Jump to content

Μεταφρασμένα SFF Βιβλία για το 2023


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Ενδεικτικά κάποια βιβλία του Φανταστικού που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2022:

01. Γκάι Γκάβριελ Κέι - Κάποτε ένα φως (Anubis)
02. Τζο Αμπερκρόμπι - Το κακό με την ειρήνη (Anubis)
03. Τζο Αμπερκρόμπι - Η σοφία του πλήθους (Anubis)
04. Τζέιμς Σ. Α. Κόρεϊ - Ο πόλεμος του Κάλιμπαν (Anubis)
05. Χιου Χάουι - Σκόνη (Anubis)
06. Μπράιαν Χέρμπερτ & Κέβιν Τζ. Άντερσον - Οι Μέντατ του Ντιουν (Anubis)
07. Ρ. Α. Σαλβατόρε - Η άνοδος του βασιλιά (Anubis)
08. Ρ. Α. Σαλβατόρε - Η εκδίκηση του σιδερένιου νάνου (Anubis)
09. Σκοτ Λιντς - Η πολιτεία των κλεφτών (Anubis)
10. Τζορτζ Ρ. Ρ. Μάρτιν - Φωτιά και αίμα (Anubis)
11. Χάρι Τέρτλντοβ - Worldwar: Εισβολή 1+2 (Anubis)
12. Νίκολας Σάνσμπουρι-Σμιθ - Hell Divers: Βουτιά στην κόλαση (Anubis)
13. Ισαάκ Ασίμοφ - Στις παρυφές του Θεμελίου (Anubis)
14. Μάρλον Τζέιμς - Μαύρος πάνθηρας, κόκκινος λύκος (Αίολος)
15. Βίκτορ Λαβάλ - Η μπαλάντα του Μαύρου Τομ (Αίολος)
16. Τζον Λάνγκαν - Ο Ψαράς (Αίολος)
17. Λεονόρα Κάρινγκτον - Το ακουστικό κέρας (Αίολος)
18. Συλλογικό - Κλασικές ιστορίες τρόμου απ' όλο τον κόσμο (Αίολος)
19. Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ - Ο Κόκκινος Πλανήτης (Mandarin Books)
20. Όλιβι Μπλέικ - Άτλας Έξι (Διόπτρα)
21. Χόλι Μπλακ - Ο σκληρόκαρδος πρίγκιπας (Διόπτρα)
22. Στίβεν Κινγκ - Ο μακάβριος χορός (Κλειδάριθμος)
23. Στίβεν Κινγκ & Πίτερ Στράουμπ - Το φυλαχτό (Κλειδάριθμος)
24. Γκιόργκι Ντραγκομάν - Η πυρά (Κλειδάριθμος)
25. Λόις ΜακΜάστερ Μπιζόλντ - Πένρικ και Δυσδαιμόνα (Μέδουσα)
26. Ντέιβιντ Σέιφερ - Ουίσκι Τάνγκο Φόξτροτ (Πόλις)
27. Ρόκε Λαρράκι - Μητροφάγος (Αντίποδες)
28. Άντονι Ντορ - Νεφελοκοκκυγία (Πατάκης)
29. Αγκουστίνα Μπαστερρίκα - Εξαίσιο πτώμα (Πατάκης)
30. Πίτερ Στράουμπ - Ιστορία φαντασμάτων (Κέδρος)
31. Τζ. Ρ. Ρ. Τόλκιν - Η πτώση της Γκοντόλιν (Κέδρος)
32. Τζ. Ρ. Ρ. Τόλκιν - Μπέογουλφ (Κέδρος)
33. Έμιλι Σεντ Τζον Μάντελ - Η θάλασσα της ηρεμίας (Ίκαρος)
34. Άντι Γουέιρ - Αποστολή Χαίρε Μαρία (Παπαδόπουλος)
35. Αντρζέι Σαπκόφσκι - Το βάπτισμα του πυρός (Seλίνι)
36. Κέρι Μανισκάλκο - Το βασίλειο των δαιμόνων (Ψυχογιός)
37. Σάρα Τζ. Μάας - Πάγος και αστροφεγγιά (Ψυχογιός)
38. Κιέρα Κας - Η προδομένη (Ψυχογιός)
39. Λι Μπαρντούγκο - Πολιορκία και καταιγίδα (Ψυχογιός)
40. Λι Μπαρντούγκο - Καταστροφή και αναγέννηση (Ψυχογιός)
41. Ντάγκλας Άνταμς - Γυρίστε τον γαλαξία με οτοστόπ (Μίνωας)
42. Ντάγκλας Άνταμς - Το ρεστοράν στο τέλος του σύμπαντος (Μίνωας)
43. Κλάιβ Μπάρκερ - Τα Βιβλία του Αίματος 6 (Οξύ)
44. Χ. Φ. Λάβκραφτ - Το πλάσμα στο κατώφλι (Οξύ)
45. Χ. Φ. Λάβκραφτ - Στα βουνά της τρέλας (Οξύ)
46. Χ. Φ. Λάβκραφτ - Το κάλεσμα του Κθούλου (Δώμα)
47. Γιεβγκένι Ζαμιάτιν - Εμείς (Έρμα)
48. Κρίστοφερ Παολίνι - Να κοιμηθώ σε μια θάλασσα από αστέρια (Λιβάνης)

Και όλο και κάτι άλλο θα υπάρχει που μου έχει ξεφύγει.

Ελπίζω φέτος να δούμε περισσότερα και εξίσου καλά βιβλία του Φανταστικού να μεταφράζονται στα ελληνικά. 

Η μορφή παρουσίασης δεν αλλάζει:
 
(Φωτογραφία εξωφύλλου)
 
(Περίληψη)
 
Τίτλος:
Συγγραφέας:
Εκδόσεις:
Μεταφραστής/Μεταφράστρια:
Σελίδες:
Τιμή:
 
Είδος:

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner pinned this topic
  • 3 weeks later...

1420625255_.thumb.jpg.a8a9ce7b963a9ef1270b7f467952083d.jpg

ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Το τέλος του κόσμου είναι εδώ!

Η εφτάχρονη Γουέν με τους δύο μπαμπάδες της, τον Άντριου και τον Έρικ, περνούν τις διακοπές τους σε μια ήσυχη, ευρύχωρη καλύβα στις όχθες μιας απομακρυσμένης λίμνης του Νιου Χάμσαϊρ. Ένα απόγευμα, κι ενώ η Γουέν παίζει στην αυλή, εμφανίζεται ξάφνου μπροστά της ένας ξένος. Ο Λέοναρντ είναι ο πιο μεγαλόσωμος άνθρωπος που έχει δει ποτέ της, όμως είναι φιλικός μαζί της. Τρεις ακόμη ξένοι καταφθάνουν στην καλύβα, κρατώντας ο καθένας τους από ένα αυτοσχέδιο, απειλητικό όπλο. Η Γουέν τρέχει στο σπίτι να φωνάξει τους γονείς της, αλλά ο Λέοναρντ την προειδοποιεί: «Οι μπαμπάδες σου δεν θα μας αφήσουν να μπούμε. Όμως είναι απαραίτητο. Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας για να σώσουμε τον κόσμο!». Η αντίστροφη μέτρηση για την Αποκάλυψη έχει ήδη αρχίσει…

Ο Πολ Τρέμπλεϊ διηγείται μια δυστοπική ιστορία γεμάτη μυστήριο και σκοτεινές εικόνες που ξεπηδούν από ένα ονειρεμένο τοπίο, χαμένο στην αμερικανική ενδοχώρα. Φαίνεται, όμως, ότι η πίσω πόρτα στο… «μικρό σπίτι στο λιβάδι» οδηγεί κατευθείαν στην κόλαση! Ένα βιβλίο το οποίο χαρακτηρίστηκε από τον Στίβεν Κίνγκ ως «προκλητικό και συνάμα τρομακτικό!». 

