Sitronella Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Κοιτάζοντας τη βιβλιοθήκη μου, είδα στοίβες ολόκληρες βιβλία από κάποιους συγγραφείς (γιατί είμαι λίγο ψυχαναγκαστική σε αυτό το θέμα και τα βιβλία είναι ταξινομημένα ανα συγγραφέα) και αναρωτήθηκα: Άραγε τίνος συγγραφέα έχω τα πιό πολλά; Στην περίπτωσή μου η απάντηση ήταν αρκετά εύκολη νομίζω. Φτάνει μια ματιά για να δει κανείς πως έχουμε πάνω από 25-30 βιβλία της Ann McCaffrey. Μπορεί να μην είναι η πιο αγαπημένη μου, αλλά έχει γράψει κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες σειρές από τις οποίες έπρεπε να τα διαβάσω όλα! Τη δεύτερη θέση κατέχει η Ούρσουλα Λε Γκεν και την τρίτη νομίζω ο Τέρυ Πράτσετ. Εσείς; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Πολύ καλή ερώτηση! Εριξα μια ματιά στον κατάλογο βιβλίων που έχω περασμένο στο pc-ναι, είμαι κ εγώ ψυχαναγκαστική επί του θέματος . Και ιδού το top 5: 1.Στίβεν Κίνγκ, με 23 βιβλια. 2.Ασίμωφ με 22. 3.Λε γκέν με 13. 4. Τόλκιν με 11 5. Ντάγκλας Ανταμς με 10. Αυτά είναι απο τά βιβλία που έχω. Αν βάλουμε και αυτά που έχω διαβάσει απο άλλους, ο Κινγκ θα γινόταν 34, ο Τόλκιν 12, ο Ανταμς 11 και θα έπρεπε να βάλω και τα Ντιουν-7 βιβλία. and counting.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikochet Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 R.A. Salvatore - 8 ...τρομάρα να μού 'ρθει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Ντροπη σου Πιτσι-Ρικο!Εγω μαλλον Μουρκοκ-16.Και Ασιμοφ πανω απο 10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokey Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 J. K. Rowling - 7 βιβλία (4 πρώτα στα ελληνικά, 5ο both english and greek, 6o english) Steinbeck and Herbert από 4 βιβλία Καρκαβίτσας - Άπαντα σε 4 τόμους (αδιάβαστα ακόμη) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 (edited) Anne Rice... τα άπαντα. Umberto Eco με οχτώ, Jostein Gaarder με έξι... Είναι και πολλά που δανείζομαι από δω κι απο εκεί βέβαια. Μπορεί να έχω διαβάσει περισσότερα από κάποιον άλλο συγγραφέα και να μην μου ανήκουν. Edited August 25, 2005 by Nienna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pixie Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Λοιπόν εγώ επειδή παθαίνω κολλήματα με τους περισσότερους συγγραφείς ,προσπαθώ να έχω όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποικιλία . Δηλαδή λέω στον εαυτό μου "Δεν θα διαβάσεις το επόμενο αυτής της σειράς αν δεν διαβάσεις ένα ανεξάρτητο πρώτα". Ναι, είμαι πολύ σκληρή, το ξέρω. Παρόλ' αυτά έχω 20 του Terry Pratchett Καμιά δεκαριά της Ann Rice 8 από το Dragonlance Επίσης έχω διαβάσει έναν τόνο αστυνομικά : Πάνω από δέκα τουλάχιστον, από την Ελις Πίτερς, την Π. Ντ. Τζέημς , την Ρουθ Ρέντελ, τον Τζόναθαν Κέλλερμαν Πάνω από 5 έχω διαβάσει του Τομ Ρόμπινς, του Αρτούρο Πέρεθ Ρεβέρτε, του Πάτρικ Ο Μπράιαν, του Μίχαελ Εντε, του Ντοστογιέφσκι Τώρα αν υπάρχει και τίποτ' άλλο δεν θυμάμαι, γιατί πάρα πολλά τα έχω δανειστεί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mort13 Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Με μια γρήγορη ματιά, γύρω στα 15 του Philip Dick, αρκετά Tolkien, Pratchett, Ellroy, Chandler, Highsmith, Zelazny, Gibson... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 (edited) Βασικά αυτό το τόπικ μου εξηγεί αυτήν την στιγμή πάρα πολλά πράγματα. Νόμιζα ότι είχα πολλά βίβλια, αλλά σε συγκριση με τα δικά σας καμιά σχέση. Ειδικά με την trillian. Και ε΄μενα τα περισσότερα είναι του stephen king αλλά όχι τόσα όσα της trillian. Μετά o terry prachet, μετά ο lovecraft, μετά πολλά fantasy-game books, leguin-douglas adams isarithma nomizw kai bla bla Edited August 25, 2005 by twocows Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 Που να δεις το τοπικ με το "ποσα βιβλια διαβαζετε"!Η συμπαθεστατη δεσποινις Τριλλιαν ειναι και συμπαθεια των βιβλιοπωλων...Οπως και αρκετοι αλλοι εδω μεσα. Α,και απο Σαγκαν εχω διαβασει αρκετα αλλα μονο το "Επαφη" ειναι εφ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Με κολακεύετε... . Η αλήθεια είναι ότι είμαι σουπερ φανατικη βιβλιοφάγος... Τα βιβλία-τα πιο αξιολογα έτσι?