Jump to content

Άρθουρ Καίσλερ (Arthur Koestler)


Φάντασμα
 Share

Recommended Posts

Ο Άρθουρ Καίσλερ (1905-1983) γεννήθηκε στη Βουδαπέστη. Σπούδασε στο πανεπιστήμιο της Βιέννης και ασχολήθηκε μετά με τη δημοσιογραφία. Κατά τον Ισπανικό εμφύλιο πόλεμο, ενώ κάλυπτε τα γεγονότα ως απεσταλμένος της αγγλικής εφημερίδας "News Chronicle", συνελήφθη από τους φασίστες του στρατηγού Φράνκο, φυλακίστηκε και καταδικάστηκε σε θάνατο. Τελικά απελευθερώθηκε και επέστρεψε στην Αγγλία, όπου έζησε μέχρι την αυτοκτονία του. Από τα πολλά έργα του, ξεχωρίζουν τα ακόλουθα: "Σταυροφορία χωρίς σταυρό", "Ο κομισάριος και ο γιόγκι", "Η πράξη της δημιουργίας", "Φάντασμα στη μηχανή", "Ο λωτός και το ρομπότ".

Δείτε τα βιβλία του και διαβάστε κριτικές γι' αυτά, στο Goodreads.

Βιβλία του συγγραφέα που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά:

01. Darkness at Noon - Το μηδέν και το άπειρο (Πατάκης, 2014), (Νησίδες, 2003), (Κάκτος, 1974)
02. The Yogi and the Commissar - Ο κομισάριος και ο Γιόγκι (Κάκτος, 2010)
03. The Roots of Coincidence - Οι ρίζες της σύμπτωσης (Χατζηνικολή, 2009)
04. The Call Girls - Κολ-γκερλς. Ιλαροτραγωδία (Άγκυρα, 1998)
05. Stranger on the square - Ξένος στην πλατεία (Χατζηνικολή, 1987)
06. The lotus and the robot - Ο λωτός και το ρομπότ (Χατζηνικολή, 1983)
07. The invisible writing - Η αόρατη γραφή (Χατζηνικολή, 1983)
08. The act of creation - Η πράξη της δημιουργίας (Χατζηνικολή, 1982)
09. Dialogue with Death - Διάλογος με τον θάνατο (Χατζηνικολή, 1981)
10. Janus - Ιανός (Χατζηνικολή, 1979)
11. Arrow in the blue - Ένα βέλος στον ουρανό (Χατζηνικολή, 1979)
12. The sleepwalkers - Οι υπνοβάτες (Χατζηνικολή, 1979)
13. The thirteenth tribe: The Khazar empire and its heritage - Η δεκάτη τρίτη φυλή (Χατζηνικολή, 1978)
14. Scum of the earth - Ο βούρκος της γης (Χατζηνικολή, 1977)
15. The ghost in the machine - Ένα φάντασμα στη μηχανή (Χατζηνικολή, 1977)
16. Spanish testament - Ισπανική διαθήκη (Κάκτος, 1975)
17. Arrival and departure - Σταυροφορία χωρίς σταυρό (Κάκτος, 1975)
18. Οι μυημένοι (Εντροπία, 1980)
19. Beyond reductionism - Πέρα από την αναγωγική θεωρία (Χατζηνικολή, 1979)
20. Spartacus - Σπάρτακος (Άγκυρα, 1978)

Πηγή: biblionet

Edited by BladeRunner
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

111157008_.jpg.81838c1385bbd1aff2cce2bfc9a1bb54.jpg 

Ισπανική διαθήκη 

Το 1937 ο Άρθουρ Καίστλερ συλλαμβάνεται από τους Εθνικιστές του Φράνκο κατά την πτώση της πόλης της Μάλαγα, όπου βρίσκονταν ως πολεμικός ανταποκριτής για μια αγγλική εφημερίδα. Έτσι πέρασε έξι μήνες σε διάφορες φυλακές του καθεστώτος περιμένοντας να εκτελεστεί ως κατάσκοπος των Δημοκρατικών, μέχρι την απελευθέρωσή του ύστερα από μεσολάβηση της Αγγλικής κυβέρνησης. Το βιβλίο του "Ισπανική διαθήκη" είναι η καταγραφή αυτών των έξι μηνών. 

Το βρήκα πάρα πολύ καλό.

9/10

Edited by Ghost
Προστέθηκε το εξώφυλλο του βιβλίου.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..