Jump to content

Έκδοση διηγημάτων SFF ή και ετήσιο περιοδικό!


Starbuck
 Share

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλες και όλους!

Δεν ξέρω αν είμαι στην σωστή μεριά του φόρουμ για το θέμα που θα ανοίξω και αν όχι, παρακαλώ να μεταφερθεί εκεί που πρέπει, αλλά σκεφτόμουν.... Τι ωραία που θα ήτανε αν μαζευόμασταν και βγάζαμε μια έκδοση με τα διηγήματα των διαγωνισμών πχ! Κάτι σαν ετήσια ή δύο φορές τον χρόνο έκδοση ή ακόμα και σε μορφή περιοδικού! 

Εγώ από πλευράς μου (γραφίστρια γαρ) θα ήμουν διατεθειμένη να ασχοληθώ με την σελιδοποίηση και τα εξώφυλλα μαζί με όποιον/όποια άλλη ενδιαφέρεται για το δημιουργικό! 
Ξέρω ότι έχει ξαναγίνει προσπάθεια στο παρελθόν, ωστόσο πιστεύω ότι έχει νόημα να το ξανασυζητήσουμε γιατί πρώτα απ' όλα αυτά που γράφουμε μπορεί να βρουν τόπο και δεύτερον μπορεί να χτίσουμε μια ακόμα πιο δεμένη κοινότητα! :) 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εβελίνα καλησπέρα. 

Το εγχείρημα αυτό έχει κάποια πρακτικά ζητήματα, που πρέπει να συζητηθούν. Θα προωθήσω την πρότασή σου και θα ληφθεί υπόψη η πρόταση - ιδέα σου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..