Jump to content

Γιάννης Αγγελάκας


Φάντασμα
 Share

Recommended Posts

Ο Γιάννης Αγγελάκας γεννήθηκε το 1959 στην Θεσσαλονίκη. Είναι μουσικός, στιχουργός και τραγουδιστής. Έγινε γνωστός τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 με το ροκ συγκρότημα "Τρύπες'. Μετά την διάλυση του συγκροτήματος, συνέχισε μόνος ιδρύοντας το 2004 την alltogethernow, μια ανεξάρτητη δισκογραφική κυρίως εταιρεία, από την οποία κυκλοφορεί μέχρι και σήμερα τους δίσκους του, συνεργασίες με αγαπημένους του μουσικούς, μουσικές που έγραψε για το σινεμά, σιντί-βιβλία με τραγούδια, στίχους και άλλα ελεύθερα κείμενα.

Δείτε τα βιβλία του και διαβάστε κριτικές γι' αυτά, στο Goodreads.

Βιβλία του συγγραφέα:

1. Ο τίγρης, το κοράκι κι ο Θεός (Εκδόσεις Καστανιώτη, 2023)
2. Όσα ο αφρός φλοισβίζει, Ανθολόγιο ελληνικών ποιημάτων (Ρώμη, 2020)
3. Ο μεγάλος μαθητής και ο μικρός δάσκαλος (Εκδόσεις Καστανιώτη, 2019)
4. Η γελαστή ανηφόρα (Alltogether Now, 2013)
5. Για την καρδιά ενός κτήνους 1985-2000. Στίχοι, συνεντεύξεις και μια αδημοσίευτη συζήτηση με τον Χ. Ιωαννίδη (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 2001)
6. Πώς τολμάς και νοσταλγείς, τσόγλανε; (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 1999)
7. Σάλια, μισόλογα και τρύπιοι στίχοι (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 1995)
8. Τρύπες, Κεφάλι γεμάτο χρυσάφι (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 2000)

Πηγή: biblionet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..