John Crowley On Writing

Βάρδος

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

O κύριος Crowley είναι αρκετά γνωστός συγγραφέας φαντασίας, αν και μην περιμένετε να τον βρείτε ανάμεσα στα μεγάλα ονόματα, όπως Jordan, Feist, κτλ. Είναι πιο γνωστός για τα έργα του, Little, Big και Aegpt. Δυστυχώς, δεν έχω διαβάσει κανένα από τα δύο, αλλά έχω ακούσει καλά λόγια.

Σε μια από τις συνεντεύξεις του, σχολιάζει:

"Somebody once said that a writer's whole store of what he writes out of is fixed by the time he's fourteen. And I think in a certain sense that's true. I think the notions I write about, as opposed to the colour and flavour, came a little later. The flavour and colour really do - really are in a certain sense fixed at fourteen, I think. And the trick is really to get in touch with those things that were going on with you when you were fourteen. So I'm just resurrecting them as an adult, because it's the passage around puberty, just as you enter into puberty, where the whole world opens up suddenly, and everything is imbued with feeling. That's when everything gets fixed, I think, with a certain sense." - EMV

Ποια η δική σας άποψη γι'αυτό;

Επίσης, ρίξτε μια ματιά και σ'όλα τα υπόλοιπα που έχει πει περί συγγραφείς (έχουν πραγματικό ενδιαφέρον) και σχολιάστε κατά βούληση. :)

Χμμ το Aegypt θέλω και γω να το διαβάσω πολύ αλλά όταν ήρθε στα εδώ βιβλιοπωλεία δεν το πρόλαβα. :(

Και πράγματι εκφράζει πολύ ποιητικά αυτό που συνέβη και σε μένα στα 14. Όταν δηλαδή άρχισα να κολλάω πολύ με τη φανταστική λογοτεχνία και τα κόμικς. Η τότε αίσθηση της μαγείας έχει χαθεί τώρα, έχει γίνει πιο διανοητική και όχι τόσο αισθητική. Μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεται. Θα διαβάσω και τις συνεντεύξεις και θα επανέλθω. :)