Ένα ατμοσφαιρικό θρίλερ με μεγάλες δόσεις τρόμου που ενέπνευσε τον μετρ της σκοτεινής κινηματογραφικής ατμόσφαιρας Μ. Νάιτ Σιάμαλαν να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το βιβλίο, υπό τον τίτλο «Χτύπος στην καλύβα» (Knock at the Cabin). Στην ταινία τους πρωταγωνιστικούς ρόλους κρατούν οι Τζόναθαν Γκροφ, Μπεν Αλντριτζ, Ντέιβ Μπαουτίστα, Νίκι Αμούκα-Μπερντ, Ρούπερτ Γκριντ και Αμπι Κουίν. Η ταινία αναμένεται να προβληθεί και στην στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2023.

Το βραβείο έχει τιμηθεί με τα βραβεία Locus και Bram Stoker.

Τίτλος: Ένα βήμα πριν την Αποκάλυψη (The Cabin at the End of the World)
Συγγραφέας: Paul Tremblay
Εκδόσεις: Οξύ
Μεταφραστής: Ιωάννης Πλεξίδας
Σελίδες: 352
Τιμή: 16,65-10%=14,98€
 
Είδος: Τρόμος

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2116459313_.jpg.6cdc8688befe8f624302e8a06a3a37d7.jpg

Μια πανέμορφη νεαρή γυναίκα με λαμπερά μαλλιά ζει στη σκιά του αυταρχικού συζύγου της. Μια μέρα φεύγει κρυφά για άγνωστο προορισμό. Ο ανώνυμος αφηγητής, ερωτευμένος μαζί της από παλιά, θα επιδιώξει να τη βρει. Μετά από επικίνδυνες περιπλανήσεις εντοπίζει το κορίτσι σ᾽ ένα λαβυρινθώδες κτήριο, υπό την επίβλεψη ενός σαδιστή, χειριστικού «φύλακα».

Μια ιστορία μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας, ένα συνεχές παιχνίδι μεταμορφώσεων και αλλαγής ρόλων των πρωταγωνιστών, σ᾽ ένα σκηνικό ακραίας κλιματικής αλλαγής στα πρόθυρα ενός νέου παγκοσμίου πολέμου.
Για πρώτη φορά στα ελληνικά το αριστούργημα της καινοτόμου Βρετανίδας συγγραφέως Άννας Καβάν (1901-1968), που επαινέθηκε με ενθουσιασμό από συγγραφείς όπως η Αναΐς Νιν, η Ντόρις Λέσινγκ, ο Τζόναθαν Λέθεμ, ο Τζ. Γκ. Μπάλαρντ.

Τίτλος: Πάγος (Ice)
Συγγραφέας: Anna Kavan
Εκδόσεις: Gutenberg
Μεταφραστής: Λευτέρης Καλοσπύρος
Σελίδες: 272
Τιμή: 15-10%=13,50€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1254647274_7.jpg.14d267de1d5b2bacbc03779fcbdfbd6a.jpg

Ο θάνατος δεν είναι ευχάριστος…
αλλά τουλάχιστον βγάζεις τα προς το ζην.

Ο Μίκι7 είναι Αναλώσιμος, ένας εργαζόμενος σε μια ανθρώπινη αποστολή που έχει ως στόχο να αποικήσει τον παγωμένο πλανήτη Νίφλχαϊμ.
Κάθε φορά που παρουσιάζεται μια εξαιρετικά επικίνδυνη αποστολή το πλήρωμα στρέφεται στον Μίκι.
Όταν σκοτωθεί ένα αντίγραφό του, αμέσως δημιουργούν ένα νέο, το οποίο φέρει σχεδόν ανέπαφες τις αναμνήσεις του προηγούμενου.
Μετά από έξι θανάτους ο Μίκι7 καταλαβαίνει επιτέλους τους όρους του συμβολαίου του.

Και τότε, σε μια εξερευνητική εξόρμηση ρουτίνας, ο Μίκι7 χάνεται και θεωρείται νεκρός.
Όταν πια καταφέρνει να επιστρέψει στη βάση της αποικίας, η μοίρα του έχει σφραγιστεί: ο νέος κλώνος, ο Μίκι8, έχει δημιουργηθεί ήδη και είναι έτοιμος να αναλάβει τα καθήκοντα του Αναλώσιμου.
Τα πολλαπλά αντίγραφα αποτελούν μια ιδέα παγκοσμίως απεχθή και, αν η ύπαρξή τους γίνει αντιληπτή, οδηγούνται στον ανακυκλωτή για να μετατραπούν σε πρωτεΐνη.
Έτσι λοιπόν ο Μίκι7 πρέπει να κρατήσει την ύπαρξη του αντιγράφου του κρυφή από την υπόλοιπη αποικία.

Στο μεταξύ οι συνθήκες ζωής στο Νίφλχαϊμ χειροτερεύουν όλο και περισσότερο.
Η ατμόσφαιρα του πλανήτη δεν είναι κατάλληλη για τους ανθρώπους, η τροφή δεν επαρκεί και τα αυτόχθονα όντα αρχίζουν να εκδηλώνουν περιέργεια για τους νέους τους γείτονες, πράγμα που τρομάζει τον διοικητή της αποικίας.
Τελικά η επιβίωση όλων –αποίκων και αυτοχθόνων– καταλήγει να εξαρτάται από τον Μίκι7.

Τίτλος: Μίκι7 (Mickey7)
Συγγραφέας: Edward Ashton
Εκδόσεις: Διόπτρα
Μεταφράστρια: Ειρήνη Γεούργα
Σελίδες: 376
Τιμή: 16,60-10%=14,94€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

715841866_.jpg.3519ce0633e6e6fd8f7c5e09c0ced926.jpg

Ένα απαγορευμένο βιβλίο φαντασίας με φόντο τη Βοημία στα τέλη του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, που απετέλεσε σταθμό στη λογοτεχνία του φανταστικού!

Στη σκιά ενός κάστρου της Βοημίας, στα τέλη του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, λαμβάνει χώρα μια σειρά από φαντασμαγορικές καταστάσεις, όλες κατά τη διάρκεια της λεγόμενης Βαλπούργειας Νύχτας.
Τη βραδιά αυτή το διαχωριστικό πέπλο μεταξύ των κόσμων αδυνατίζει και τα πνεύματα των νεκρών επιτρέπεται να το διασχίσουν. Η νύχτα μετατρέπεται σε ένα όργιο απελευθέρωσης και τρόμου, μια στιγμή κατά την οποία ο κόσμος ανατρέπεται και ο υπηρέτης και ο αφέντης μπορούν να αλλάξουν προσωρινά θέσεις.
Οι πρωταγωνιστές του βιβλίου στοιχειώνονται από τους δικούς τους προγόνους, με τους νεκρούς να επιστρέφουν συμβολικά και κυριολεκτικά σε μια αλλόκοτη ιστορία επανάστασης και νεκρομαντείας.
Οι αριστοκράτες, έρμαια του νοσηρού παρελθόντος τους, περικυκλώνονται από επαναστάτες των οποίων το μόνο κίνητρο είναι η απληστία. Ο ανόητος του χωριού δίνει τον ρυθμό με τύμπανο φτιαγμένο από ανθρώπινο δέρμα. Το πλήθος ξεχύνεται στους δρόμους της Πράγας και οι δαιμονισμένοι βαδίζουν για να στέψουν έναν φτωχό φοιτητή Αυτοκράτορα του Κόσμου.
Είναι το Μαύρο Σάββατο των Μαγισσών. Μια βραδιά όπου κάθε κανονικότητα παραδίδεται στην οργιαστική μέθη μιας αλλοπρόσαλλης μεταμόρφωσης…
Από τον συγγραφέα του Γκόλεμ, σε πρώτη μετάφραση στα ελληνικά, ένα έργο που αποτέλεσε σταθμό στην λογοτεχνία του φανταστικού, το οποίο είχε απαγορευτεί από τους Γερμανούς Ναζί.

