Jump to content

Συγγραφικοί Στόχοι 2024


Φάντασμα
 Share

Recommended Posts

Καλή χρονιά με υγεία, χαρά, έμπνευση και δημιουργία.

Εδώ μπορείτε να γράφετε τους συγγραφικούς σας στόχους.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα pinned this topic

1. Τελευταίο ντραφτ των λύκων κ αποστολή σε εκδοτικούς.

2  Μια έκδοση σε Ελλάδα.

3. Μια σε εξωτερικό.

4. Να γράψω ένα καινούργιο μυθιστόρημα (ο μεγάλος στόχος της χρονιάς).

5. 8 διηγήματα.

6.(και ο τρελός στόχος της χρονιάς, να έχω κέρδη 4ψήφιο νούμερο από συγγραφή). Είναι αρχή χρονιάς δικαιούμαστε να λέμε ο,τι θέλουμε. 

 

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Φέτος με πρόλαβε το Φάντασμα και άνοιξε το εν λόγω θέμα σπάζοντάς μου το σερί από το 2021.  Θα φταίει το δίσεκτο, και το 2020 δεν το είχα προλάβει πάλι!

Λοιπόν, τι σχέδια κάνουμε για το νέο έτος του οποίου η πρώτη μέρα πλησιάζει στο τέλος της έχουμε τα εξής σχέδια, κατευθείαν από το Ημερολόγιο Συγγραφέα:

Για το 2024 τα σχέδιά μου είναι:
1. Η ολοκλήρωση της περιπέτειας που αποτελεί συνέχεια της Επιχείρησης Ιωνία.
2. Την ολοκλήρωση της περιπέτειας Μέρες του Φθινοπώρου.
3.  Ένα βιβλιοπαιχνίδι.
4. Μια περιπέτεια εν μέσω μιας σφοδρής καταιγίδας.
5. Το πέμπτο και τελευταίο βιβλίο των Χρονικών της Έρεμορ.
6. Μια ιστορική περιπέτεια στο Βυζάντιο, το ποια θα είναι ακριβώς έχει ακόμα να αποφασιστεί μιας και έχω τρία σενάρια κατά νου. (γίνεται η ιστορική έρευνα)
7.    Πιθανώς μια ιστορία για το 1922. 
8.  Το επόμενο της σειράς με τις Σταυροφορίες . 
9.   Μερικά ποιητικά έργα (ή και πολλά)
10.  Μια περιπέτεια δράσης που ίσως δημοσιευθεί σε συνέχειες.
11. Το ιστολόγιο, είναι και αυτό ένα έργο αρκετών λέξεων. 

Αυτά προς το παρόν και σίγουρα θα προστεθούν κι άλλα όπως θα προχωρεί το έτος.

Εσείς εκτός από τη Ρούμπι, που μας είπε όσα σχεδιάζει, οι υπόλοιποι τι κάνετε;

Edited by WILLIAM
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1. Να τελειώσω με τα περάσματα του πρώτου μου βιβλίου Iris (μετά-αποκαλυπτικός τρόμος) και να προχωρήσω σ' έκδοση.
2. Να συνεχίσω την μηνιαία γραφή διηγημάτων που στέλνω σε newsletter.
3. Κάποια απ' αυτά να γίνουν audiobooks. 
4. Να ξαναπιάσω το Υπόγειο. Μια παρατημένη μου σελίδα με συνταγές μαγειρικής/ιστορίες. 
5. Να χρησιμοποιώ περισσότερο τα σόσιαλ για την προώθηση της δουλειάς μου. 

Και βλέπουμε! 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, WILLIAM said:

Όταν λες σελίδα εννοείς site ή blog;

Ποια λες; Αυτή με τις συνταγές είναι σελίδα στο fb. Αυτή με τα διηγήματα είναι κάτι σαν site/newsletter. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυτή με τα διηγήματα, είναι δύσκολο να στηθεί κάτι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, WILLIAM said:

Αυτή με τα διηγήματα, είναι δύσκολο να στηθεί κάτι τέτοιο;

Όχι καθόλου δύσκολο. Σαν να κάνεις προφίλ σε σάιτ. Είναι καλό εργαλείο, κι εύκολο να το προωθήσεις. Επίσης χρειάζεται περισσότερους συγγραφείς από Ελλάδα, και θέλω παρέα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον, έχω παραπάνω από πολύ υλικό για να ανεβάσω.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε πάλι. Στόχους σχεδόν ίδιους με του 2023:

 

1. Να εκδώσω κάτι ολόδικό μου ή έστω να υπογράψω για έκδοση. Στην Ελλάδα.

2. Να βγάλω δύο διηγήματα σε συλλογές στην Ελλάδα.

3. Να διορθώσω δύο τουλάχιστον διηγήματα που έχω στα αγγλικά, κι αν αυτό συμβεί, να βγάλω κάτι στα αγγλικά.

