Jump to content

Άννα Κάθριν Γκριν (Anna Katharine Green)


Φάντασμα
 Share

Recommended Posts

Η Αμερικανίδα Anna Katharine Green (1846-1935) υπήρξε συγγραφέας ιστοριών μυστηρίου και αστυνομικής μυθοπλασίας. Η συμβολή της στην αναγνώριση και εξέλιξη του είδους στις Η.Π.Α. ήταν καθοριστική και περιλάμβανε συναρπαστικές αφηγήσεις με εξαιρετική πλοκή, βασισμένη στην καλή γνώση του ποινικού κώδικα που αποκτήθηκε από τον δικηγόρο πατέρα της. Το συνολικό της έργο, σαράντα περίπου εκδόσεων, περιλαμβάνει αστυνομικά μυθιστορήματα, συλλογές διηγημάτων, νουβέλες μυστηρίου αλλά και ποίηση. Η συγγραφική της παρακαταθήκη έπαιξε σημαντικό ρόλο στη σκιαγράφηση των τύπων που χαρακτηρίζουν πλέον το πεδίο της αστυνομικής λογοτεχνίας.

Δείτε τα βιβλία της και διαβάστε κριτικές γι' αυτά, στο Goodreads.

Βιβλία της συγγραφέα που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά:

1. That Affair Next Door - Έγκλημα στη Νέα Υόρκη (Πεδίο, 2022)
2. The Mayor’s Wife - Σκιές του παρελθόντος (Πεδίο, 2022)
3. The Woman in the Alcove - Το διαμάντι του θανάτου (Πεδίο, 2022)
4. A strange disappearance - Μια παράξενη εξαφάνιση (Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός, 2019)
5. The Forsaken Inn - Το εγκαταλειμμένο πανδοχείο (Αρχέτυπο, 2019)
6. The Leavenworth Case - Υπόθεση Λέβενγουορθ (Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός, 2017)
7. The Hermit of --- Street; A Difficult Problem; The Gray Madam - Ο ερημίτης της οδού και άλλα διηγήματα (Το Ποντίκι, 2009)

Πηγή: biblionet

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To πρώτο έχω διαβάσει από τη συγγραφέα.

284847635_.thumb.jpg.c037143bec58a62fa41032979845ccbc.jpg

  Έγκλημα στη Νέα Υόρκη

  Η Αμέλια Μπάτεργουορθ είναι μια δεινή παρατηρήτρια της ανθρώπινης φύσης και κάθε ασυνήθιστης λεπτομέρειας. Αυτή της η ικανότητα θα πρέπει να μπει σε πλήρη χρήση όταν σε ένα γειτονικό σπίτι ανακαλύπτεται ένα πτώμα, ένα άτομο από τα δύο που είδε το προηγούμενο βράδυ να καταφτάνουν. Το άλλο άτομο είναι ο δολοφόνος; Ήταν και κάποιος άλλος στο σπίτι; Και, κατ’ αρχάς, ποιοι ήταν αυτοί οι άνθρωποι; Θα ριχτεί οξυδέρκεια στο κυνήγι των απαντήσεων.
   Μια καλή αστυνομική ιστορία εποχής, διαδραματίζεται στην Νέα Υόρκη του τέλους του 19ου αιώνα, που κρατάει το ενδιαφέρον και έχει και μερικές εκπλήξεις για τον αναγνώστη.

Edited by Ghost
Προστέθηκε το εξώφυλλο του βιβλίου.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..