Popular Post BladeRunner Posted January 1, 2022 Popular Post Share Posted January 1, 2022 (edited) Θέλετε να βάλουμε και φέτος αναγνωστικούς στόχους; Και φυσικά θέλετε, αλίμονο! 😛 Είτε τους πετύχουμε, είτε όχι, σημασία έχει να διαβάσουμε όσα και όποια βιβλία θέλουμε και να περάσουμε καλά διαβάζοντάς τα, και να μην καταντήσει μια αγγαρεία για να πιάσουμε όποιους στόχους μας καρφώθηκαν στο κεφάλι στην αρχή της αναγνωστικής σαιζόν (για μένα το λέω αυτό!). Οι δικοί μου είναι οι εξής: 1. Να διαβάσω πάνω από 120 βιβλία. Και φέτος έχω σκοπό να διαβάσω πολλά τούβλα, οπότε δεν θα πιάσω με τίποτα τα 180+ προηγούμενων χρονιών. 2. Να διαβάσω τουλάχιστον 15 βιβλία του Φανταστικού. 3. Να διαβάσω τουλάχιστον 30 βιβλία από γυναίκες συγγραφείς. 4. Να διαβάσω τουλάχιστον 45 βιβλία που θα κυκλοφορήσουν φέτος Αυτά τα ολίγα. Καλή χρονιά να έχουμε! Edited March 11, 2022 by BladeRunner 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Posted January 1, 2022 Share Posted January 1, 2022 Ο βασικός μου στόχος για φέτος είναι να έχω καθαρό μυαλό για διάβασμα. Δύσκολοι καιροί, φάρος σωτηρίας το καλό βιβλίο και η ανάγνωση. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted January 2, 2022 Share Posted January 2, 2022 (edited) 12 hours ago, yanni said: Ο βασικός μου στόχος για φέτος είναι να έχω καθαρό μυαλό για διάβασμα. Δύσκολοι καιροί, φάρος σωτηρίας το καλό βιβλίο και η ανάγνωση. Αυτό ακριβώς. Ζοριζόμαστε που ζοριζόμαστε μ' όλα αυτά που συμβαίνουν, δεν χρειάζεται καθόλου να συμβαίνει το ίδιο και με το χόμπι μας. 1000 likes να είχα να τα έβαζα Στόχος μου για φέτος είναι να διαβάσω γύρω στα 10 βιβλία που έχω, τα οποία έγιναν ταινίες. Να αδειάζει και λίγο ο χώρος στον σκληρό. Edited January 2, 2022 by Δημήτρης 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyrex Posted January 2, 2022 Share Posted January 2, 2022 Κι εγώ πράγματι το κάνω μερικές φορές αυτό, να σκέφτομαι ότι θέλω να διαβάσω απλά και μόνο για να διαβάσω και να καταλήξω πιο γρήγορα στο τέλος ώστε να πιάσω το επόμενο. Όντως, σημασία έχει να απολαμβάνουμε την αναγνωστική διαδικασία. Παρόλ' αυτά θέτω έναν στόχο των 35-40 βιβλίων για να γίνει μία σύγκριση στο τέλος. Α, κι επιτέλους να διαβάσω τουλάχιστον 3 του Stephen King! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaggelis Posted January 6, 2022 Share Posted January 6, 2022 Μετά από πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πολύ σκέψη αποφάσισα ποιος θα είναι ο νέος μου αναγνωστικός στόχος για το 2022. Οπότε για 2022 θέτω ως κύριο στόχο να διαβάσω όσο το δυνατόν λιγότερα βιβλία και σε καμιά περίπτωση αυτά να μην ξεπεράσουν τα 50. Και όχι μόνο αυτό αλλά (και εδώ είναι το ποιο σημαντικό) αποφάσισα ότι για κάθε επιπλέον βιβλίο που θα διαβάσω μέσα στην χρονιά, θα τιμωρώ τον εαυτό μου τρώγοντας μια ολόκληρη πάστα σοκολατίνα (ή εναλλακτικά αν έχω ήδη πάρει πολλά κιλά) μια ολόκληρη σοκολάτα (δεν έχω αποφασίσει ακόμα την μάρκα). Γιατί δεν πρέπει να βάζουμε μόνο στόχους αλλά και τις κατάλληλες ποινές όταν δεν τους πιάνουμε. Αυτά από εμένα. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted January 20, 2022 Share Posted January 20, 2022 50 με 60 βιβλία, αν δεν είναι όλα τούβλα, νομίζω είναι ένας εφικτός στόχος. 100 ή 180 με τίποτα αν και ομολογώ ότι αν δεν έγραφα θα διάβαζα περισσότερο. Οπότε λέω για 50 βιβλία φέτος και τα μισά περίπου δεν θα είναι μυθιστορήματα αλλά βιβλία που θα διαβάσω στην πορεία της έρευνας για κάποιο μυθιστόρημα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.