Patrick Star Posted December 25, 2022 Share Posted December 25, 2022 (edited) Χαίρετε! Έπειτα από ανάγνωση ενός βιβλίου του H. G. Wells (Ο πόλεμος των Κόσμων), στράφηκα προς την ομώνυμη σειρά του BBC, η οποία γυρίστηκε το 2019... Η πρώτη σεζόν είχε αρκετά στοιχεία του βιβλίου, ωστόσο φαίνεται πως στην δεύτερη σεζόν παρέκκλιναν πάρα πολύ, συγκριτικά με το βιβλίο του Ουέλς. Π.χ. το κεντρικό πρόσωπο του βιβλίου που δανέιστηκα από δημοτική βιβλιοθήκη ήταν ένας άνδρας ενώ στη τηλεοπτική σειρά προτιμήθηκε να προβάλουν την σκοπιά της γυναίκας του. Κι αυτό είναι το λιγότερο. Υπάρχουν πολλές διαφορές που δεν μπορώ να γράψω για να μην δώσω στοιχεία σε άτομα που δεν την παρακολούθησαν. Αναρωτιέμαι αν όντως αλλάξανε σε μεγάλο βαθμό την πλοκή ή αν το βιβλίο που διάβασα ήταν προσαρμοσμένο ώστε να μπορούν να το διαβάσουν μικρές ηλικίες, με αποτέλεσμα να έχω χάσει κάποια σημαντικά κεφάλαια. Edited December 27, 2022 by Ghost Προστέθηκε το trailer της σειράς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted December 26, 2022 Share Posted December 26, 2022 Η σειρά ευθύς εξαρχής είχε δανειστεί την κεντρική ιδέα του βιβλίου αλλά δεν ακολουθούσε την πλοκή του και την εξέλιξη που εκείνο είχε. Και αυτό για τον πρώτο κύκλο, ο δεύτερος και ο τρίτος ήταν ακόμα λιγότερο σχετικοί. Οπότε μη σε ξαφνιάζει η διαφορά μεταξύ της σειράς και του βιβλίου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Star Posted December 26, 2022 Author Share Posted December 26, 2022 αυτή είναι η σειρά: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.