Τίτλος: Η νύχτα των μαγισσών (Walpurgisnacht)
Συγγραφέας: Gustav Meyrink
Εκδόσεις: Πηγή
Μεταφράστρια: Χρύσα Βασιλείου
Σελίδες: 246
Τιμή: 14,40-10%=12,96€
 
Είδος: Φαντασία, Τρόμος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1438505135_.thumb.jpg.35e3d9e41e1c9388ba837a4bb673aecf.jpg

Ο Άρθουρ Κιπς, ένας ανερχόμενος λονδρέζος δικηγόρος, πηγαίνει στο Κρίθιν Γκίφορντ, μια απομακρυσμένη κωμόπολη στη βορειοανατολική ακτή της Αγγλίας. Σκοπός του ταξιδιού του είναι να παραβρεθεί στην κηδεία  μιας πελάτισσάς του, της  Άλις Ντράμπλοου, και να τακτοποιήσει τις εκκρεμείς υποθέσεις της.
Πηγαίνοντας εκεί ο Κιπς αγνοεί τα τραγικά μυστικά που θα του αποκαλυφθούν
Εντέλει, ένα επαγγελματικό ταξίδι ρουτίνας μετατρέπεται σε εφιάλτη όταν ο Κιπς αρχίζει να βασανίζεται από μυστηριώδεις ήχους και εικόνες – μια κουνιστή καρέκλα σ’ ένα εγκαταλειμμένο παιδικό δωμάτιο, τον ανατριχιαστικό ήχο μόνιππου, το ουρλιαχτό ενός παιδιού μέσα στην ομίχλη και, το πιο τρομακτικό απ’ όλα, μια γυναίκα-φάντασμα ντυμένη στα μαύρα.
Η Γυναίκα με τα Μαύρα είναι ένα μυθιστόρημα της Σούζαν Χιλλ γραμμένο το 1983, με γοτθικά στοιχεία μυστηρίου και τρόμου. Η επιτυχία του ήταν μεγάλη με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Τίτλος: Η γυναίκα με τα μαύρα (The Woman in Black)
Συγγραφέας: Susan Hill
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Θωμάς Μαστακούρης
Σελίδες: 192
Τιμή: 15,80-10%=14,22€
 
Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

1738462786_.jpg.26427ee80ecb431a722d63a230c2f008.jpg

Στο βραβευμένο με Hugo best seller του Robert A. Heinlein, ένας νεοσύλλεκτος στρατιώτης του μέλλοντος περνά από το πιο σκληρό στρατόπεδο εκπαίδευσης του σύμπαντος – και ρίχνεται στη μάχη εναντίον του πιο τρομακτικού εχθρού της ανθρωπότητας…

Ο Τζόνι Ρίκο δεν είχε ποτέ την πρόθεση να καταταγεί – και σίγουρα όχι στο πεζικό. Αλλά τώρα που βρίσκεται εκεί, προσπαθώντας να ολοκληρώσει την εκπαίδευση μάχης που είναι πιο σκληρή από οτιδήποτε φανταζόταν, συνειδητοποιεί ότι μια κακή κίνηση θα μπορούσε να κοστίσει τη ζωή όλων στη μονάδα του, σε αυτόν το θανάσιμο διαστρικό πόλεμο της Γήινης Ομοσπονδίας εναντίον των Αραχνιδών.

Και αν η εκπαίδευση δεν τους σκοτώσει, τα ζωύφια είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμα να το κάνουν.

Το Στρατιώτες του Σύμπαντος κέρδισε βραβείο Hugo Kαλύτερου Μυθιστορήματος το 1960. Έχει αναγνωριστεί ως ένα από τα πιο δημοφιλή και σημαντικά έργα επιστημονικής φαντασίας όλων των εποχών. Το μυθιστόρημα θεωρείται ορόσημο για το είδος και το πιο γνωστό παράδειγμα στρατιωτικής επιστημονικής φαντασίας. Αποτελεί επίσης προσωπικό ορόσημο για τον Heinlein – είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα βιβλία του και το πιο γνωστό μυθιστόρημά του.

Τίτλος: Στρατιώτες του σύμπαντος (Starship Troopers)
Συγγραφέας: Robert Heinlein
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Γιώργος Αγγελίδης
Σελίδες: 344
Τιμή: 16,50-10%=14,85€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

567141129_.jpg.c49d71aea70c40e08f4884f96e1b99ea.jpg

Η αύξηση του πληθυσμού στη Γη επιτέλους έχει τεθεί υπό έλεγχο. Μόλις κάποιος κλείσει τα 17, πρέπει να επιλέξει πώς θα ζήσει στη συνέχεια. Και πότε θα πεθάνει. Ως ανδροειδές έχεις διάρκεια ζωής 80 χρόνια.
Ως εργάτης ακολουθείς τη φυσική πορεία χωρίς συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης. Ως ηδονιστής έχεις απεριόριστα χρήματα και ελεύθερο χρόνο, αλλά πεθαίνεις στα 42. Τέλος, υπάρχει η επιλογή να συμμετάσχεις σε ένα κοινοβιακό σώμα, σε μια κοινότητα, όπου είσαι λειτουργικός λίγες ώρες την ημέρα, αλλά ζεις ως τα 142.

Ο Άλεξ, η Κέιτ, η Σιέρα, ο Μπεν και ο Μάικ αποτελούν μια κοινότητα. Έχουν περάσει ήδη 25 χρόνια μαζί, με διαφωνίες, συμβιβασμούς και συμμαχίες που αλλάζουν και ανασχηματίζονται.
Ταξιδεύουν σε ένα Πάρκο Θανάτου όπου συμμετέχουν σε παιχνίδια στοιχηματίζοντας χρόνια ζωής σαν να ήταν χρήματα. Στόχος τους είναι να κερδίσουν χρόνο ώστε να αναβαθμίσουν το επόμενο σώμα-ξενιστή. Όταν όμως η Κέιτ αποδέχεται μια επικίνδυνη πρόταση, ένα άτομο της κοινότητας εξαφανίζεται.

Κάποιος προσπαθεί να σκοτώσει μέλη της κοινότητας. Είναι ένας από αυτούς; Ή κάποιος άλλος που παίζει ένα θανάσιμο παιχνίδι; Ούτως ή άλλως είναι αρκετά δύσκολο να πιάσεις έναν δολοφόνο – αλλά γίνεται σχεδόν αδύνατον όταν πιθανόν μοιράζεσαι το ίδιο σώμα μαζί του…

Αυτό το εξαιρετικό αστυνομικό θρίλερ –και καταπληκτικό ντεμπούτο συγγραφέα– συνδυάζει το κλασικό έγκλημα με την επιστημονική φαντασία.

Μια ιστορία μυστηρίου με εκπληκτικές ανατροπές σε ένα περιβάλλον επιστημονικής φαντασίας. Σε ένα μέλλον με υπερπληθυσμό η διάρκεια ζωής των ανθρώπων ελέγχεται με διάφορους τρόπους ώστε να εξασφαλίζεται η πιο δίκαιη κατανομή των λιγοστών πόρων της Γης. Μία επιλογή είναι πέντε άτομα να μοιράζονται το ίδιο σώμα και καθένα από αυτά να ελέγχει το σώμα συγκεκριμένες ώρες την ημέρα. Ωστόσο, οι λεγόμενες κοινότητες δεν λειτουργούν πάντα αρμονικά.

