RaspK Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Εδώ θα βάλω μερικά links και ότι άλλο μέχρι να στείσω το χώρο μου στο domain όπως πρέπει... Ξανανεβάζω, με μικροδιαφορές, το παλιό μου εργάκι, το εξώφυλλο για το Masque of the Red Death: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saulot Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Χμμμ... στο είπα και απο κοντά αλλα θα στο ξαναπώ και εδω γιατι είμαι κακός ανθρωπος. A) Πρεπει να αλλάξεις οθόνη, το κόκκινο ειναι πολυ φωτεινό. Β) Το κιτρινάκι, τι δουλεια έχει εκει; Εμένα με χαλάει (δεν θα το αγοράσω ποτε) Γ) Αυτα τα νερα ,το velvet-like something... εεεε, απλα δεν μου αρέσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brave Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 χμμμ... εγώ πάλι βρίσκω το συνδυασμό του γούστου μου, λιγάκι με χαλάει το κρανίο που δείχνει να ανήκει σε καλοκάγαθο πρόσκοπο.... νομίζω πως θα 'ηταν ποιο όμορφο αν είχε λίγο σκληράδα και ...κακία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Θα άλλαζα τα φόντς προσωπικά...κάτι πιο ''βρώμικο''. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Γιατί δεν είναι τα έργα στη Gallery, όπου και ταιριάζουν και υπάρχει και χώρος;; ε;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 (edited) Στην Gallery μπορεί κανείς να βάλει έργα δικά του, φώτος της γάτας του, φώτος από τις διακοπές του αν θέλει, αλλά ΟΧΙ έργα άλλων χωρίς την άδειά τους. Επίσης το γυμνό σώμα είναι επιτρεπτό όταν πρόκειται για σχέδιο αλλά όχι πορνογραφικό ή πορνογραφικές φωτογραφίες. Σήμερα ή αύριο θα βάλω ένα Pinned topic για το θέμα. Επίσης στο φόρουμ Ζωγραφικής, ΦΥΣΙΚΑ και μπορεί ο καθένας να βάλει έργα δικά του για σχολιασμό, λινκς και παρουσιάσεις άλλων ζωγράφων κλπ. Ή αν προτιμά να κάνει κάποιο ποστ οτι έχει βάλει νέες εικόνες στη Gallery. Αλλά ας αποφύγουμε να βάζουμε εικόνες άλλων ζωγράφων στη Gallery γιατί θεωρείται αποθήκευση και απαγορεύεται. Edited November 13, 2005 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted November 14, 2005 Author Share Posted November 14, 2005 Δύο-τρία πραγματάκια: αν θυμάμαι καλά, το παρόν είχε δημοσιευθεί πριν τη δημιουργία της Gallery, οπότε και μπήκ' εδώ. Από την άλλη, το έργο είναι δικό μου, απλά έχει βάση σε υλικό εταιρίας και γι' αυτό δεν ξέρω αν μπορώ να το δημοσιεύσω εκεί. Τέλος, το κιτρινάκι θα ήταν χρυσό αν υπήρχε (μάλλον θα βάλλω μια ντεγκραντούρα για να μη με πρήζεις! ). Θα δω πως θα προχωρήσει, αν ετοιμάσει κι ο Penance τίποτα σαρώσεις που του ζήτησα, μάλλον θα κάνω portfolio σιγά-σιγά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted July 8, 2007 Author Share Posted July 8, 2007 (edited) Πρέπει να βάλω νέο υλικό που έχω φτιάξει ξανά εδώ, τώρα που μας έχει χαιρετήσει η Gallery... Προς το παρόν, βάζω ένα πρόχειρο σχέδιο lightsabre που έχω κάνει: Τεχνική λεπτομέρεια είναι ότι το off-hand (συνήθως το αριστερό χέρι) δεν προβλέπεται να πιάνει όλο το κάτω μέρος της λαβής, αλλά μόνο ο αντίχειρας, ο δείκτης, ο μέσος και η εκεί παλάμη να σφίξουν γύρω από το μαύρο handgrip - αυτός ο σχεδιασμός είναι βασισμένος σε διάφορα ξίφη με παρόμοιες τεχνικές στο κράτημα της λαβής. Το σχέδιο έχει ήδη αλλάξει αρκετά, και πιθανώς ν' αλλάξει κι άλλο. ;) EDIT: Μου φαίνεται ότι παραείναι κοντόχοντρο, κι έτσι του έκανα ένα κάποιο streamlining: Edited July 8, 2007 by RaspK FOG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted July 9, 2007 Author Share Posted July 9, 2007 Πέρασα και διάφορα φινιρίσματα στο σχέδιο πού έκανα· πώς σας φαίνεται τώρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.