4. Να διορθώσω ένα από τα μυθιστορήματα που έχω στο συρτάρι, τουλάχιστον ως το τέλος του δεύτερου ντραφτ, και 

5. το πιο σημαντικό, να τελειώσω τις τελειωτικές final final2 final3 telos leme διορθώσεις του αραβικού. Νισάφι πχια.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ε άντε να το δούμε και στα ράφια το Αραβικό, δεν θέλει άλλες διορθώσεις! Πιο πολλές επανεγγραφές και από τους Ελεύθερους Πολιορκημένους έχεις κάνει!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σχεδόν δεν συνειδητοποίησα για πότε πέρασε ο μήνας, πάει κιόλας ο πρώτος μήνας του έτους. Δεν έγραψα λίγο μπορώ να πω αν και, όπως πάντα, θα ήθελα περισσότερο. Τι κατάφερα σε σχέση με τους στόχους μου; Λοιπόν έχουμε και λέμε:
1. Η ολοκλήρωση της περιπέτειας που αποτελεί συνέχεια της Επιχείρησης Ιωνία (προχωρεί).
2. Την ολοκλήρωση της περιπέτειας Μέρες του Φθινοπώρου (πλησιάζει στην ολοκλήρωση).
3.  Ένα βιβλιοπαιχνίδι (σχεδιάζεται).
4. Μια περιπέτεια εν μέσω μιας σφοδρής καταιγίδας (σχεδιάζεται).
5. Το πέμπτο και τελευταίο βιβλίο των Χρονικών της Έρεμορ.
6. Μια ιστορική περιπέτεια στο Βυζάντιο, το ποια θα είναι ακριβώς έχει ακόμα να αποφασιστεί μιας και έχω τρία σενάρια κατά νου. (γίνεται η ιστορική έρευνα)
7.  Πιθανώς μια ιστορία για το 1922 (γίνεται έρευνα και σχεδιασμός)
8.  Το επόμενο της σειράς με τις Σταυροφορίες. 
9.   Μερικά ποιητικά έργα (γράφτηκαν ήδη τέσσερα)
10.  Μια περιπέτεια δράσης που ίσως δημοσιευθεί σε συνέχειες.
11. Το ιστολόγιο, είναι και αυτό ένα έργο αρκετών λέξεων. 
 

Πως τα πάτε εσείς με τους στόχους σας; Ήταν καλός ο πρώτος μήνας του έτους;

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δύο μήνες πέρασαν, το ένα έκτο του χρόνου. Γράφω όσο περισσότερο μπορώ με το χρόνο που έχω και έτσι είπα να κάνω μια μικρή ανασκόπηση, πως τα πάω με τους στόχους μου.
Τι έχω κάνει λοιπόν ως εδώ:
1. Η ολοκλήρωση της περιπέτειας που αποτελεί συνέχεια της Επιχείρησης Ιωνία (γράφεται)
2. Την ολοκλήρωση της περιπέτειας Μέρες του Φθινοπώρου (ολοκληρώθηκε).
3.  Ένα βιβλιοπαιχνίδι (σχεδιάζεται). 
4. Μια περιπέτεια εν μέσω μιας σφοδρής καταιγίδας.
5. Το πέμπτο και τελευταίο βιβλίο των Χρονικών της Έρεμορ.
6. Μια ιστορική περιπέτεια στο Βυζάντιο, το ποια θα είναι ακριβώς έχει ακόμα να αποφασιστεί μιας και έχω τρία σενάρια κατά νου. (γίνεται η ιστορική έρευνα)
7.  Πιθανώς μια ιστορία για το 1922 (γράφεται)
8.  Το επόμενο της σειράς με τις Σταυροφορίες. 
9.   Μερικά ποιητικά έργα (γράφτηκαν ήδη κάποια)
10.  Μια περιπέτεια δράσης που ίσως δημοσιευθεί σε συνέχειες.
11. Το ιστολόγιο, είναι και αυτό ένα έργο αρκετών λέξεων (2514 επί του παρόντος). 
Ακόμα προστέθηκαν τα εξής:
12. Μια μικρή περιπέτεια στα σύνορα Ελλάδας Τουρκίας.
13. Μια αναθεώρηση στο Αγιολόγιο (γράφεται)
14. Μια αναθεώρηση στο Απολυτικάριο μιας και μαζεύτηκαν πολλές σημειώσεις να ενσωματωθούν (γράφεται).

 

Εσείς πως τα πάτε με τους στόχους σας;
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 1/1/2024 at 11:52 AM, Roubiliana said:

1. Τελευταίο ντραφτ των λύκων κ αποστολή σε εκδοτικούς.

2  Μια έκδοση σε Ελλάδα.

3. Μια σε εξωτερικό.

4. Να γράψω ένα καινούργιο μυθιστόρημα (ο μεγάλος στόχος της χρονιάς).

5. 8 διηγήματα.

6.(και ο τρελός στόχος της χρονιάς, να έχω κέρδη 4ψήφιο νούμερο από συγγραφή). Είναι αρχή χρονιάς δικαιούμαστε να λέμε ο,τι θέλουμε. 

 

 

 

2 διηγήματα κ θετική απάντηση για έκδοση στην Ελλάδα. Ξεκινάμε συντηρητικά. Θα δείξει.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάμε για τρίτο διήγημα και δεύτερη αποδοχή για έκδοση στην Ελλάδα. Ακόμα πάμε συντηρητικά, αλλά όχι άσχημα. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά, αφού κάνεις και εκδόσεις! Εύγε!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Και για να θυμάμαι κι εγώ, τα διηγήματα που έγραψα :

1. Πώς να βρεις αίμα παρθένας. 

2. Τσέρνομπιλ μέταλ.

3. Η πόλη μέσα από τον Ισθμό.

Τα διηγήματα που έγιναν δεκτά για να εκδοθούν :

1. Η ημέρα της σφαγής. 

2. Όχι άλλη ζάχαρη. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..