Ακριβώς αυτό συμβαίνει με την κοινότητα της οποίας τα μέλη διηγούνται εναλλάξ την ιστορία: Οι μεταξύ τους σχέσεις γίνονται ιδιαίτερα δυσλειτουργικές όταν ένα μέλος, η Κέιτ, αποδέχεται μια πρόταση που φαίνεται πολύ καλή για να είναι αληθινή. Σύντομα καταλήγουν και οι πέντε να συμμετέχουν σε παιχνίδια –αγώνες, κυνήγια θησαυρού, γρίφους που θέτουν σε δοκιμασία τις ηθικές αξίες τους και άλλα– στα οποία στοιχηματίζουν χρόνια ζωής, ενώ και ο θάνατος είναι πολύ πιθανός. Αυτά τα επικίνδυνα παιχνίδια προκαλούν τη μεγαλύτερη αγωνία και είναι τα πιο διασκεδαστικά σημεία του μυθιστορήματος, ωστόσο όλο το βιβλίο έχει τη στυγνή, γεμάτη σασπένς ατμόσφαιρα ενός μυστηρίου της Άγκαθα Κρίστι.

Τίτλος: Συμβίωση (Five Minds)
Συγγραφέας: Guy Morpuss
Εκδόσεις: Διόπτρα
Μεταφράστρια: Χριστίνα Παναγιώτου
Σελίδες: 480
Τιμή: 17,70-10%=15,93€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

710906154_HELLDIVERS-.jpg.c1beefa23e00c2510518a1e5d94eb105.jpg

ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ…

Δέκα χρόνια πριν, ο Χελ Ντάιβερ Ξαβιέ «Χ» Ροντρίγκεζ βούτηξε στη Γη για τη σωτηρία της ανθρωπότητας. Οι αλεξιπτωτιστές του επέστρεψαν χωρίς αυτόν στο αερόπλοιο που κάποτε αποκαλούσε σπίτι του. Ο Μάικλ Έβερχαρτ -το αγόρι γνωστό ως Τιν- έχει γίνει πια άντρας και διοικητής της ομάδας Ράπτορ των Χελ Ντάιβερς. Ενώ ο Μάικλ βουτά στην επιφάνεια για να μπορέσει να κρατηθεί η Κυψέλη στον αέρα, ο κυβερνήτης Λίον Τζόρνταν κυβερνά με σιδερένια πυγμή στο πηδάλιο του σκάφους. Όμως, κάτω από την αυστηρή ηγεσία του ξεσπά αναταραχή, καθώς μια προφητεία ελπίδας σαρώνει τα κατώτερα καταστρώματα.

Όταν ένα μυστηριώδες σήμα κινδύνου καλεί τους Χελ Ντάιβερς στην επιφάνεια, ο Μάικλ και η αφοσιωμένη ομάδα του αρχίζουν να αποκαλύπτουν αλήθειες θαμμένες από καιρό και μυστικά που ο κυβερνήτης Τζόρνταν θα κάνει τα πάντα για να παραμείνουν κρυμμένα. Οι Χελ Ντάιβερς βουτούν στο κενό για τη σωτηρία της ανθρωπότητας…

Θα επιβιώσουν όμως από την απόλυτη προδοσία;

Ο Nicholas Sansbury Smith παραδίδει άλλο ένα καθηλωτικό θρίλερ στο Hell Divers II: Φαντάσματα, το δεύτερο βιβλίο της συγκλονιστικής σειράς επιστημονικής φαντασίας!

Τίτλος: Φαντάσματα (Ghosts)
Συγγραφέας: Nicholas Sansbury Smith
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Ορέστης Μανούσος
Σελίδες: 352
Τιμή: 19,90-10%=17,91€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

 

Link to comment
Share on other sites

421017506_.thumb.jpg.b083f7ecfc16c87a65c4140e09074bcb.jpg

Η ονειρική φαντασία του Νιλ Γκέιμαν ποτίζει με αστερόσκονη τις σελίδες ενός απόκοσμου –αλλά και τόσο αληθινού, οικείου, οικουμενικού– παραμυθιού, μιας ήδη κλασικής ιστορίας που καθιέρωσε τον δημιουργό της ως έναν από τους πιο πολυδιάστατους και πληθωρικούς μυθοπλάστες της εποχής μας, με εκατομμύρια φανατικούς αναγνώστες κάθε ηλικίας σε όλο τον κόσμο.

Ο νεαρός Τρίστραν Θορν είναι διατεθειμένος να κάνει τα πάντα για να κερδίσει την καρδιά της πανέμορφης Βικτόρια, ακόμα και να πιάσει για χάρη της το λαμπερό αστέρι που βλέπουν να πέφτει από τον νυχτερινό ουρανό. Για να τα καταφέρει όμως πρέπει να βγει στην ανεξερεύνητη Νεραϊδοχώρα στην άλλη πλευρά του αρχαίου τείχους που περικλείει το μικρό χωριό τους, σε μια απέραντη έκταση όπου τίποτα, ούτε καν ένα πεσμένο αστέρι, δεν είναι όπως το είχε φανταστεί…

Από τους πιο πολυδιαβασμένους και αναγνωρισμένους συγγραφείς των καιρών μας, ο Νιλ Γκέιμαν (1960-) έχει γράψει μυθιστορήματα, διηγήματα, βιβλία κόμικ, graphic novels, σενάρια για την τηλεόραση και τον κινηματογράφο και εκπομπές για το ραδιόφωνο. Στα πιο γνωστά βιβλία του περιλαμβάνονται ο Πόλεμος των θεών, το Σπίτι στην ομίχλη, η Αστερόσκονη, το Ποτέ και πουθενά, το Βιβλίο του νεκροταφείου, οι Γιοι της αράχνης, ο Ωκεανός στο τέλος του δρόμου και (σε συνεργασία με τον Τέρι Πράτσετ) οι Καλοί οιωνοί. Έχει τιμηθεί ανά τα χρόνια με δεκάδες βραβεία Locus, Hugo, Nebula, Eisner, Bram Stoker, British και World Fantasy και βρετανικού Βιβλίου της Χρονιάς. Πιο πρόσφατα, η επική σειρά κόμικ The Sandman, που θεωρείται από τις καλύτερες όλων των εποχών, μεταφέρθηκε με επιτυχία στην πλατφόρμα του Netflix. Όπως λέει κι ένας από τους χαρακτήρες του εκεί:

«Παίρνεις αυτό που παίρνουν όλοι: μια ζωή για να τη ζήσεις».

Τίτλος: Αστερόσκονη (Stardust)
Συγγραφέας: Neil Gaiman
Εκδόσεις: Οξύ
Μεταφράστρια: Στεφανία Φέρρο
Σελίδες: 224
Τιμή: 13,32-10%=11,99€
 
Είδος: Φαντασία

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

1660637748_.thumb.jpg.236f58f5a3cd34db6094848e7671cdeb.jpg

Ο Δήμος Χοράτσκι είναι Μπορόλος δημοσιογράφος και κυνικός πατριώτης, που έχει αφήσει πίσω του τις ημέρες της σκανδαλοθηρίας. Αλλά όταν η εφημερίδα του τον στέλνει στο μέτωπο, ενσωματώνεται στον Αυτοκρατορικό Στρατό και μπροστά του αποκαλύπτεται η γυμνή πραγματικότητα της αποικιακής επέκτασης.
Οι περιπέτειές του τον οδηγούν μέσα από χωριά και αγροτικές κατοικίες στη σπουδαία προσφυγική πόλη της Ρονόπλ, χτισμένη από γυαλί, ατσάλι, και πέτρα, ενόσω ένας πόλεμος μαίνεται γύρω του. Η αυτοκρατορία πολεμά για άνθρακα και σίδηρο, οι αναρχικοί, όμως, της Ρον πολεμούν για τον τρόπο ζωής τους.