οι μουφες δεν πιάνονται-που έχω ανέρχονται στα 171, επι του παρόντος. Και τα βιβλία που έχω διαβάσει γενικά-όσα μπόρεσα να θυμηθώ, και με τις μούφες ακόμα- στα 341. (μιλάμε πάντα για λογοτεχνία και απο διήγημα και πάνω). Και μου φαίνονται πάρα πάρα πολύ λίγα. Τόσα πολλά βιβλία και τόσος λίγος χρόνος.... ΥΓ. Είμαι λίγο άρρωστη, ε? πείτε μου πως όχι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymeο gamawa Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 clive barker tolkien buckowski king και εχω πολλες μαλακιες της σειρας dragonlance αλλα δεν τα υπολογιζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 Michael Moorcock, Isaac Asimov, Paulo Coelho, Robert Jordan (επειδή το Wheel of Time είναι πολλά βιβλία) δεν θυμάμαι τους υπόλοιπους διότι τα βιβλία μου είναι πάνω από 500-600 (ναι κάποια στιγμή πρέπει να ξαναφτιάξω την Access database...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Throgos Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 10 της Rowling (τι?!!! Ναι, 11. τα πρώτα 5 στα ελληνικά, τα πρώτα 4 στα ισπανικά και το 3ο στα αγγλικά) 9 του Τόλκιν 6 του Ουμπέρτο Έκο 5 του Φίλιπ Πούλμαν. Η αλήθεια είναι ότι έχω περισσότερα "βιβλία" του Τεν-τεν, της σειράς "Περιπέτεια" και διαφόρων άλλων σειρών που διάβαζα μικρός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Νομίζω ότι τα περισσότερα βιβλία που έχω είναι του Feist. 17 πρέπει να είναι, συνολικά. Αλλά έχω διαβάσει τα 11. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Ααα, εγώ ό,τι έχω το χω διαβάσει....Έτσι γρήγορα που διαβάζω, δε μένει τίποτα αδιάβαστο για πολύ...το θέμα είναι αν θα έχω λεφτά να αγοράσω. Που συνήθως δεν έχω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drunk Elf Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 'Η του Neil Gaiman ή του Chuck Palahniuk. Και από τους δυο έχω (σχεδόν) ό,τι έχουν βγάλει αλλά πρέπει να μετρήσω για να δω από ποιόν έχω τα πιο πολλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eroviana Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Rowling Tolkien Moorcock Kay Tom Robbins Irvin Yalom(ό,τι έχει μεταφραστεί στα ελληνικά) Αγκάθα Κρίστι(τα περισσότερα βιβλία από κάποιον συγγραφέα που έχω είναι δικά της) Τα υπόλοιπα είναι ένα ή δύο απ'τον κάθε συγγραφέα, οπότε δεν έχει νόημα να τα ονομάσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King_Volsung Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Εγώ δεν έχω πολλά βιβλία. Του Tolkien έχω τα περισσότερα βιβλία. 6. Ο Άρχοντας, το Χόμπιτ, το Σιλμαρίλιον και τις Ατέλειωτες Ιστορίες. Του Salvatore, αν και έχω διαβάσει όλη τη σειρά drizzt εκτός των δύο τελευταίων βιβλίων, έχω αγοράσει μόνο 2. Να'ναι καλά οι φίλοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Lovecraft με 9 Ακολουθούν Salvatore & Moorcock με 7 έκαστος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Μην ΓΕΛΑΣΕΤΕ..... εχω 11 tou R.L. STINE - ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΕΣ ... μετα... Edgar Alla Poe Clive Barker Tolien και βλεπουμε !!! !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORIEN Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Λαμπαδαρίδου - Ποθου Ουμπέρτο Εκο Αρχέτυπο δεν είναι τόσα πολλά στο καθένα αλλά κατα αυξων αριθμό από αυτους έχω τα πιο πολλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Toυ Ασίμωφ, περίπου 30 βιβλία, της Ursula LeGuin, περίπου 25, της Marion Zimmer Bradley, περίπου 25, και για κάποιο παράξενο λόγο έχω επίσης καμμιά 20αρια του Piers Anthony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Stephen King(bibliografia). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted November 19, 2005 Share Posted November 19, 2005 Πρώτος και καλύτερος ο Tom Robins, με αριθμό βιβλίων όλα όσα έχει γράψει. Ακολουθεί ο Gay Gavriel Kay, επίσης με όλα όσα έχει γράψει, πλην του τελευταίου (Πολεμιστές του Λυκόφωτος ο ελληνικός τίτλος) το οποίο δεν έχω προλάβει ακόμα να πάρω (εδώ κι ένα χρόνο, η άχρηστη...) Τρίτος ο Tolkien, με Lotr, Silmarillion και δύο βιβλία απ' το HoME. Τέταρτος ο Masterton (μπορεί και ο King) με κάμποσα, σπαρμένα εδώ και στο πατρικό μου. Πέμπτος μάλλον ο Koontz, κάηκα πολύ στην εφηβεία μου... Έκτη (και κρύβομαι πριν αρχίσουν να πέφτουν οι ντομάτες ) Jane Austen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.