Starbuck Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 Καλημέρα σε όλες και όλους! Δεν ξέρω αν είμαι στην σωστή μεριά του φόρουμ για το θέμα που θα ανοίξω και αν όχι, παρακαλώ να μεταφερθεί εκεί που πρέπει, αλλά σκεφτόμουν.... Τι ωραία που θα ήτανε αν μαζευόμασταν και βγάζαμε μια έκδοση με τα διηγήματα των διαγωνισμών πχ! Κάτι σαν ετήσια ή δύο φορές τον χρόνο έκδοση ή ακόμα και σε μορφή περιοδικού! Εγώ από πλευράς μου (γραφίστρια γαρ) θα ήμουν διατεθειμένη να ασχοληθώ με την σελιδοποίηση και τα εξώφυλλα μαζί με όποιον/όποια άλλη ενδιαφέρεται για το δημιουργικό! Ξέρω ότι έχει ξαναγίνει προσπάθεια στο παρελθόν, ωστόσο πιστεύω ότι έχει νόημα να το ξανασυζητήσουμε γιατί πρώτα απ' όλα αυτά που γράφουμε μπορεί να βρουν τόπο και δεύτερον μπορεί να χτίσουμε μια ακόμα πιο δεμένη κοινότητα! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρίστος Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 Εβελίνα καλησπέρα. Το εγχείρημα αυτό έχει κάποια πρακτικά ζητήματα, που πρέπει να συζητηθούν. Θα προωθήσω την πρότασή σου και θα ληφθεί υπόψη η πρόταση - ιδέα σου 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.