Jump to content

Josephine Wall


Nienna
 Share

Recommended Posts

Ρίξτε μια ματιά στη δουλειά της, είναι πανέμορφη, ονειρεμένη θα έλεγα. Πολλές λεπτομέρειες, ποικιλία χρωμάτων που δένουν μεταξύ τους, ατμόσφαιρα μακριά από το πραγματικό... πολλά από όσα περιμένει κανείς σε έναν fantasy artist. Και φυσικά εκπληκτικές ικανότητες στη ζωγραφική. Απόλαυση. Ηρεμία...

 

Josephine Wall's Art

 

Ορίστε κάποια παραδείγματα:

 

psyches.jpg

 

titania2.jpg

 

astral_voyage.jpg

Edited by Nienna
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά φοβερή. Μου έδωσαν μια αίσθηση ηρεμίας, ομορφιάς και γαλήνης τα έργα της. Σαν να κοιτάς τα ήρεμα νερά μιας λίμνης άλλωτε στο φεγγαρόφωτο, άλλωτε στο ηλιοβασίλεμα ή στο πρωινό λυκόφως. Αν βρω βιβλίο της σίγουρα θα το αγοράσω. Εκπλητική ανακάλυψη, Nienna. :thmbup: :)

Link to comment
Share on other sites

Εκπληκτικη, γαληνια, συνδιαζει ΥΠΕΡΟΧΑ τις εικονες ...

Απιστευτη !!!!

νιωθω ταπεινος !!!!

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα και κάτι ακόμα που μ'αρέσει πολύ με τη Josephine. Οτι σε κάθε σχέδιό της έχει και μια ιστοριούλα από κάτω, ή κάποιο επεξηγηματικό κείμενο, μια που φαίνεται να την ενδιαφέρουν πολύ διάφορες θρησκείες και new age δοξασίες. Ίσως επειδή έτσι μπαίνω και γω κάπως στο νου του καλλιτέχνη.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως η έντονη πολυχρωμία με κουράζει, όμως η δουλειά της για μένα ήταν αποκάλυψη! :sorcerer:

Edited by Isis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..