Nienna Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 (edited) Ρίξτε μια ματιά στη δουλειά της, είναι πανέμορφη, ονειρεμένη θα έλεγα. Πολλές λεπτομέρειες, ποικιλία χρωμάτων που δένουν μεταξύ τους, ατμόσφαιρα μακριά από το πραγματικό... πολλά από όσα περιμένει κανείς σε έναν fantasy artist. Και φυσικά εκπληκτικές ικανότητες στη ζωγραφική. Απόλαυση. Ηρεμία... Josephine Wall's Art Ορίστε κάποια παραδείγματα: Edited June 15, 2005 by Nienna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Πραγματικά φοβερή. Μου έδωσαν μια αίσθηση ηρεμίας, ομορφιάς και γαλήνης τα έργα της. Σαν να κοιτάς τα ήρεμα νερά μιας λίμνης άλλωτε στο φεγγαρόφωτο, άλλωτε στο ηλιοβασίλεμα ή στο πρωινό λυκόφως. Αν βρω βιβλίο της σίγουρα θα το αγοράσω. Εκπλητική ανακάλυψη, Nienna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Εκπληκτικη, γαληνια, συνδιαζει ΥΠΕΡΟΧΑ τις εικονες ... Απιστευτη !!!! νιωθω ταπεινος !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Παρατήρησα και κάτι ακόμα που μ'αρέσει πολύ με τη Josephine. Οτι σε κάθε σχέδιό της έχει και μια ιστοριούλα από κάτω, ή κάποιο επεξηγηματικό κείμενο, μια που φαίνεται να την ενδιαφέρουν πολύ διάφορες θρησκείες και new age δοξασίες. Ίσως επειδή έτσι μπαίνω και γω κάπως στο νου του καλλιτέχνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 (edited) Συνήθως η έντονη πολυχρωμία με κουράζει, όμως η δουλειά της για μένα ήταν αποκάλυψη! Edited June 16, 2005 by Isis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.