Jump to content

Αντώνης Κρύσιλας


Φάντασμα
 Share

Recommended Posts

Ο Αντώνης Κρύσιλας γεννήθηκε το 1970 στο Βόλο, μεγάλωσε στην Αθήνα και ζει στη Σύρο. Οι πρώτες του συγγραφικές απόπειρες υπό μορφή διηγημάτων έχουν δημοσιευτεί από τις εκδόσεις Ωρόρα. Το 2003 κυκλοφόρησε το πρώτο του μυθιστόρημα με τίτλο "Το μικρό μεγάλο ταξίδι". Το 2005 συμμετείχε στη συλλογή διηγημάτων με γενικό τίτλο "Το Χαλάνδρι που γνώρισα" (Ευριπίδης). Βιβλία του που κυκλοφορούν είναι: "Το μικρό, μεγάλο ταξίδι" (εκδόσεις Καστανιώτη), "Το στόμα του Διαβόλου" (εκδόσεις Platypus), "Μικρές αγγελίες" (εκδόσεις ΑλΔε). Επίσης έχει γράψει τη μαύρη κωμωδία "Παπάγια - Μάντολες", που έχει ανέβει σε σκηνοθεσία Γ. Πάχου, με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Γιώργο Μιχαλάκη. Πρώτο του παιδικά βιβλίο, "Η Γαλάτεια και τα μυρμήγκια".

Δείτε τα βιβλία του και διαβάστε κριτικές γι' αυτά, στο Goodreads.

Βιβλία του συγγραφέα:

01. Tiamat, Ποιος εφιάλτης παραμονεύει στους βάλτους του Έβρου; (Εκδόσεις Πηγή, 2023)
02. Το στόμα του διαβόλου (Εκδόσεις Πηγή, 2021), (Πλατύπους, 2009)
03. Ούμμα, Το κορίτσι που ζωγράφιζε με τη φωτιά (Forin Σταματόπουλος IKE, 2020)
04. Η Γαλάτεια και τα μυρμήγκια (Εκδόσεις Πατάκη, 2018)
05. Αλλόκοσμοι (Ρενιέρη / Comicon-Shop, 2017)
06. Στους αχαρτογράφητους τόπους της φαντασίας (Ρενιέρη / Comicon-Shop, 2016)
07. Ο νούμερο ένα (Ρενιέρη / Comicon-Shop, 2015)
08. Μικρές αγγελίες, Σπονδυλωτό μυθιστόρημα (ΑΛΔΕ Εκδόσεις, 2010)
09. Ανθολογία διηγήματος, Γ΄ λογοτεχνικός διαγωνισμός Αντώνης Σαμαράκης (Εκδόσεις Καστανιώτη, 2009)
10. Το Χαλάνδρι που γνώρισα, 19 Έλληνες συγγραφείς γράφουν για το Χαλάνδρι (Ευριπίδης, 2005)
11. Το μικρό μεγάλο ταξίδι (Εκδόσεις Καστανιώτη, 2003)

Πηγή: biblionet

Link to comment
Share on other sites

1126650170_.thumb.jpg.d64c433253afec36936f5de90db49f73.jpg

Τιαμάτ

Μια σκοτεινή ιστορία τρόμου, μυστηρίου, αγωνίας και δράσης στα χρόνια της βαθιάς κρίσης, στον Έβρο. Πολλά υποσχόμενο και δικαίως. Το βιβλίο δεν θα απογοητεύσει όσους το εμπιστευτούν, έχει ακριβώς αυτά.

Το βιβλίο φεύγει νερό, καθώς η εξέλιξη και η δράση δεν σε αφήσουν να το σταματήσεις. Κάτι που εκτιμώ ιδιαίτερα είναι ότι ο συγγραφέας δεν λέει πολλά, δεν πέφτει στην παγίδα να πλατιάζει ή να λέει φανφάρες. Οι χαρακτήρες είναι καλά δουλεμένοι, χωρίς να λείπουν βέβαια και τα σημεία υπερβολής (πχ ο ήρωας-συγγραφέας παρουσιάζεται σε στιγμές λες και είναι κομάντο, δεν κολλάει να τα βάλει με μαφίες, τέρατα, να στήνει παγίδες κλπ). Την λύση του μυστηρίου την έχεις ψιλοκαταλάβει βέβαια, αλλά αυτό δεν αναιρεί το ότι έχεις απολαύσει το έργο στο σύνολό του.

Θα βρείτε επίσης μικρές πινελίες που σκιαγραφούν και στηλιτεύουν την περίοδο της κρίσης, κάτι που βοηθάει τον ανγνώστη στο να τοποθετήσει το έργο στην σωστή χρονική στιγμή.

Δράση? τσεκ

Μυστήριο? τσεκ

Αγωνία? τσεκ

 

Μπράβο στον Αντώνη

Edited by Ghost
Προστέθηκε το εξώφυλλο του βιβλίου.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..