"Το σκληρό και υποβλητικό αυτό μυθιστόρημα διερευνά το ζήτημα της αντίστασης μιας αναρχικής κοινότητας στις επιθέσεις που είναι βέβαιο ότι θα δεχόταν κάθε κοινωνικός σχηματισμός αυτής της κατεύθυνσης, αν ποτέ πραγματοποιούνταν. Το σημαντικότερο είναι πως πρόκειται για ένα μυθιστόρημα συναρπαστικό και μυστηριώδες, μια ιστορία αγάπης και πολέμου που εκτυλίσσεται σε μια φανταστική ορεινή χώρα που θυμίζει τη Λατινική Αμερική, την Ανατολική Ευρώπη, την Κεντρική Ασία του 19ου αιώνα. Τελειώνοντάς το, αισθάνεσαι πως έχεις ρίξει μια κλεφτή ματιά σε ένα ξεχασμένο, αλλά και πολύ πραγματικό μέρος της ιστορίας μας." (Kim Stanley Robinson, συγγραφέας της τριλογίας Άρης)

Τίτλος: Χώρα φαντασμάτων (A Country of Ghosts)
Συγγραφέας: Margaret Killjoy
Εκδόσεις: Στάσει Εκπίπτοντες
Μεταφράστρια: Άννα Χαριλόγη
Σελίδες: 244
Τιμή: 14,84-10%=13,36€
 
Είδος: Φαντασία, Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

1558406773_.jpg.98341f8471a92e153be3ed29b9046994.jpg

Στο βραβευμένο με Hugo best seller, ο Robert A. Heinlein μάς μεταφέρει σε ένα καταιγιστικό πολιτικό θρίλερ ανάμεσα στα αστέρια, όπου η μοίρα του κόσμου πέφτει στους ώμους ενός άσημου ηθοποιού, που θα κληθεί να δώσει την παράσταση της ζωής του…

Η ζωή του Λορέντζο Σμάιθ θα αλλάξει για πάντα, όταν από τα κακόφημα μπαρ βρεθεί στην καρδιά μιας διαπλανητικής συνωμοσίας! Όλα ξεκινούν όταν συναντά έναν διαστημικό πιλότο που του προσφέρει ένα ποτό. Πριν καν καταλάβει τι συμβαίνει, βρίσκεται στον Άρη, εμπλεκόμενος σε μια βαθιά συνωμοσία με διεθνείς συνέπειες. Του ανατίθεται μία απίστευτη αποστολή.Η αποτυχία δε σημαίνει μόνο το θάνατό του, αλλά σχεδόν σίγουρα έναν ολοκληρωτικό πλανητικό πόλεμο.

Με Το Διπλό Αστέρι, ο συγγραφέας όχι μόνο κέρδισε το πρώτο του βραβείο Hugo, αλλά και έθεσε τις βάσεις για το σύγχρονο sci-fi. Όπως και όλα τα κλασικά έργα, καταφέρνει και διατηρεί τη ζωντάνια και τη λάμψη του, παρά τα χρόνια που μας χωρίζουν από την πρώτη του έκδοση.

Τίτλος: Το Διπλό Αστέρι (Double Star)
Συγγραφέας: Robert A. Heinlein
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Βασίλης Αθανασόπουλος
Σελίδες: 214
Τιμή: 13,90-10%=12,51€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

861601765_.jpg.f936ae10a747b1b8cb71df907b851911.jpg

Ο Τσάρλι είναι ένα συνηθισμένος μαθητής λυκείου, εξαιρετικός στο μπέιζμπολ και το φούτμπολ, με αξιοπρεπείς βαθμούς. Ωστόσο, κουβαλάει ένα βαρύ φορτίο. Στα επτά του ο Τσάρλι έχασε τη μητέρα του και το πένθος οδήγησε τον πατέρα του στο αλκοόλ. Ο Τσάρλι έμαθε πώς να φροντίζει τον εαυτό του – και τον μπαμπά του. Στα δεκαεφτά του, ο Τσάρλι συναντάει ένα σκυλί, τη Ρέινταρ, και το ηλικιωμένο αφεντικό της, τον Χάουαρντ Μπόουντιτς, που ζει απομονωμένος σε ένα μεγάλο σπίτι, με μια κλειδωμένη αποθήκη στην αυλή. Κατά καιρούς, ακούγονται παράξενοι ήχοι μέσα απ’ την αποθήκη.

Ο Τσάρλι αναλαμβάνει διάφορα θελήματα για τον κύριο Μπόουντιτς και ξετρελαίνεται με τη Ρέινταρ. Όταν ο Μπόουντιτς πεθαίνει, αφήνει στον Τσάρλι μια κασέτα όπου αφηγείται μια απίστευτη ιστορία. Είχε κρατήσει κρυφό πως μέσα στην αποθήκη υπάρχει μια πύλη που οδηγεί σε έναν άλλον κόσμο. Στις αρχές της πανδημίας, ο Κινγκ έθεσε στον εαυτό του ένα ερώτημα: «Τι θα μπορούσα να γράψω, που θα μου πρόσφερε χαρά; Λες και η φαντασία μου περίμενε αυτή την ερώτηση, στο μυαλό μου εμφανίστηκε μια τεράστια ερημωμένη πόλη – ερημωμένη αλλά ζωντανή. Είδα τους άδειους δρόμους, τα στοιχειωμένα κτίρια, το τερατόμορφο κεφάλι μιας υδρορροής αναποδογυρισμένο στον δρόμο. Είδα σπασμένα αγάλματα… Είδα ένα τεράστιο, εκτεταμένο παλάτι με γυάλινους πυργίσκους τόσο ψηλούς, που τρυπούσαν τα σύννεφα. Εκείνες οι εικόνες απελευθέρωσαν την ιστορία που ήθελα να αφηγηθώ»

Τίτλος: Παραμύθι (Fairy Tale)
Συγγραφέας: Stephen King
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφραστής: Αντώνης Καλοκύρης
Σελίδες: 776
Τιμή: 22,20-10%=19,98€
 
Είδος: Φαντασία

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

819028538_.thumb.jpg.f4bee0e48f4a418f4cd8478d1deda42a.jpg

Γαλλία, έτος 2040. Το κράτος έχει πτωχεύσει και προβαίνει στην ιδιωτικοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών, με εξαίρεση αυτές που αφορούν τη δημόσια ασφάλεια. Ακόμα και οι πόλεις περιέρχονται στην ιδιοκτησία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων. Οι φτωχοί θεωρούνται πολίτες δεύτερης κατηγορίας, ενώ σημαντικά προνόμια απονέμονται σε όσους έχουν την οικονομική ευχέρεια να τα αγοράσουν. Η δημοκρατία τύποις λειτουργεί, έχοντας όμως τεθεί υπό αυστηρή επιτήρηση. Ένας εκτεταμένος έλεγχος μέσω της γενικευμένης χρήσης της πιο προηγμένης ψηφιακής τεχνολογίας επιβάλλεται σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες, επιτρέποντας τον εύκολο εντοπισμό των ανεπιθύμητων. Ρωγμές, ωστόσο, εμφανίζονται στο σύστημα και δυνάμεις αντίστασης ξεπροβάλλουν. Οι αποκλεισμένοι οργανώνουν την εξέγερσή τους, ενώ οι μυστηριώδεις «Αθέατοι», απροσδιόριστα πλάσματα μεταξύ ζώου και ανθρώπου, κατορθώνουν να ξεφύγουν από την επιτήρηση, παρά τον ανελέητο διωγμό τους από τις Αρχές. Η πλοκή εκτυλίσσεται ακολουθώντας ένα ζευγάρι, τον Λόρκα και τη Σαχάρ, που αναζητούν την εξαφανισμένη τους κόρη με την ελπίδα ότι έχει καταφύγει στους
«Αθέατους». Εδώ η πένα του Νταμαζιό αποκτά έντονη συναισθηματική φόρτιση και ο συγγραφέας αφιερώνει κάποιες πολύ συγκινητικές σελίδες στη σχέση γονιών-παιδιών.
Ο Αλαίν Νταμαζιό, μία από τις σημαντικότερες παρουσίες στον χώρο της σύγχρονης γαλλόφωνης λογοτεχνίας επιστημονικής φαντασίας, συναρθρώνει σε μια συναρπαστική ποιητική μυθοπλασία την πολιτική παρέμβαση, το θρίλερ και τη φιλοσοφία. Οι Αθέατοι είναι ένα βιβλίο-σύμπαν με θέμα τα διακυβεύματα των καιρών μας: την προσπάθεια ελέγχου των πάντων, την αμφισβήτηση και την αλληλεγγύη.

