.jpg.b5c67d02d3890cd5f0d346cf549794d6.jpg 

 

Edited by BladeRunner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1955213972_.thumb.jpg.3ea01e74699a92276156378a35f7182a.jpg

Πράκτορας του Βυζαντίου

Ο Χάρι Τέρτλνταβ είναι ίσως ο πιο γνωστός συγγραφέας μυθιστορημάτων εναλλακτικής ιστορίας, όμως κλασικά στην Ελλάδα δεν του έχει δοθεί και η πρέπουσα σημασία. Το "Πράκτορας του Βυζαντίου" είναι το πρώτο βιβλίο του που βλέπουμε στα ελληνικά, και η επιλογή του είναι απόλυτα λογική με βάση τη θεματολογία του. Λοιπόν, προσωπικά δηλώνω εξαιρετικά ικανοποιημένος. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με επτά ιστορίες που διαδραματίζονται σε διαφορετική χρονιά, με πρωταγωνιστή έναν πράκτορα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, τον Βασίλειο Αργυρό, ο οποίος ζει στις αρχές του 14ου αιώνα, σ' έναν εναλλακτικό κόσμο όπου το Ισλάμ δεν υπήρξε ποτέ. Το βιβλίο διαθέτει πολλά ωραία καλούδια, όπως δράση, ένταση, δυνατές σκηνές και ωραίες εικόνες, ενώ τα διάφορα σενάρια εναλλακτικής ιστορίας έχουν φυσικά το ενδιαφέρον τους, αλλά και την πλάκα τους. Μπορεί να μην εντυπωσιάστηκα κιόλας από τις ιστορίες αυτές καθαυτές, όμως βρήκα την όλη κοσμοπλασία πολύ ωραία και αρκετά πειστική, ενώ ξετρελάθηκα με τη γενικότερη ατμόσφαιρα. Επίσης ούτε η γραφή εντυπωσιάζει ιδιαίτερα, κάνει όμως πολύ καλά τη δουλειά της και είναι σαφέστατα ευχάριστη και ευκολοδιάβαστη. Πιστεύω ότι είναι ένα βιβλίο που προσφέρει ψυχαγωγία και τροφή για σκέψη, ενώ αν μη τι άλλο σε κάνει να θέλεις να διαβάσεις περισσότερα πράγματα σχετικά με την εποχή. Μακάρι να δούμε και άλλα βιβλία του συγγραφέα στα ελληνικά, αν και το βλέπω κομματάκι απίθανο.

8/10

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολύ παλιότερα είχε εκδοθεί και το Over the wine dark sea από τα Hellenic Merchants. Βέβαια ότι χρειάστηκε μόλις 34 χρόνια για να μεταφραστεί το Agent of Byzantium...

 

https://www.politeianet.gr/books/9789601408927-turtletaub-harry-norman-harry-turtledove-libanis-taxideuontas-sta-kumata-tou-omirou-17205

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..