Jump to content

H Ομάδα ΥΨΙΛΟΝ πάει Θεσσαλονίκη


D-MAD
 Share

Recommended Posts

Για όσους ενδιαφέρει αναμεταδίδω το ακόλουθο δελτίο τύπου που έστειλαν στο HACK & SLASH FANZINE οι υπεύθυνοι του comic ΥΨΙΛΟΝ.

 

Ναι, η Ομάδα ΥΨΙΛΟΝ πάει Θεσσαλονίκη!

 

Συντελεστές-δημιουργοί του κόμικ θα βρίσκονται στην πόλη το Σάββατο 25 Ιουνίου.

 

Αρχικά θα γίνει παρουσίαση στο "Μητρόπολις" (Μητροπόλεως 94 τηλ 231023772) από τις 6 μμ ως & 9 μμ και θα συνεχίσουμε με έκθεση και μια μικρή γιορτή στο Cofix (Λ. Μαργαρίτη 11 τηλ 231025001-κοντά είναι)

 

Το πατάρι του Cofix θα κρατήσει κάποιες σελίδες του «Υ» ως έκθεση για αρκετές μέρες ακόμη.

 

Θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά.

 

Φώτης Σαγώνας

 

Εκδόσεις Ψυχής τα Λαμπυρίσματα

 

Υ.Γ: Όσοι γνωρίζουν από Θεσσαλονίκη και τη διεύθυνση του πρώτου χώρου μην μπερδεύεστε από την ονομασία ... το Metropolis Comics εννοεί η ανακοίνωση, ενώ κατά πάσα πιθανότητα το HACK & SLASH FANZINE θα καλύψει το γεγονός με κάμερα και λήψη στιγμιοτύπων.

Link to comment
Share on other sites

Λιγο ασχετο με το θεμα, απλα ειπα να το σχολιασω:το Cofix ειναι τελειο!Μακαρι να υπηρχε κ στην Αθηνα κατι παρομοιο...

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο τους. Κρίμα που δεν μπορώ να παρευρεθώ και να δω τους παλιούς μου φίλους εκεί.....

Link to comment
Share on other sites

Λέει τίποτα το κόμικ? Διάβασα οτι ήταν κάπως απλοικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Gia na eimai eilikrinhs, akousa metria pros asxhma sxolia, kai prin me vgalei kanenas kako kai kakiasmeno, oxi, den tha krinw kati apo to an einai Ellhnikh prospatheia alla apo thn poiothta kai to endiaferon pou parousiazei.

 

Fysika mexri na to dw o idios, epifylassomai.

Edited by Sabrathan
Link to comment
Share on other sites

Mερικοί έχουν ξενιστεί από τη μάλλον "Ελληνοκεντρική" άποψη του κόμικ (εξ άλλου πρόκειται για Έλληνες σουπερ-ήρωες), και κάποιοι το έχουν κατηγορίσει για έναν κάποιο "εθνικισμό". Προσωπικά δεν παρατήρησα το τελευταίο.

Το άσχημο είναι πως κάποιοι "επώνυμοι" (αν υπάρχει τέτοιος όρος) στο χώρο των κόμικς, και δεν μιλάω για φανς, πιστεύω πως έχουν κάποιους άλλους "προσωπικούς" λόγους που το έχουν κατηγορίσει.

Από άποψη καθαρά τεχνική το κόμικ έχει μεν τα προβλήματά του, και ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί το έβγαλαν σε τόσο μεγάλο μέγεθος και με σκληρό εξώφυλλο (πράγμα που υπερδιπλασίασε την τιμή του), αλλά σαν προσπάθεια τη βρίσκω αξιέπαινη. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Mερικοί έχουν ξενιστεί από τη μάλλον "Ελληνοκεντρική" άποψη του κόμικ (εξ άλλου πρόκειται για Έλληνες σουπερ-ήρωες), και κάποιοι το έχουν κατηγορίσει για έναν κάποιο "εθνικισμό". Προσωπικά δεν παρατήρησα το τελευταίο.

Το άσχημο είναι πως κάποιοι "επώνυμοι" (αν υπάρχει τέτοιος όρος) στο χώρο των κόμικς, και δεν μιλάω για φανς,  πιστεύω πως έχουν κάποιους άλλους "προσωπικούς" λόγους που το έχουν κατηγορίσει.

Από άποψη καθαρά τεχνική το κόμικ έχει μεν τα προβλήματά του, και ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί το έβγαλαν σε τόσο μεγάλο μέγεθος και με σκληρό εξώφυλλο (πράγμα που υπερδιπλασίασε την τιμή του), αλλά σαν προσπάθεια τη βρίσκω αξιέπαινη. :)

 

 

Έχω και τα τέσσερα τεύχη του κόμικ.

 

Πήρα το πρώτο από περιέργεια, και --για να είμαι ειλικρινής-- έχοντας κλάψει τα χρήματά μου αναδρομικά. (Συν τοις άλλοις, σιχαίνομαι τους υπερήρωες έτσι κι αλλιώς)

 

Αυτό που διάβασα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

 

Το σκίτσο πάσχει, αυτό είναι η αλήθεια (αν και, εδώ που τα λέμε, το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος --ειδικά αν δεν έχει γνώση του θέματος-- για το σχέδιο σε κόμικ για ενήλικους ξένων οίκων, π.χ. για αρκετά απ'τα κόμικ του Sandman της DC). Σίγουρα, στα χέρια ενός έμπειρου περί τα υπερηρωϊκά Αμερικάνου σχεδιαστή, το κόμικ θα είχε απογειωθεί. Το σκίτσο λοιπόν είναι απλώς διεκπεραιωτικό, όπως και τα χρώματα.

 

Όμως η ιστορία είναι φοβερά καλογραμμένη, αρκετά πρωτότυπη και πολύ-πολύ καλά ειπωμένη. Λείπουν --σε γενικές γραμμές-- γραφικές ατάκες και κλισέ διάλογοι, σαφώς και δεν είναι 'χάρτινοι' οι ήρωες ως προσωπικότητες, ενώ το ενδιαφέρον για την κυρίως πλοκή είναι αμείωτο στο τέταρτο τεύχος.

 

Μπράβο στα παιδιά, όχι γιατί 'είναι έλληνες κι επιτέλους βλέπουμε κάτι ελληνικό κι είναι αξιέπαινο σαν προσπάθεια κλπ γραφικότητες', αλλά γιατί το κόμικ είναι πραγματικά καλό. Όπωσδήποτε καλύτερο από πολλά κόμικ από ντίβες Έλληνες κομίστες που διαβάζω σε περιοδικές εκδόσεις (ονόματα και εκδόσεις δε λέμε, μη θίγουμε κι υπολήψεις).

 

Αυτά.

 

Ν.

Edited by mistseeker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..