TsukasaGr Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 (edited) Τολμώ να πω ότι κουφάθηκα λίγο με το ότι το θέμα θεωρείται no-no για το forum. Εννοώ, όλοι ξέρουμε ότι μάλλον τα "αυθεντικά DVD" που κυκλοφορούν στα Ελληνικά είναι παράνομα, και όχι τα fansubs, για τα οποία υπάρχει η γνωστή πολιτική ανοχής. Μπορεί τώρα στην Αμερική να είναι λίγο περιτά μιας και βγαίνουν σχεδόν τα πάντα και φθηνά, αλλά στο Ελλάδα, που θα δούμε licenced anime στα 180 μας χρόνια, δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα. Δεν μπορεί, όπως έχω πει επανηλλημένα, να χρεώνει ένα κατάστημα για ένα δισκάκι όσο έχει έξω όλη η σειρά. . Σόρυ, αλλά νο, σόρυ. Τα fansubs θα σας θυμήσω ότι δεν είναι ακριβώς παράνομα σε μια χώρα που δεν έχει κανείς το copyright γι'αυτά. Don't get me wrong. Θα λάτρευα να αγοράζω αυθεντικά άνιμε, και πραγματικά το κάνω, αλλά όχι από το Ελλάδα, που θα μου μπει μέχρι τον λαιμό από τις τιμές. Πιστέψτε με, η Ελλάδα χρείαζεται τα fansubs αυτή τη στιγμή, όσο τα χρειαζότανε η Αμερική πριν όχι και τόσο πολλά χρόνια, για να γίνει αυτό που γίνεται τώρα με τα άνιμε εκεί: Να είναι δύναμη. Just my two cents. Edited July 14, 2005 by TsukasaGr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Τα fansubs δεν απαγορεύονται. Υπάρχει και pinned topic για fansubs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TsukasaGr Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Τα fansubs δεν απαγορεύονται. Υπάρχει και pinned topic για fansubs. <{POST_SNAPBACK}> You are right, but there _is_ a locked topic about anime trading at the bottom of the forum, so I thought it was a no-go. Αρκετά ενδιαφέρον λοιπόν. Όποιος λοιπόν ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα περι άνιμε, και δεν εννοώ το Akira, ας ρίξει ένα post. Και οι ανταλλαγές καλοδεχούμενες, φυσικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 Το Locked topic είναι επειδή είναι παράνομες αντιγραφές. Και απαγορεύεται να μιλάς για παράνομα downloads, αντιγραφές κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.