Jump to content

Hanada


Saulot
 Share

Recommended Posts

Σήμερα ξεκίνησα να bλέπω το Hanada.

Μου έκανε εντύπωση και το προτείνω σ'αυτούς που θα ήθελαν να ξεφύγουν απο το clamp-like σχέδιο.

Το torrent μπορείτε να το βρείτε στο animesuki

Η οποιος βαιριέται ας μου στείλει πμ για να του δωσω τα επεισόδια που έχω.

Link to comment
Share on other sites

Saulot το Hanada το έχω ακουστά αλλά δεν έχω ιδέα τι είναι. Πες αν θέλεις μερικά λόγια να μαθαίνουμε και μεις, ή βάλε κανένα λινκ αν μπορείς. :)

Link to comment
Share on other sites

AnimeNfo link

 

Το βασικό σενάριο ειναι οτι ο Ichiro Hanada (ενα μπασμένο μούλικο) φτάνει στις πύλες του θανάτου μετα απο ένα τροχαίο. Απο εκεί τον στέλνουν κακήν κακώς πίσω λεγοντας του "Δέν είναι η ώρα σου". Απο εκεί και στο εξής ο Ichiro, μπορει να βλέπει φαντάσματα!!!! Και γίνεται το σώσε...

Link to comment
Share on other sites

Χευ! Ακούγεται σαν το στυλ που μου αρέσει ακριβώς. Μπασμένο μούλικο ε? LOL!!

Kαι από οτι βλέπω και το σχεδιάκι δεν πάει πίσω!

Link to comment
Share on other sites

Άμα δε σε τραβολογάω να το δούμε μόλις έρθω πάλι πίσω, να με φτύσεις!

Link to comment
Share on other sites

Πο πο ακουγεται και μοιαζει πολυ καμμενο το καιμενο.

Ειναι κακο που εγω θελω ομως καλυτερο σκιτσο, δεν με εντυπωσιασε.

Edited by LordCeleborn
Link to comment
Share on other sites

Το σκίτσο είναι κλασσική Ιαπωνική καρικατούρα (οταν αυτοσαρκάζονται, το κάνουν καλα) και δένει με το ύφος ολης της ιστορίας. (κάποια στιγμή το φάντασμα ενός γυμνού παππού του ζητάει να καταστρέψει κατι ερωτικά γράμματα πρίν τα βρεί η (ζωντανή) γυναίκα του και τον δέρνει στην μετα θάνατον ζωή).

Α σε κάθε επισόδιο, αποκτάει τουλάχιστον ένα καρούμπαλο. χεχεχε.

Link to comment
Share on other sites

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα σκίτσα είναι πολύ όμορφα όταν θέλει να δείξει όμορφους χαρακτήρες... Πάρε για παράδειγμα τη Yuki! :airkiss:

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, μ'αρέσουν τα σχέδια ακριβως επειδή δείχνουν καρικατουρίστικα (είδα και άλλα σχετικά sites με το Hanada), τα οποία μπορούν να είναι πολύ εκφραστικά και όμορφα όπως λένε παραπάνω ο Saulot και ο Rasp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..