yanni Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 Γεννημένος το 1961 στο Λένινγκραντ, ο Αντρέι Κούρκοφ έζησε από μικρή ηλικία στο Κίεβο. Σπούδασε ξένες γλώσσες (μιλά 11 γλώσσες, μεταξύ των οποίων και ιαπωνικά) και εργάστηκε ως δεσμοφύλακας (στις φυλακές Οδησσού), δημοσιογράφος, κάμεραμαν και σεναριογράφος. Μέχρι σήμερα έχει γράψει τα μυθιστορήματα "O θάνατος ενός αγνώστου" (1996), "Πέτροβιτς" (1998), "O φίλος του μακαρίτη" (2001), "Oι πιγκουίνοι δεν πεθαίνουν απ' το κρύο" (2002), "O τελευταίος έρωτας του Προέδρου" (2004), καθώς και τη συλλογή διηγημάτων "Φθινοπωρινή φωτιά" (2007). Τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε 21 γλώσσες. Πηγή: biblionet.gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Posted August 9, 2023 Author Share Posted August 9, 2023 Γκρίζες μέλισσες Ο Σεργκέι είναι ένας από τους δύο ανθρώπους που έχουν απομείνει σε ένα μικρό χωριό της γκρίζας ζώνης. Επιβίωσε έπειτα από έναν μακρύ και δύσκολο χειμώνα, χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και περιορισμένες προμήθειες. Είναι μελισσοκόμος και καθώς έρχεται η άνοιξη πρέπει να μεταναστεύσει μαζί με τις κυψέλες του σε πιο ηλιόλουστα και ασφαλή εδάφη. Η ευημερία των μελισσών του και το πώς το μέλι αυτών δεν θα πάρει γεύση πολέμου είναι θέμα πρωταρχικής σημασίας και επιβίωσης για αυτόν. Οι Γκρίζες μέλισσες είναι ένα βιβλίο γραμμένο με μαύρο χιούμορ, όπου η ιστορία διαδραματίζεται σε ένα πολύ βίαιο υπόβαθρο. Ένας πόλεμος στον οποίο πολλοί χάθηκαν και συνεχίζουν να χάνονται. Ο ήρωας είναι το κλειδί της υπόθεσης, ένας απλός καθημερινός άνθρωπος, που οι περιστάσεις της ζωής τον φέρνουν αντιμέτωπο με τη βία και την αυθαιρεσία της εξουσίας. Θέλει να πορεύεται στη ζωή με βάση τις αρχές και τις αξίες του, ακόμα και αν γνωρίζει πως το τίμημα της επιλογής του είναι η μοναξιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.