Isis Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 (edited) Είναι η αγαπημένη μου ψηφιακή ζωγράφος, μια από τις καλύτερες στο είδος της! Τις Galleries της τις έχω χαζέψει ατελείωτες ώρες: Είναι πηγή έμπνευσης και αστείρευτης φαντασίας! Τα έργα της δεν έχουν περιορισμένη θεματολογία (fantasy, comic, medieval, contemporary) ενώ η τεχνική της είναι ανυπέρβλητη. Δουλεύει τα χρώματα και τις υφές με εξαιρετική δεξιοτεχνία! Η προσωπική της ιστοσελίδα είναι ένας καλαίσθητο παραμυθένιο σημείο του κυβερνοχώρου ενώ διατηρεί μια πλούσια και επιβλητική Gallery στο DeviantArt. Η δουλειά της ήταν το έναυσμα για να αρχίσω να σχεδιάζω: Λίγοι καλλιτέχνες με έχουν επηρεάσει τόσο βαθειά... Δυσκολεύτηκα αφάνταστα να επιλέξω αντιπροσωπευτικά δείγματα της δουλειάς της. Σας προκαλώ όμως να ψάξετε στις galleries της! Απολαύστε τη... Edited June 19, 2005 by Isis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsanor Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 Ω θεοί, η κοπέλα είναι υπέροχη! Ήθελα να ξερα πώς μπορείς να δημιουργήσεις όλα αυτά τα όμορφα πράγματα από ένα λευκό (ψηφιακό) κανβά! Στο Photoshop συνήθως (βλέπω άλλους να - εγώ είμαι παντελώς άσχετος) πειράζουν ήδη υπάρχουσες εικόνες, αλλά θα μου πείτε κι αυτές από κάπου θα ξεκίνησαν. Ο γάτος της από την άλλη είναι μορφή, ειδικά στην ιστορία που κυνηγούσε τον Tarzan. Και ανήκει στο μοναδικό είδος γάτας που δε φοβάται το νερό. Τρέλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted June 19, 2005 Author Share Posted June 19, 2005 Δουλεύει με Photoshop και μια Wacom γραφίδα! Δεν κάνει photomanipulation κι αυτό είναι το φοβερό: οι προσωπογραφίες της μοιάζουν αφάνταστα αληθινές! Τα χρώματα και οι υφές αλλά και η συμμετρία και η τρίτη διάσταση! (ναι, με έχει ενθουσιάσει, εξ' ου και τα πολλά θαυμαστικά! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 Φοβερή! Είναι μάστερ στη γραφίδα ΚΑΙ στο Photoshop βέβαια. Εννοείται πως το ταλέντο της δεν περιορίζεται στα μέσα που χρησιμοποιεί ή μάλλον η κοπέλα είναι καλλιτέχνης, είναι αληθινή ζωγράφος και αυτό φαίνεται. Δεν είναι δηλαδή τα ψηφιακά μέσα που κάνουν τα έργα της τόσο όμορφα (και ποικίλα σε θεματολογία) αλλά η ίδια η ικανότητά της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.