Τίτλος: Οι αθέατοι (Les Furtifs)
Συγγραφέας: Alain Damasio
Εκδόσεις: Πόλις
Μεταφραστής: Δημήτρης Δημακόπουλος
Σελίδες: 720
Τιμή: 22-10%=19,80€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

724435597_.jpg.01d654159b0c842b6857fcd8128484f6.jpg

Εδώ και μερικά χρόνια η Βερόνικα βρίσκεται στο επίκεντρο σκανδάλων. Όλα ξεκίνησαν με τον γάμο της: ο καθηγητής αγγλικής λογοτεχνίας και μελετητής του Καρόλου Ντίκενς, Ρότζερ Κρόιντον, εγκατέλειψε την οικογένειά του για χάρη της και την πήρε μαζί του στο σπίτι που έμενε επί χρόνια με την προηγούμενη σύζυγό του και τον μοναχογιό του.

Και τώρα, άγνωστο πώς και γιατί, ο Ρότζερ εξαφανίστηκε και κανείς δεν ξέρει πού βρίσκεται και αν ζει, με τις υπόνοιες όλων να στρέφονται εναντίον της.

Πώς δοκιμάζεται ένας γάμος που στεγάζεται σ’ ένα σπίτι γεμάτο μνήμες, ενοχές και πάθη, τραγωδίες και απώλειες;

Μια πολυεπίπεδη ιστορία, με το μετατραυματικό αίσθημα απώλειας και ενοχών για όσους επέζησαν της 11ης του Σεπτέμβρη να την καθιστούν υπέρτερη μιας απλής μεταφυσικής αφήγησης με τρόμο και φαντάσματα.

Ο Τζον Λάνγκαν με ιδιαίτερη μαεστρία και δεξιοτεχνία καταφέρνει να διαχειριστεί έναν όγκο λεπτομερειών, παραπομπών και διασταυρώσεων, και φτιάχνει μια έξυπνη ιστορία που θέτει ερωτήματα, καθηλώνοντας τον αναγνώστη μέχρι την τελευταία αράδα.

Τίτλος: Το σπίτι με τα παράθυρα (House of Windows)
Συγγραφέας: John Langan
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Πάνος Τομαράς
Σελίδες: 512
Τιμή: 21,73-10%=19,56€
 
Είδος: Τρόμος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1343377626_.jpg.1cca882d4bebc6f616edb6795b42e786.jpg

Ο Ντάγκλας ξάπλωσε ανάσκελα στις στεγνές σανίδες της βεράντας, απόλυτα ικανοποιημένος και καθησυχασμένος από αυτές τις φωνές, που θα μπορούσαν να μιλούν ώς την αιωνιότητα, να κυλούν σαν χείμαρρος από μουρμουρητά πάνω στο σώμα του, πάνω στα κλειστά του βλέφαρα, μέσα στα νυσταλέα αυτιά του, για πάντα.
Η συγκινητική ανάμνηση ενός μαγικού καλοκαιριού σε μια μεσοδυτική κωμόπολη των ΗΠΑ. Το Κρασί του θέρους είναι το κρασί από πικραλίδες, που ο Ντάγκλας Σπώλντινγκ, το μυθιστορηματικό προσωπείο του συγγραφέα, εμφιαλώνει κάθε χρόνο με τον παππού του. Στη ζεστή και μαγευτική φύση του Ιλλινόι, αυτό το καλοκαίρι δεν είναι ίδιο με τα άλλα, έχει ιδιαίτερη γεύση, είναι το τελευταίο από τα παιδικά του καλοκαίρια.
Το Κρασί του θέρους είναι μια ξεχωριστή, συναρπαστική ιστορία ενηλικίωσης από έναν από τους μεγαλύτερους συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας. Βασισμένο στις εμπειρίες του ίδιου του Μπράντμπερυ, που μεγάλωσε στο Ουωκήγκαν τη δεκαετία του 1920, το Κρασί του θέρους είναι ένα μεθυστικό κοκτέιλ από αγαπημένες μνήμες, συγχώρεση, μαγεία, φαντασία, και πάνω απ’ όλα από καλοκαίρια που έμοιαζαν σαν να συνεχίζονται για πάντα. Ζαλισμένος από τη γλυκιά μέθη του κρασιού, ο αφηγητής παρατηρεί όντα και πράγματα που το περίγραμμά τους φαίνεται ξαφνικά διαφορετικό. Η μαγεία και η συναισθησία εισβάλλουν σε αυτή τη λαμπερή φύση. Και γίνεται η μεταμόρφωση, το τέλος της αθωότητας, η αρχή της εφηβείας. Το Κρασί του θέρους είναι ένα μυθιστόρημα που διαφέρει από το υπόλοιπο έργο αυτού του δεξιοτέχνη της προσμονής. Μια ποιητική αφήγηση από τα θραύσματα της αποσπασματικής μνήμης που προσπαθεί να ξαναβρεί το θαύμα της παιδικής ηλικίας μέσα στις ξεχασμένες αναμνήσεις. Το 1971 οι αστροναύτες του Apollo 15 ονόμασαν έναν κρατήρα της Σελήνης Dandelion (Πικραλίδα), για να τιμήσουν το μυθιστόρημα του Μπράντμπερυ.

Τίτλος: Το κράσι του θέρους (Dandelion Wine)
Συγγραφέας: Ray Bradbury
Εκδόσεις: Άγρα
Μεταφραστής: Βασίλης Δουβίτσας
Σελίδες: 352
Τιμή: 18,50-10%=16,65€
 
Είδος: Φαντασία (;)

Το βιβλίο είχε κυκλοφορήσει το 2004 στα ελληνικά και από τις εκδόσεις Καστανιώτη, με τον τίτλο "Κρασί από πικραλίδα", σε μετάφραση Μιχάλη Μακρόπουλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1000320807_.jpg.d704a2c060df85d2b9e81da809ee17cd.jpg

Τον 22o αιώνα, η Γη αποκτά απεριόριστη δωρεάν ενέργεια από μια πηγή που η επιστήμη ελάχιστα κατανοεί, με μια διαδικασία ανταλλαγής μεταξύ της Γης και ενός παράλληλου σύμπαντος, μέσω μιας μεθόδου που επινόησαν εξωγήινοι. Αλλά ακόμη και η δωρεάν ενέργεια έχει ένα τίμημα. Η ίδια η διαδικασία ανταλλαγής θα οδηγήσει τελικά στην καταστροφή του Ήλιου της Γης – αλλά και της ίδιας της Γης.
Ελάχιστοι γνωρίζουν την τρομακτική αλήθεια – ένας απόκληρος Γήινος επιστήμονας, ένας επαναστάτης εξωγήινος, κάτοικος ενός ετοιμοθάνατου κόσμου, κι ένας άνθρωπος της Σελήνης, που διαισθάνεται τον επικείμενο αφανισμό του Ήλιου. Γνωρίζουν την αλήθεια – αλλά ποιος θα τους ακούσει; Έχουν προβλέψει το κόστος της άφθονης ενέργειας – αλλά ποιος θα τους πιστέψει; Αυτοί οι λίγοι άνθρωποι και εξωγήινοι κρατούν το κλειδί για την επιβίωση του κόσμου τους.

