Jump to content

Ρόμπερτ Σουίντελς (Robert Swindells)


Φάντασμα
 Share

Recommended Posts

Ο Ρόμπερτ Σουίντελς γεννήθηκε το 1939 στην Αγγλία, στο Μπράντφορντ. Άφησε το σχολείο σε ηλικία δεκαπέντε χρόνων και άρχισε να εργάζεται σε μια τοπική εφημερίδα. Στα δεκαεφτά του κατατάχτηκε στη Ρ.Α.Φ. και έπειτα εργάστηκε σε διάφορες δουλειές προτού σπουδάσει και εργαστεί ως δάσκαλος. Τώρα ασχολείται αποκλειστικά με το γράψιμο και ζει στο Γιόρκσιρ. Έχει γράψει πολλά βιβλία για μικρούς αλλά και μεγαλύτερους αναγνώστες, κι έχει τιμηθεί με πολλά βραβεία για τα βιβλία του, μεταξύ των οποίων και το "Carnegie medal", ένα από τα σπουδαιότερα αγγλικά βραβεία παιδικής λογοτεχνίας.

Δείτε τα βιβλία του και διαβάστε κριτικές γι' αυτά, στο Goodreads.

Βιβλία του συγγραφέα που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά:

1. A Wish for Wings - Πάνω από τα σύννεφα (Ψυχογιός, 2004)
2. Abomination - Το μυστικό του υπογείου (Ψυχογιός, 2000)
3. The Secret of Weeping Wood - Το μυστικό του δάσους που έκλαιγε. Οι αχώριστοι (Ψυχογιός, 1996)
4. Stone Cold - Στήλη άλατος (Ψυχογιός, 1996)
5. Room 13 - Το δωμάτιο Νο 13 (Ψυχογιός, 1996)
6. The Thousand Eyes of Night - Τα χίλια μάτια της νύχτας (Ψυχογιός, 1994)

Πηγή: biblionet

Link to comment
Share on other sites

Μόλις διάβασα το πρώτο πρώτο.

1129433325_.thumb.jpg.91167fb96d891c48970762a4dcde845c.jpg

  Πάνω Από Τα Σύννεφα
   Η Τζίνα είναι μια έφηβη που ονειρεύεται να γίνει πιλότος. Η συντηρητική της οικογένεια την αποθαρρύνει και ο αδερφός της την κοροϊδεύει. Ο παππούς της, ένας βετεράνος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου θα σταθεί στο πλευρό της και θα τη βοηθήσει. Η Τζίνα θα παλέψει για αυτό που θέλει τόσο πολύ, αλλά θα το πετύχει;
   Μια περιπέτεια για τα όνειρα, την προσπάθεια να γίνουν πραγματικότητα και την αξία που έχει αυτή η προσπάθεια. Ένα ευχάριστο βιβλίο που διαβάζεται γρήγορα.

Edited by Ghost
Προστέθηκε το εξώφυλλο του βιβλίου.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..