Spyrex Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 (edited) Ο Πολυχρόνης Κουτσάκης (Χανιά, 16 Αυγούστου 1974) είναι Έλληνας συγγραφέας, ποιητής και μεταφραστής. Έχει εκδώσει 15 μυθιστορήματα, μία ποιητική συλλογή, ένα παιδικό βιβλίο, έξι μονόπρακτα θεατρικά έργα και ένα ηλεκτρονικό θεατρικό έργο. Τέσσερα ποιήματά του έχουν συμπεριληφθεί στην Ανθολογία της Ποιητικής Γενιάς του ’90 «Η γεωμετρία μιας αθέατης γενιάς» (εκδόσεις Μανδραγόρας) και άλλα τέσσερα ποιήματά του έχουν συμπεριληφθεί στην «Ανθολογία Κρητικής Ποίησης 1950-2007». Θεατρικά του έργα έχουν ανέβει στη Νέα Υόρκη και την Πενσυλβάνια των ΗΠΑ, σε αρκετές πόλεις της Αγγλίας, στην Αθήνα (θέατρο Αμόρε) και από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης. Τα μυθιστορήματά του «Αθηναϊκό Μπλουζ» και «Baby Blue» με ήρωα τον ηθικό «φροντιστή» (επαγγελματία δολοφόνο) Στράτο Γαζή εκδόθηκαν το 2017 και το 2018, αντίστοιχα, ταυτόχρονα στην Ελλάδα (εκδόσεις Πατάκη), στην Αγγλία, στην Αυστραλία και στις ΗΠΑ (εκδόσεις Bitter Lemon Press). Μυθιστορήματα: Το κάψιμο της σημαίας, Εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί 1998 Όχι αυτή τη φορά, μωρό μου, Εκδόσεις Ενάλιος 2000 Ακροβάτες του χρόνου, Εκδόσεις Μίνωας 2005 Αυτό που σου ξεφεύγει, Εκδόσεις Μίνωας 2007 Ιερά Οδός μπλουζ, Εκδόσεις Πατάκη 2010 Όταν ήταν ευτυχισμένος, Εκδόσεις Πατάκη 2013 Καιρός για ήρωες, Εκδόσεις Πατάκη 2013 Μια ανάσα μόνο, Εκδόσεις Πατάκη 2015 Baby Blue, Εκδόσεις Πατάκη 2015 Δεν είσαι εδώ, Εκδόσεις Πατάκη 2016 Αθηναϊκό Μπλουζ, Εκδόσεις Πατάκη 2017 Ακροβάτες του χρόνου, Εκδόσεις Πατάκη 2018 (αναθεωρημένη έκδοση του μυθιστορήματος που εκδόθηκε το 2005) Το ομορφότερο τέλος στον κόσμο, Εκδόσεις Πατάκη 2019 Show Business, Εκδόσεις Πατάκη 2020 (γραμμένο μαζί με τον Ανδρέα Θωμόπουλο) Φωτιά, Εκδόσεις Καστανιώτη 2022 Η Οδύσσεια που μας κρύβουν, Εκδόσεις Πατάκη 2022 Πηγή: wikipedia Σήμερα τελείωσα το Η Οδύσσεια που μας κρύβουν και ιδού η κριτική μου: Τι εξαιρετικός συγγραφέας που είναι ο Πολυχρόνης Κουτσάκης. Ένα γράψιμο που σε μαγνητίζει, δεν ξινίζει σε κανένα σημείο και διάλογοι τόσο φυσικοί που το βιβλίο φεύγει απλά γρήγορα. Εντάξει, έχει κάποια (λίγα) αδύναμα σημεία η ιστορία, αλλά το γράψιμο του συγγραφέα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα στο βιβλίο. Χάρηκα πολύ που το διάβασα, πέρασα πολύ όμορφα. Ο Κουτσάκης με το λεπτό χιούμορ και επιστρατεύοντας κοινωνικά φαινόμενα της εποχής μας, μας προκαλεί να ταξιδέψουμε μαζί με τον Οδυσσέα σε μία Οδύσσεια λίγο... διαφορετική από αυτή που έχουμε διδαχτεί. Edited October 10, 2023 by Ghost Προστέθηκε το εξώφυλλο του βιβλίου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.