Τίτλος: Ακόμα και οι Θεοί (The Gods Themselves)
Συγγραφέας: Isaac Asimov
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Βασίλης Αθανασόπουλος
Σελίδες: 352
Τιμή: 17,90-10%=16,11€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

-----------------------------------------------------------------------------------------

1899369865_23.jpg.6c1a4ab8c95f2553ff246b5b883ae2bd.jpg

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΝΕΠΝΕΥΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ AMC

ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ

Για αιώνες, φαροφύλακες -άντρες και γυναίκες-εξασφάλιζαν την ασφαλή διέλευση των πλοίων στις θάλασσες του κόσμου. Ήταν μια μοναχική εργασία χωρίς ιδιαίτερες συγκινήσεις, τουλάχιστον τον περισσότερο καιρό. Μέχρι κάτι να πάει στραβά. Μέχρι ένα πλοίο να κινδυνεύσει…

Στον 23ο αιώνα, «φαροφύλακες» εργάζονται ασταμάτητα για την αποφυγή ναυαγίων στο διάστημα, σε ένα δίκτυο φάρων όπου τα πλοία ταξιδεύουν στο Γαλαξία μας με ταχύτητα εικοσαπλάσια του φωτός. Αυτοί οι φάροι δε χαλούν ποτέ. Δεν αποτυγχάνουν ποτέ. Τουλάχιστον, υποτίθεται ότι έτσι γίνεται…

Ένας πρώην πιλότος, παρασημοφορημένος ήρωας του πεζικού στον πόλεμο εναντίον των εξωγήινων Ρυφ, τοποθετείται χειριστής του Φάρου 23 στο εξώτερο διάστημα. Όμως ο πόλεμος τον ακολουθεί. Οι δύο αντιμαχόμενοι στόλοι ετοιμάζονται για την τελική σύγκρουση και οι αποφασιστικές κινήσεις του θα καθορίσουν τη μοίρα του κόσμου.

Στο Φάρος 23, ο Hugh Howey ξετυλίγει την ιστορία ενός μοναχικού ήρωα που μάχεται ενάντια στο σκοτάδι του διαστήματος. Ένταση και αγωνία συνδυάζονται αριστοτεχνικά με δράση και μάχες με εξωγήινους στην αιώνια πάλη των πλασμάτων για επιβίωση.

Τίτλος: Φάρος 23 (Beacon 23)
Συγγραφέας: Hugh Howey
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Βασίλης Αθανασιάδης
Σελίδες: 256
Τιμή: 15,50-10%=13,95€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

1866039578_.jpg.760635bc7cd0bdfd3d6e809e8603e8d2.jpg

Ο Ζάκαρι Κλάουντσλι έχει ένα θαυμαστό χάρισμα. Όμως δεν είναι όλα τα χαρίσματα ευλογία…
Λίντενχολ Στριτ, Λονδίνο, 1754.
Ο Ζάκαρι Κλάουντσλι μεγάλωσε ανάμεσα σε γρανάζια κι ελατήρια στο εργαστήριο του πατέρα του, περιτριγυρισμένος από παράξενα και μαγευτικά αυτόματα με ωρολογιακό μηχανισμό. Είναι ένα ευτυχισμένο παιδί, λατρεμένο από τον πατέρα του τον Έιμπελ κι από τους τεχνίτες που τον βοηθούν στο ζωντάνεμα των δημιουργημάτων του.
Κι έχει επίσης ένα εκπληκτικό χάρισμα, μπορεί να βλέπει μες στην καρδιά και στο μυαλό των ανθρώπων. Ύστερα, όμως, ένα μοιραίο ατύχημα θα πάρει τον Ζάκαρι μακριά από το εργαστήριο και την οικογένειά του. Ο πατέρας του θα αναγκαστεί να κάνει ένα ταξίδι απ’ όπου δε θα γυρίσει ποτέ. Και, χρόνια αργότερα, μονάχα ο Ζάκαρι μπορεί να ανακαλύψει τι συνέβη.
Ένα όμορφα γραμμένο ιστορικό μυθιστόρημα μυστηρίου, για την αγάπη, την ελπίδα και την περιπέτεια που ζει κάποιος καθώς αναζητά τη θέση του στον κόσμο.

Τίτλος: Η έκτη αίσθηση του Ζάκαρι Κλάουντσλι (The Second Sight of Zachary Cloudesley)
Συγγραφέας: Sean Lusk
Εκδόσεις: Ψυχογιός
Μεταφραστής: Μιχάλης Μακρόπουλος
Σελίδες: 408
Τιμή: 17,70-10%=15,93€
 
Είδος: Φαντασία, Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1446360759_.thumb.jpg.e2e7a1af931c9ecbcf27bdd962151d23.jpg

Με κάποιον τρόπο ο Χιγκ επιβίωσε από την πανδημία γρίπης που σκότωσε όλους όσους ήξερε. Τώρα η γυναίκα του έχει χαθεί, οι φίλοι του είναι νεκροί και ζει στο υπόστεγο ενός μικρού εγκαταλειμμένου αεροδρομίου μαζί με το σκύλο του τον Τζάσπερ και μοναδικό του γείτονα έναν μισάνθρωπο που εμπιστεύεται μόνο τα όπλα. Αλλά μόλις ακούει μια φωνή από τον ασύρματο του μικρού αεροπλάνου του, πυροδοτείται βαθιά μέσα του η ελπίδα πως μια καλύτερη ζωή συνεχίζει να υπάρχει έξω από την αυστηρά ελεγχόμενη περίμετρό τους. Ρισκάροντας τα πάντα, πετάει πέρα από το σημείο μη επιστροφής και ακολουθεί τα ίχνη της κρυμμένης απ' τα παράσιτα φωνής, μόνο και μόνο για να βρει κάτι που είναι καλύτερο και χειρότερο απ' οτιδήποτε μπορούσε ποτέ να φανταστεί.

Τίτλος: Ο αστερισμός του σκύλου (The Dog Stars)
Συγγραφέας: Peter Heller
Εκδόσεις: Του Εικοστού Πρώτου
Μεταφραστές: Άγγελος Αγγελίδης και Μαρία Αγγελίδου
Σελίδες: 368
Τιμή: 19,08-10%=17,17€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

1390971923_DOWELL.thumb.jpg.7de86873c80b5bc3d80052d27b243fda.jpg

Πίσω από τις κλειστές πόρτες ενός ιατρικού εργαστηρίου, ο καθηγητής Κερν επαναφέρει στη ζωή τον μέντορά του, τον καθηγητή Ντόουελ ή καλύτερα το κεφάλι του καθηγητή Ντόουελ. Το κοφτερό μυαλό του Ντόουελ είναι απαραίτητο στον Κερν προκειμένου να υλοποιήσει τα πειράματά του. Η νεαρή βοηθός του Κερν, Μαρί Λοράν, έχοντας αναπτύξει μια φιλική σχέση με το κεφάλι του Ντόουελ, μαθαίνει όλο το ιστορικό της επιστημονικής εργασίας του χειρουργού Κερν με τον καθηγητή. Από εκείνη τη στιγμή σκοπός της γίνεται να αποκαλύψει τα εγκλήματα στα οποία προχωρά ο Κερν.
Μπορεί ένα ανθρώπινο κεφάλι να υπάρχει χωριστά από το σώμα; Μπορεί να σκέφτεται, να μιλάει, να αισθάνεται και να έχει πλήρη συνείδηση; Είναι δυνατόν να σωθεί η ζωή ενός ανθρώπου "ράβοντας" το κεφάλι του στο υγιές σώμα κάποιου άλλου; Και, το πιο σημαντικό, τι μπορεί να περιμένει η ανθρωπότητα, αν η εκπληκτική ανακάλυψη του καθηγητή Ντόουελ πέσει σε εγκληματικά χέρια;

