Ιρμάντα Posted May 7 Posted May 7 (edited) Όνομα Συγγραφέα: Ιρμάντα Είδος: Θρησκευτικός τρόμος Βία; Ναι Σεξ; Υπονοείται Αριθμός Λέξεων: 3151 Αυτοτελής; Ναι Σχόλια: Για τον 64ο διαγωνισμό σύντομης ιστορίας - Γενικός. Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από την περίπτωση της Μαριάμ Σουλακιώτου και του μοναστηριού της Παναγίας Πευκοβουνογιάτρισσας. Αρχείο: η κόλαση είναι πανηγύρι.docx Edited May 7 by Ιρμάντα 5 Quote
B MOVIES Posted May 12 Posted May 12 Πολυ καλο Ειρηνη και μου αρεσεις που βαζεις και πραγματικα στοιχεια και τοποθεσιες, καλογραμμενο και με ρυθμο, σε βαζει σιγα σιγα στην υποθεση και αυτο το καταλαβα. Μου αρεσε το υπερφυσικο στοιχειο που χρησιμοποιησες αλλα ξερεις τι γινετε στα πρωτα σταδια της ιστοριας μου εδωσε την εντυπωση οτι ναι με γινονται διαφορα αλλα ολα στη σφαιρα του πραγματικου, η γυναικα με τις καρφιτσες πολυ καλτ φιγουρα το ιδιο και ο αντρας, πολυ καλο, δεν ξερεις ισως σε καποιο μοναστηρι να συμβαινουν τετοια πραγματα!! 1 Quote
sandy1dritsakou Posted May 15 Posted May 15 κλασικο διηγημα τρομου, στην αρχη δεν του φαινεται, προχωρει κλιμακωτα. μ΄αρεσε πολυ. 1 Quote
AnaDuMare Posted June 5 Posted June 5 ΤΟ ΘΕΛΩ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΧΘΕΣ! Το μόνο που με πέταγε έξω ήταν ότι υπήρχαν και πιο καθημερινές εκφράσεις και αμέσως μετά κάποιες πιο εξεζητημένες λέξεις. Θεωρώ θα ήταν πιο εύστοχο να διατηρηθεί ένα ενιαίο ύφος ως προς αυτό. 2 Quote
Kriton Posted June 6 Posted June 6 @Ιρμάντα καλή επιτυχία. Spoiler Δεν έχω πολλά να πω για την ποιότητα της γραφής. Είναι κορυφαία! (όπως αναμενόταν). Το θέμα είναι ενδιαφέρον γιατί συνδέεται με πολύ περίτεχνο τρόπο με τη γνωστή υπόθεση της Μαριάμ Σουλακιώτη και του κολαστηρίου στο οποίο είχε μετατρέψει τη μονή στην οποία ήταν ηγουμένη (https://en.wikipedia.org/wiki/Mariam_Soulakiotis). Ιστορία με αρχή, μέση και τέλος. Ύφος καλό, ταιριαστό, μέσα από το στόμα μιας απλής λαϊκής γυναίκας που αφηγείται την ιστορία. Τεχνικά θα την χαρακτήριζα σχεδόν άρτια με μοναδικό σημείο που μου χτυπάει κάπως να είναι η αίσθηση ότι προς το τέλος κάπου επιταχύνει η ιστορία - σαν να πατάει γκάζι, να χάνει το τέμπο, και να βιάζεται λίγο ως προς τη διεκπεραίωση, από το σημείο που ανακαλύπτουν τον θάλαμο με τα κρεβάτια και τους "κρατούμενους" και μετά. Η ηρωίδα, όπως και οι δευτερεύοντες ήρωες αναπτύσσονται καλά με δεδομένους τους περιορισμούς ενός διηγήματος. Νομίζω ότι είναι εντελώς μέσα στο θέμα. In overall που λένε και στο χωριό μας, την απόλαυσα την ιστορία. 2 Quote
Roubiliana Posted June 10 Posted June 10 Spoiler Απολαυστικότατη ιστορία. Έχω μία αδυναμία στα μοναστήρια και φαίνεται να γνωρίζεις καλά τη θεματική. Έχεις φτιάξει μία ωραία κλιμάκωση. Καταπληκτική η εικόνα με τον παππά. Αν πρότεινα μία αλλαγή αυτό θα ήταν ο τίτλος. Δεν είναι άσχημος αλλά μπορείς και καλύτερα. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή! 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.