Ιρμάντα Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 (edited) Πήραν όλοι τους θέση γύρω από το στρογγυλό τραπέζι (το τραπέζι, τους είχε εξηγήσει το μέντιουμ, έπρεπε να είναι οπωσδήποτε στρογγυλό.) Γύρω τους αναμμένα ένα πλήθος κεριά, τα φώτα όλα σβηστά, τα λαμπιόνια στο δέντρο σβηστά, τα κινητά τους απενεργοποιημένα. Ο Πέτρος πήρε τη θέση του δίπλα στην Αγνή, σχολιάζοντας με εύθυμη διάθεση. «Όποιος δεν γουστάρει αποχωρεί. Τώρα. Μην ακούσω μετά, δεν πληρώνω, άκυρο το στοίχημα, δεν κάνω, δεν ράνω.» «Εσύ θα πληρώσεις, κύριε Πέτρο», είπε το μέντιουμ μαλακά, στρώνοντας το φόρεμά της πριν καθίσει. «Και να εύχεσαι να πληρώσεις μονάχα σε χρήμα» η Χαρά γούρλωσε τα μάτια της, παλεύοντας να φανεί τρομαχτική. «Ναι, βέβαια, απόψε χάνω την ψυχή μου» είπε ο Πέτρος βιαστικά. «Ελάτε να τελειώνουμε.» Η Αγνή έκλεισε τα μάτια και άπλωσε τα χέρια της. «Βαθιές αναπνοές. Εισπνοή σπό τη μύτη, εκπνοή από το στόμα. Κρατηθείτε χέρι με χέρι. Μην χασκογελάτε. Μην χασκογελάτε! Δεν αφήνουμε ο ένας το χέρι του άλλου, ό,τι και αν συμβεί, ό,τι και αν ακούσουμε. Εισπνοή, εκπνοή…» Αυτή λοιπόν είναι η αρχική μας παράγραφος. Το ΘΕΜΑ: Χριστουγεννιάτικη σεάνς. Όλα ξεκίνησαν από ένα αθώο στοίχημα.... Δώστε τρόμο, φαντασία, πόνο, ό,τι έχετε. Λέξεις: Από 500 ως όσο θέλετε. Περίοδος συγγραφής: Ως Παρασκευή, 10/12/2021. Περίοδος ανάγνωσης και ψηφοφορίας: Μία εβδομάδα μετά το πέρας της συγγραφής. Καλή σας επιτυχία! Edited December 10, 2021 by Ghost Ενημερώθηκε ο τίτλος του topic και προστέθηκε το poll. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmberRoar Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 Τροφή για σκέψη! Άντε να δούμε τι θα φτιάξουμε... Μια σύντομη ερώτηση για διευκρίνιση: το μέντιουμ και η Αγνή είναι διαφορετικά άτομα ή το ίδιο; Ρωτάω γιατί στο τέλος η Αγνή δίνει οδηγίες που αρμόζουν για μέντιουμ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted November 30, 2021 Author Share Posted November 30, 2021 1 hour ago, EmberRoar said: Τροφή για σκέψη! Άντε να δούμε τι θα φτιάξουμε... Μια σύντομη ερώτηση για διευκρίνιση: το μέντιουμ και η Αγνή είναι διαφορετικά άτομα ή το ίδιο; Ρωτάω γιατί στο τέλος η Αγνή δίνει οδηγίες που αρμόζουν για μέντιουμ. Ναι! Το ίδιο πρόσωπο είναι! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 Ωχ εγώ δεν το κατάλαβα. Νόμιζα ότι είναι δύο διαφορετικά πρόσωπα κι έφτιαξα την ιστορία μου έτσι. Πρέπει να τα αλλάξω όλα τώρα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmberRoar Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 (edited) 40 minutes ago, gismofbi said: Ωχ εγώ δεν το κατάλαβα. Νόμιζα ότι είναι δύο διαφορετικά πρόσωπα κι έφτιαξα την ιστορία μου έτσι. Πρέπει να τα αλλάξω όλα τώρα. Σε νιώθω! Edit: πάνε οι πρώτες 1000 λέξεις! Edited November 30, 2021 by EmberRoar 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted November 30, 2021 Author Share Posted November 30, 2021 1 hour ago, gismofbi said: Ωχ εγώ δεν το κατάλαβα. Νόμιζα ότι είναι δύο διαφορετικά πρόσωπα κι έφτιαξα την ιστορία μου έτσι. Πρέπει να τα αλλάξω όλα τώρα. Αν ταιριάζει μην το αλλάξεις. Εννοώ, αν έχεις ταιριάξει τον πρόλογο και με το να είναι δύο διαφορετικά πρόσωπα μην το αλλάξεις. Απλά εγώ στο νου μου το είχα για ένα πρόσωπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 1 minute ago, Ιρμάντα said: Αν ταιριάζει μην το αλλάξεις. Εννοώ, αν έχεις ταιριάξει τον πρόλογο και με το να είναι δύο διαφορετικά πρόσωπα μην το αλλάξεις. Απλά εγώ στο νου μου το είχα για ένα πρόσωπο. Ευχαριστώ αλλά δεν θα ήταν δίκαιο προς τα υπόλοιπα παιδιά οπότε ήδη κάνω τις αλλαγές. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick V. Posted November 30, 2021 Share Posted November 30, 2021 Ωραίο θέμα, Ειρήνη. Εγώ διάβασα αυτό το «όλοι» στην αρχή και φαντάστηκα καμιά 10ρια άτομα. Τους έχω στο μυαλό μου και περιμένουνε όρθιοι (και με κοιτάνε και με αμήχανα βλέμματα). Να τους καθίσω και αυτούς ή γράφουμε μόνο για Αγνή, Χαρά και Πέτρο; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted November 30, 2021 Author Share Posted November 30, 2021 1 hour ago, Nick V. said: Ωραίο θέμα, Ειρήνη. Εγώ διάβασα αυτό το «όλοι» στην αρχή και φαντάστηκα καμιά 10ρια άτομα. Τους έχω στο μυαλό μου και περιμένουνε όρθιοι (και με κοιτάνε και με αμήχανα βλέμματα). Να τους καθίσω και αυτούς ή γράφουμε μόνο για Αγνή, Χαρά και Πέτρο; Επ' αυτού ό,τι θέλετε. Δεν έχω σκεφτεί πόσοι πρέπει να είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted December 3, 2021 Share Posted December 3, 2021 Έχω τελειώσει την ιστορία μου. Την ποστάρω εδώ ή ανοίγω καινούργιο τόπικ κι εδώ ποστάρω το λινκ; 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 3, 2021 Author Share Posted December 3, 2021 (edited) @gismofbiΠοστάρεις ανάλογα το είδος της (φάντασυ, τρόμος, ε.