Jump to content

3D Sidewalk Art


Drunk Elf
 Share

Recommended Posts

Ποπο φοβερά! Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι είναι πράγματι επίπεδα!

Link to comment
Share on other sites

Εκπληκτικη δουλεια εχω μεινει αφωνος ... ΠΟ ΠΟ πρεπει να τους γνωρισω τους τυπαδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σίγουρα επιδέχονται βελτιώσεων (δεν πιστεύω στην απόλυτη τελειότητα), αλλά πλησιάζει το κατ' αντίληψη άψογο. Cool!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά είναι οι μάγοι της προοπτικής! Είμαι μαγεμένη!

 

Πραγματικά είναι οι μάγοι της προοπτικής! Είμαι κυριευμένη από την αληθοφάνειά τους!

Link to comment
Share on other sites

Είναι όντως Illusionist. Αυτό με τη λίμνη και τη βαρκούλα μέσα στο δρόμο είναι υπέροχο και το άλλο με την πλάκα που λείπει κι από κάτω κοχλάζει....ντάξει, φοβερά είναι.

Link to comment
Share on other sites

Η πρώτη μου αντίδραση ήταν: Ε, όχι, ρε φίλε, πρέπει να έχει γίνει επεξεργασία σε υπολογιστή...!

 

Η επόμενη: You MUST be fucking kidding me! :eek:

 

Οι τύποι είναι εξαίσιοι. Κι έτσι κι αλλιώς το γράφιτι --το καλό γράφιτι-- είναι ένα από τα πράγματα που με ξετρελαίνουν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..