gregacm Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 Το εχω ξεκινησει. Το βρισκω εξαιρετικο. Ενα επεισοδιο μου εμεινε για να το τελειωσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Εξαιρετική σειρά. Αν βέβαια περιμένεις να ουρλιάξεις από τρόμο, δεν θα τη σύστηνα. Η σειρά είναι αυτό που λέει ο τίτλος της, haunting. Σε στοιχειώνει. Περισσότερο οι σχέσεις μεταξύ των μελών της οικογένειας και λιγότερο τα υπόλοιπα. Το πώς κλιμακώνονται οι εντάσεις μεταξύ των χαρακτήρων, το πώς κάθε επεισόδιο αφηγείται παρόμοια ιστορία αλλά από τη σκοπιά ενός άλλου προσώπου. Το πώς γεμίζουν τα κενά στην αφήγηση. Αν με ενόχλησε κάτι; Ίσως να είχε λίγο παραπάνω exposition στο τέλος. Αλλά μάλλον ούτε αυτό. Ήταν τόσο καλοφτιαγμένο και τόσο απαραίτητο, που πραγματικά το προσπερνούσες. Και θεωρώ πως ήταν πολύ ταιριαστό το κλείσιμο της σειράς. Η κάθαρση δηλαδή. Σε αφήνει πλήρη και ικανοποιημένο. Και τώρα ψάχνω για μία εξίσου καλή σειρά... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Την είδα και εγώ και συμφωνώ με την Ειρήνη. Το στοιχειωμά είναι περισσότερο λόγω της σχέσης των επτά μελών της οικογένειας. Οι περισσότερες φοβίες των ανθρώπων αντικατοπτρίζονται σε κάποιον από τους ήρωες που παρουσιάζονται. Βρήκα εξαιρετική την ατμόσφαιρα εντός και εκτός σπιτιού αλλά και τους διαλόγους που ήταν μετρημένοι εκεί που έπρεπε δίνοντας σιγά σιγά την πληροφορία. Αξίζει να τη δείτε, μόνο όχι στο σπίτι αργά το βράδυ και μόνος/η σας. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους προλαλήσαντες. Η σειρά όχι μόνο είναι εξαιρετικά καλοφτιαγμένη, αλλά αποδεικνύει το πως να "εκμεταλλεύεται" σωστά τα στοιχεία του είδους του τρόμου χωρίς να υπερβάλλει με αχρείαστα scare jumps κλπ. Για να δούμε αν μπορούν την κρατήσουν στο ίδιο επίπεδο και στην 2η σεζόν, αν το Netflix επιλέξει να την συνεχίσει δηλαδή. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 54 minutes ago, Blacksword said: Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους προλαλήσαντες. Η σειρά όχι μόνο είναι εξαιρετικά καλοφτιαγμένη, αλλά αποδεικνύει το πως να "εκμεταλλεύεται" σωστά τα στοιχεία του είδους του τρόμου χωρίς να υπερβάλλει με αχρείαστα scare jumps κλπ. Για να δούμε αν μπορούν την κρατήσουν στο ίδιο επίπεδο και στην 2η σεζόν, αν το Netflix επιλέξει να την συνεχίσει δηλαδή. Να κάνουμε ένα κίνημα κατά των αδικοχαμένων κομμένων σειρών του Netflix! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Η δεύτερη σεζόν έρχεται και επίσημα, και θα ονομάζεται The Haunting of Bly Manor, βασισμένη στη νουβέλα The Turn of the Screw του Henry James. Αυτό σημαίνει νέοι χαρακτήρες, νέα ιστορία, νέα ατμόσφαιρα! ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiros77 Posted March 24, 2021 Share Posted March 24, 2021 Μου εχει μεινει στο μυαλο, εκεινο το εκπληκτικο μονοπλανο. Παντως προς το τελος η σειρα μου τα χαλασε λιγο, επρεπει να κλεισει ποιο φαντασμογορικα 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.