Jump to content

Πολυχρόνης Κουτσάκης


Spyrex
 Share

Recommended Posts

Ο Πολυχρόνης Κουτσάκης (Χανιά, 16 Αυγούστου 1974) είναι Έλληνας συγγραφέας, ποιητής και μεταφραστής. Έχει εκδώσει 15 μυθιστορήματα, μία ποιητική συλλογή, ένα παιδικό βιβλίο, έξι μονόπρακτα θεατρικά έργα και ένα ηλεκτρονικό θεατρικό έργο. Τέσσερα ποιήματά του έχουν συμπεριληφθεί στην Ανθολογία της Ποιητικής Γενιάς του ’90 «Η γεωμετρία μιας αθέατης γενιάς» (εκδόσεις Μανδραγόρας) και άλλα τέσσερα ποιήματά του έχουν συμπεριληφθεί στην «Ανθολογία Κρητικής Ποίησης 1950-2007». Θεατρικά του έργα έχουν ανέβει στη Νέα Υόρκη και την Πενσυλβάνια των ΗΠΑ, σε αρκετές πόλεις της Αγγλίας, στην Αθήνα (θέατρο Αμόρε) και από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης. Τα μυθιστορήματά του «Αθηναϊκό Μπλουζ» και «Baby Blue» με ήρωα τον ηθικό «φροντιστή» (επαγγελματία δολοφόνο) Στράτο Γαζή εκδόθηκαν το 2017 και το 2018, αντίστοιχα, ταυτόχρονα στην Ελλάδα (εκδόσεις Πατάκη), στην Αγγλία, στην Αυστραλία και στις ΗΠΑ (εκδόσεις Bitter Lemon Press).

Μυθιστορήματα:

  • Το κάψιμο της σημαίας, Εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί 1998
  • Όχι αυτή τη φορά, μωρό μου, Εκδόσεις Ενάλιος 2000
  • Ακροβάτες του χρόνου, Εκδόσεις Μίνωας 2005
  • Αυτό που σου ξεφεύγει, Εκδόσεις Μίνωας 2007
  • Ιερά Οδός μπλουζ, Εκδόσεις Πατάκη 2010
  • Όταν ήταν ευτυχισμένος, Εκδόσεις Πατάκη 2013
  • Καιρός για ήρωες, Εκδόσεις Πατάκη 2013
  • Μια ανάσα μόνο, Εκδόσεις Πατάκη 2015
  • Baby Blue, Εκδόσεις Πατάκη 2015
  • Δεν είσαι εδώ, Εκδόσεις Πατάκη 2016
  • Αθηναϊκό Μπλουζ, Εκδόσεις Πατάκη 2017
  • Ακροβάτες του χρόνου, Εκδόσεις Πατάκη 2018 (αναθεωρημένη έκδοση του μυθιστορήματος που εκδόθηκε το 2005)
  • Το ομορφότερο τέλος στον κόσμο, Εκδόσεις Πατάκη 2019
  • Show Business, Εκδόσεις Πατάκη 2020 (γραμμένο μαζί με τον Ανδρέα Θωμόπουλο)
  • Φωτιά, Εκδόσεις Καστανιώτη 2022
  • Η Οδύσσεια που μας κρύβουν, Εκδόσεις Πατάκη 2022

Πηγή: wikipedia

 

51878828_.thumb.jpg.63819f23430af9426493b72afe6c6733.jpg

Σήμερα τελείωσα το Η Οδύσσεια που μας κρύβουν και ιδού η κριτική μου:

Τι εξαιρετικός συγγραφέας που είναι ο Πολυχρόνης Κουτσάκης. Ένα γράψιμο που σε μαγνητίζει, δεν ξινίζει σε κανένα σημείο και διάλογοι τόσο φυσικοί που το βιβλίο φεύγει απλά γρήγορα. Εντάξει, έχει κάποια (λίγα) αδύναμα σημεία η ιστορία, αλλά το γράψιμο του συγγραφέα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα στο βιβλίο. Χάρηκα πολύ που το διάβασα, πέρασα πολύ όμορφα. Ο Κουτσάκης με το λεπτό χιούμορ και επιστρατεύοντας κοινωνικά φαινόμενα της εποχής μας, μας προκαλεί να ταξιδέψουμε μαζί με τον Οδυσσέα σε μία Οδύσσεια λίγο... διαφορετική από αυτή που έχουμε διδαχτεί.
 

Edited by Ghost
Προστέθηκε το εξώφυλλο του βιβλίου.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..