Τίτλος: Το κεφάλι του καθηγητή Dowell (Professor Dowell's Head)
Συγγραφέας: Alexander Belyaev
Εκδόσεις: Ενάντια
Μεταφράστρια: Κωνσταντίνα Λύγκουρη
Σελίδες: 246
Τιμή: 18-10%=16,20€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1276537763_.jpg.408e241068e9e1c193c47117db85032f.jpg

Πριν από δέκα χρόνια, ο Δρ. Σαμ Άντεροον εφηύρε μια μηχανή που άλλαξε τον κόσμο για πάντα. Τώρα η ζωή του κινδυνεύει να καταστραφεί -και ίσως η ανακάλυψή του να ευθύνεται γι' αυτό. Ένα μοιραίο πρωινό, ο Σαμ και η κόρη του κατηγορούνται για τη δολοφονία της συντρόφου και συνεργάτιδας του Σαμ, Νόρα Τόμας. Τα στοιχεία είναι αδιάσειστα. Ο Σαμ αποφασίζει να ομολογήσει το έγκλημα για να εξασφαλίσει την ελευθερία της κόρης του.
Χάρη στην εφεύρεση του Σαμ, οι στυγνοί εγκληματίες δεν καταδικάζονται πια σε φυλάκιση, αλλά εξορίζονται στο απώτατο παρελθόν, τότε που οι δεινόσαυροι κυριαρχούσαν στη Γη. Λίγο πριν εξοριστεί στην Ύστερη Τριαδική εποχή, ο Σαμ παίρνει όρκο να αποδείξει την αθωότητά του. Αυτό που δε γνωρίζει, όμως, είναι ότι το παρελθόν κρύβει ένα μυστικό που αποτελεί τη μοναδική του ελπίδα να σώσει τον εαυτό του και την οικογένειά του...
Καταιγιστική πλοκή και συνεχείς ανατροπές συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα επιστημονικής φαντασίας και αστυνομικού μυθιστορήματος, που φέρει την υπογραφή του κορυφαίου A.G. Riddle.

Τίτλος: Χαμένος στο χρόνο (Lost in Time)
Συγγραφέας: A. G. Riddle
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Γιάννης Καψόπουλος
Σελίδες: 520
Τιμή: 23,30-10%=20,97€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

------------------------------------------------------------------------------------------------------

921066292_TEATROGROTTESCO.thumb.jpg.f53bc990a18350be0d727f01cdcf4a8e.jpg

Η πένα του Τόμας Λιγκότι, του δεξιοτέχνη του εσωτερικού τρόμου, περιπλανιέται γεμάτη λυρισμό σε σκιερά σοκάκια κάτω απ’ το φως των άστρων, σε έρημους νοσοκομειακούς διαδρόμους και θαλάμους, σε ρημαγμένες γειτονιές· κρυφοκοιτάζει τα θαυμαστά εμπορεύματα πίσω από σκονισμένες βιτρίνες, αργοσέρνεται σε βαλτώδεις υπονόμους που κρύβουν φρικώδεις βιολογικές αναζητήσεις· τρυπώνει σε σκελετωμένα κουφάρια κτηρίων γεμάτων μεγαλείο, που παγιδεύουν το βλέμμα των περαστικών για να τους δελεάσουν με φαντασμαγορικά δωμάτια, υπόγεια που κρύβονται κάτω από δερμάτινες καταπακτές, αραχνιασμένες σοφίτες, φεγγαροφώτιστους χώρους που σφύζουν με απειλή αλλά και σαγήνη.

«Θέλω να πω πως, όποτε έχω την ευκαιρία να διαβάσω τις λέξεις μιας σελίδας, οποιεσδήποτε λέξεις οποιασδήποτε σελίδας, με κάποιον τρόπο αναγνωρίζω πάντα τη φωνή που ακούω να λέει τις λέξεις αυτές στο μυαλό μου ως τη δικιά μου φωνή, ακόμη κι αν οι λέξεις είναι κάποιου άλλου. Ίσως είναι πιο ακριβές να πω πως όποτε διαβάζω τις λέξεις σε μια σελίδα, η φωνή στο μυαλό μου είναι η δική μου φωνή καθώς αυτή συγχωνεύεται με τις λέξεις που διαβάζω (ή διαλύεται μέσα σ’ αυτές). Αντιστρόφως, όταν τυχαίνει να γράφω λέξεις σε μια σελίδα, ακόμη και μια απλή σημείωση ή υπενθύμιση στη βιβλιοθήκη, η φωνή που ακούω να υπαγορεύει τις λέξεις αυτές δεν ακούγεται σαν τη δική μου φωνή – μέχρι βέβαια να διαβάσω τις λέξεις, οπότε κι όλα επιστρέφουν στην κανονικότητα.»

Τίτλος: Teatro Grottesco (Teatro Grottesco)
Συγγραφέας: Thomas Ligotti
Εκδόσεις: Αντίποδες
Μεταφραστής: Χρυσόστομος Τσαπραΐλης
Σελίδες: 384
Τιμή: 18,80-10%=16,92€
 
Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

840589845_.thumb.jpg.44dacab0625cb83f60b5fdf7d1f59080.jpg

Στο Τορίνο, έναν προορισμό που στο ημερολόγιό του ο Κάφκα συνιστούσε να αποφεύγεται πάση θυσία, επί είκοσι ημέρες μια μαζική αϋπνία που μαστίζει σχεδόν ολόκληρη την πόλη οδηγεί στρατιές ευυπόληπτων πολιτών να περιπλανιούνται μάταια στους δρόμους και στις πλατείες. Εκεί ελλοχεύει ένας αποτρόπαιος και αδιανόητος θάνατος, με τους αυτουργούς των εγκλημάτων να ξεπερνούν το ανθρώπινο. Δέκα χρόνια αργότερα, ένας ερασιτέχνης ερευνητής προσπαθεί να ρίξει φως σε αυτή την ανεξιχνίαστη υπόθεση, αλλά το σκοτάδι της πόλης απειλεί να τυλίξει αμετάκλητα και τον ίδιο...
Το μυθιστόρημα του Τζόρτζο Ντε Μαρία, τέταρτο και τελευταίο του, βγαλμένο λες από το σύμπαν του Λάβκραφτ ή του Πόε, προφητεύει από το μακρινό 1977 μια απόλυτη έκθεση της προσωπικής μας ζωής στα social media, καθώς και την παράνοια στην οποία μπορεί αυτή να οδηγήσει. Γραμμένο σε μια εποχή που στην Ιταλία σημειώνονταν κρατικές και νεοφασιστικές σφαγές, όπως αυτή της Πιάτσα Φοντάνα, περιγράφει με τα πιο μελανά χρώματα έναν άφατο τρόμο, που πιο πολύ μοιάζει με ενσάρκωση του πιο σκοτεινού υποσυνείδητου της κοινωνίας παρά με γέννημα της φαντασίας του συγγραφέα.

Τίτλος: Οι είκοσι ημέρες του Τορίνου (Le 20 giornate di Torino)
Συγγραφέας: Giorgio De Maria
Εκδόσεις: Στάσει Εκπίπτοντες
Μεταφραστής: Ηλίας Διάμεσης
Σελίδες: 224
Τιμή: 14,84-10%=13,36€
 
Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..