Jump to content

Καλλίμορφη - Μιχάλης Μανωλιός


Recommended Posts

manolios_kallimorfi_1600086533.thumb.jpg.1d84d12ff198610c8a0571aec136f335.jpg

Καλλίμορφη - Μιχάλης Μανωλιός 

Εκδόσεις Κέδρος 2020

Να ζήσεις εσύ αντί να ζήσει ο εαυτός σου.

Να σωφρονίσεις έναν δολοφόνο κάνοντάς τον πρωθυπουργό.

Να πείσεις το έμβρυό σου ότι είσαι άξιος να το γεννήσεις.

Να ανακαλύψεις αν είσαι η ομορφιά σου.

Να σμιλέψεις την εκδίκηση σε τρεις συλλαβές κι ένα κορμί.

Να μάθεις αν η μαγεία κρύβεται στα ακροδάχτυλα αγαπημένου.

Δέκα πειράματα σκέψης που βλάπτουν σοβαρά την πεζότητα. Άβολες καταστάσεις και διλήμματα για την ύπαρξη, το πολίτευμα, το σώμα, τη φαντασία, το σεξ, την ηθική φέρνουν στα όρια τους πρωταγωνιστές και την κοινωνία, σε δέκα ιστορίες στιγμιότυπα της αέναης μάχης του ανθρώπου με τον εαυτό του.

«Καθόταν σταυροπόδι στην πολυθρόνα απέναντι από το κρεβάτι, μια Σάντρα όπως θα ήμουν περίπουστα τριάντα πέντε μου. Ήταν σαν να υπήρχε ανάμεσά μας ένας παραμορφωτικός κατά μία δεκαετία καθρέφτης, αλλά το φάντασμα μου χαμογελούσε με την άνεση ενάμιση επιπλέον αιώνα».

Επιλογή: Δημήτρης Φύσσας, συγγραφέας

«Τα διηγήματα του Μανωλιού έχουν αυτό που λείπει από τους πολιτικούς σήμερα: φρέσκες ιδέες, χιούμορ, ειλικρίνεια και ανθρωπιά».

Δημήτρης Αρβανίτης

«Με ώριμη γραφή και εκπληκτικές ιδέες, ο Μιχάλης Μανωλιός έχει πλέον καθιερωθεί ως ο σπουδαιότερος εκπρόσωπος της επιστημονικής φαντασίας στην Ελλάδα».

Βασίλης Μπαμπούρης

Link to comment
Share on other sites

Μία συλλογή δέκα ευφάνταστων διηγημάτων επιστημονικής και μη φαντασίας, δοσμένη από την καλοζυγισμένη πένα του Μιχάλη. Εξαιρετική γραφή αν και σε ορισμένα σημεία δεν πολυκατάλαβα τι εννοούσε ο συγγραφέας, δεν πειράζει όμως, το τελικό αποτέλεσμα με αποζημίωσε. Ένα βιβλίο που απευθύνεται στους καλά διαβασμένους αναγνώστες του είδους. 

Για το εκπαιδευτικό κομμάτι τώρα, ο τίτλος του βιβλίου σημαίνει:

Το Callimorha είναι ένα γένος σκόρων τίγρης της οικογένειας Erebiadae.

Wikipedia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..