Lord_Velkion Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 (edited) Δημήτρης Τλούπας (1920 - 2003) Ο Τάκης Τλούπας γεννήθηκε το 1920 στη Λάρισα όπου ζούσε κι εργαζόταν . Γιος ξυλογλύπτη ακολουθεί την τέχνη του πατέρα του ως την κατοχή, που η αναδουλειά τον έτρεψε σε άλλους τομείς βιοπορισμού , τότε έρχεται σ' επαφή με τη φωτογραφία που τον συναρπάζει και την ακολουθεί σαν επάγγελμα. Από το 1945 ανοίγει κατάστημα-στούντιο στη Λάρισα φωτογραφίζοντας νύφες και "εβδομαδιαίες φωτογραφίες" αλλά τον ελεύθερο χρόνο του αποτυπώνει τη φύση του Ολύμπου, της Πίνδου και του Θεσσαλικού κάμπου. Το 1981 κυκλοφόρησε βιβλίο με αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες του και τίτλο "Από τη Γη των ανθρώπων", εκδόσεις "Τρία Φύλλα". Το 1988 συμμετείχε με φωτογραφίες του στο βιβλίο "Βαρούσι". Το 1986 σε συνεργασία με το δήμο Λάρισας, εκδόθηκε το βιβλίο "Εικόνες από τη Λάρισα του χθες". Το άβατάρ μου (ευχαριστώ Garry_Zortek ) είναι παρμένο από την παρακάτω φωτογραφία του Τάκη Τλούπα Απίστευτος ο πιτσιρικάς, μεγάλη φάτσα! Περισσότερες πληροφορίες για τον καλλιτέχνη μπορείτε να βρείτε εδώ Ρίχτε και μια ματιά στο βιβλίο Η Ελλάδα του Τάκη Τλούπα (κάπως ακριβό ε; ) Edited July 2, 2005 by Lord_Velkion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anomanter Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Συμφωνώ ότι είναι μια πολύ συμπαθητική φατσούλα. Εγώ νόμιζα ότι είναι φώτο της παιδικής σου ηλικίας. Δεν γνωρίζω τον Γιάννη Τλούπα αλλά χαίρομαι που μας τον συστήνεις. Και μόνο που φωτογραφίζει την πατρίδα μου (τον Θεσσαλικό κάμπο δηλαδή) είναι αρκετό για ν' αγοράσω το βιβλίο του (όταν γίνω πλούσιος)... Και μόνο που κοιτάζω τις φωτογραφίες που παραθέτεις, αισθάνομαι κάτι σαν ένα κάλεσμα, μια μεταφυσική δύναμη επιστροφής. Ή καλύτερα, την απέραντη νοσταλγία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Πράγματι ακριβό βιβλίο. Αλλά τι να γίνει? Και ναι η πρώτη φώτο είναι πανέμορφη αλλά η δεύτερη μου δημιουργεί και μένα ένα παράξενο συναίσθημα νοσταλγίας για κάποιο άγνωστο τόπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Όμορφες φωτογραφίες, το ασπρόμαυρο πάντα με αγγίζει, αυτές έχουν μια γλυκιά νοσταλγία στη γεύση, ειδικά η φατσούλα του μικρού. Είναι ένας τόσο αληθινός υπαρκτός μικρός που όντως κανείς σκέφτεται πως ήσουν εσύ στα παιδικά σου χρόνια μόλις τον βλέπει!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.