φ.) στη Βιβλιοθήκη με την ένδειξη ότι είναι για το Write off. Και εδώ ποστάρεις τον σύνδεσμο. (Συγχαρητήρια btw!) Edited December 3, 2021 by Ιρμάντα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted December 3, 2021 Share Posted December 3, 2021 2500ως τώρα. Ξέφυγα λιγο 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted December 3, 2021 Share Posted December 3, 2021 1 hour ago, Ιρμάντα said: @gismofbiΠοστάρεις ανάλογα το είδος της (φάντασυ, τρόμος, ε.φ.) στη Βιβλιοθήκη με την ένδειξη ότι είναι για το Write off. Και τώρα αν σου πω ότι δεν ξέρω σε ποιο είδος ανήκει;; Τι κάνω; Ας πούμε ότι είναι τρόμου χωρίς τον τρόμο... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 3, 2021 Author Share Posted December 3, 2021 4 minutes ago, gismofbi said: Και τώρα αν σου πω ότι δεν ξέρω σε ποιο είδος ανήκει;; Τι κάνω; Ας πούμε ότι είναι τρόμου χωρίς τον τρόμο... Όποιο πλησιάζει περισσότερο βάλε... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted December 3, 2021 Share Posted December 3, 2021 Και εγώ μία από τα ίδια τρόμος χωρίς τρόμο. Λέω να του βάλω τίτλο Κλισέ τρόμου. Έτοιμο είναι το χτενίζω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 3, 2021 Author Share Posted December 3, 2021 @Roubiliana@gismofbiΝα τα καμάρια μου. Να τα.😊 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted December 3, 2021 Share Posted December 3, 2021 Ορίστε η συμμετοχή μου. https://community.sff.gr/topic/18734-νύχτα-ρεβεγιόν/ 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmberRoar Posted December 3, 2021 Share Posted December 3, 2021 Χμ... 3200+ λέξεις ως τώρα, προβλέπω πεντοχίλιαρο. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick V. Posted December 3, 2021 Share Posted December 3, 2021 Εγώ έκανα ένα κακό ξενύχτι και μετά κουτούλαγα όλη την εβδομάδα. Δεν έχω δει καν τι έγραψα. Είναι στις 7500 λέξεις, ελπίζω να διαβάζεται, και, όπως το θυμάμαι, θέλει να φουσκώσει κι άλλο. Ελπίζω να το δω (και να με δει) μέσα στο ΣΚ γιατί από βδομάδα δεν με βλέπω να ξενυχτάω πάλι. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 Παιδιά, θέλω να ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη για την ιστορία που θα ποστάρω σήμερα. Ειδικά από τους οπαδούς του Stephen King. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 και ο Θεός βοηθός. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freyaO Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 Κατι γράφτηκε,κάτι θα ποσταρω,κάτι θα προλάβει να ανεβει,ελπιζω και να είναι ελπίζω σχετική με το θέμα! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freyaO Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 Και ,υπόσχομαι ,ειναι πιο στρωτή και κανονική ) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nakraal Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 11 hours ago, Roubiliana said: Παιδιά, θέλω να ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη για την ιστορία που θα ποστάρω σήμερα. Ειδικά από τους οπαδούς του Stephen King. Θα επεκταθώ φυσικά στο thread της ιστορίας, αλλά θέλω να πω εδώ πως μου έκανε τρομερή εντύπωση (θετική), η χρήση των παρενθέσεων στο κείμενο. Ακριβώς η ιδιοτροπία του Κίνγκ δηλαδή σχεδόν σε όλα του τα έργα. Σε συνδιασμό με το άλλο του θέμα (ήρωες-συγγραφείς) δένουν πολύ την σχέση του κειμενου με τον Κινγκ. Όπως κ με το γεγονός πως στην αρχική παράγραφο υπάρχει κείμενο παρένθεση, και το κάνουν να φαίνεται ακόμα πιο ομοιογενή. Επίσης, αναρωτιέμαι, αν ίσως θα ήταν καλύτερα τα σχόλια μας να γίνονται εδώ; Αφού τα write off είναι λιγότερο επίσημα από τους διαγωνισμούς και πιο παρείστικα. Θα βοηθούσε πιστεύω να έχουμε μια πιο εκτεταμένη κουβέντα στο ίδιο thread. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 4, 2021 Author Share Posted December 4, 2021 Γενικά τα σχόλια γίνονται κάτω από κάθε ιστορία, για να μην μπερδεύεται το πράγμα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by Nakraal,
Νικήτρια ιστορία στο Write off #95
Recommended by Φάντασμα
4 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.