Jump to content

The War of the Worlds (2019)


Patrick Star
 Share

Recommended Posts

Χαίρετε! Έπειτα από ανάγνωση ενός βιβλίου του H. G. Wells (Ο πόλεμος των Κόσμων), στράφηκα προς την ομώνυμη σειρά του BBC, η οποία γυρίστηκε το 2019... Η πρώτη σεζόν είχε αρκετά στοιχεία του βιβλίου, ωστόσο φαίνεται πως στην δεύτερη σεζόν παρέκκλιναν πάρα πολύ, συγκριτικά με το βιβλίο του Ουέλς. Π.χ. το κεντρικό πρόσωπο του βιβλίου που δανέιστηκα από δημοτική βιβλιοθήκη ήταν ένας άνδρας ενώ στη τηλεοπτική σειρά προτιμήθηκε να προβάλουν την σκοπιά της γυναίκας του. Κι αυτό είναι το λιγότερο. Υπάρχουν πολλές διαφορές που δεν μπορώ να γράψω για να μην δώσω στοιχεία σε άτομα που δεν την παρακολούθησαν. Αναρωτιέμαι αν όντως αλλάξανε σε μεγάλο βαθμό την πλοκή ή αν το βιβλίο που διάβασα ήταν προσαρμοσμένο ώστε να μπορούν να το διαβάσουν μικρές ηλικίες, με αποτέλεσμα να έχω χάσει κάποια σημαντικά κεφάλαια.

Edited by Ghost
Προστέθηκε το trailer της σειράς.
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to War of the Worlds (2019, 2021, 2022)

Η σειρά ευθύς εξαρχής είχε δανειστεί την κεντρική ιδέα του βιβλίου αλλά δεν ακολουθούσε την πλοκή του και την εξέλιξη που εκείνο είχε. Και αυτό για τον πρώτο κύκλο, ο δεύτερος και ο τρίτος ήταν ακόμα λιγότερο σχετικοί. Οπότε μη σε ξαφνιάζει η διαφορά μεταξύ της σειράς και του βιβλίου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to The War of the Worlds (2019)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..