The_Knight_who_says_Ni! Posted June 2 Posted June 2 Έχω μια εργασία να παραδώσω. Να γράψω, ένα fantasy, longline, synopsis, και Story Map, για ταινία, αλλά θα πρέπει να είναι "ορθόδοξο". Μην είναι mix, genre blending με ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ άλλο genre. Άρα δεν μπορεί να είναι adventure, το έχει ξεκαθαρίσει γραπτά... Άρα πρέπει να είναι ένα fantasy ορθόδοξο, (έλεγε "ποιο ΠΑΣΟΚ" παθαίνεις στην τάξη) Τι είναι το ορθόδοξο fantasy σαν είδος; Τι είναι pure, χωρίς mix με οτιδήποτε άλλο; αν αρχίσω να σκέφτομαι "pure pure pure" αισθάνομαι οτι τίποτα δεν είναι... high? low? middle? urban? το "ορθόδοξο" υποψιάζομαι οτι είναι παγίδα σαν ορισμός στην Άσκηση.... μπορώ να το παίξω safe, σε μια επιλογή, για να το παραδώσω πονηρά; επειδή όμως όλα αυτά έρχονται από την λογοτεχνία μας, είπα να ρωτήσω και εδώ, γιατί τα είδη είναι ίδια, από την λογοτεχνία στο σινεμά, τουλάχιστον στα βασικά... Για πείτε και εσείς, έχω χρόνο 12 ημέρες 4 ώρες περιθώριο για παραδοση. 1 Quote
Ιρμάντα Posted June 2 Posted June 2 Λοιπόν, δες και εδώ περί αγνού και αμόλευτου fantasy. Και, ναι, το Lord of the Rings είναι fantasy αγνό και ορθόδοξο. Εκείνο πο υποψιάζομαι πως σου ζητούν είναι να μην το μπλέξεις για παράδειγμα με σύγχρονη εποχή, με παράλληλους κόσμους, με ρομάτζα βρικολάκων και τα τοιαύτα. 2 Quote
The_Knight_who_says_Ni! Posted June 2 Author Posted June 2 (edited) το adventure είναι μόνο του genre όμως. έχει συγκεκριμένη δομή για το πως γίνεται το escalation, και το conflict. "Γράφετε μία δική σας ιδέα για FANTASY ή ADVENTURE ΤΑΙΝΙΑ (όχι σειρά) η οποία θα έχει τα παρακάτω: Τίτλος Logline Σύνοψη Story Map ΠΡΟΣΟΧΗ! - ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ AI. - Γράφετε μόνο ένα από τα δύο είδη. - Δεν θέλω να γράψετε συνδυασμό ειδών. Θα πρέπει να δουλέψετε εντός του είδους που θα διαλέξετε, στην ορθόδοξη εκδοχή του. - Η Σύνοψη θα πρέπει να είναι μία μεγάλη παράγραφος, το πολύ μισή σελίδα, όχι μεγαλύτερη. - Όπως πάντα, περιμένω καινούργιες ιδέες, μη μου στείλετε ιδέες ήδη δουλεμένες. - Επαναλαμβάνω: Ταινία! Όχι σειρά!" Edited June 2 by The_Knight_who_says_Ni! 2 Quote
Ιρμάντα Posted June 2 Posted June 2 Δες το άρθρο. 'Ισως είναι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνουν. Θέλεις ήρωα, κακό, μαγεία, περιπέτειες / άθλους για τον ήρωα, damsel in distress και ευτυχές τέλος. Καλό θα ήταν να συμπεριλάβεις και μία εξωτική φυλή, νάνοι, κύκλωπες, νεράιδες κ.λπ. Σου γράφω τα πολύ βασικά. 1 Quote
Ιρμάντα Posted June 2 Posted June 2 Δες παλιότερες, ή και πιο σύγχρονες, ταινίες τύπου Prince of Persia, Willow, Krull κ.λπ. 1 Quote
The_Knight_who_says_Ni! Posted June 2 Author Posted June 2 ναι βρε, το κάνω, αλλά αυτά βλέπω οτι είναι adventure ή action, ή και τα δύο... είτε το ένα είτε το άλλο, είναι genres, είδη. δεν το θέλει... το ερώτημα είναι πως κάτι είναι μόνο fantasy, χωρίς να είναι adventure η action. 1 Quote
Ιρμάντα Posted June 2 Posted June 2 Μα δεν υπάρχει αυτό που λες. Στοίχημα ότι και αυτοί κάτι τέτοιο εννοούν. Τι σημαίνει fantasy χωρίς να είναι action? Δεν υπάρχει έτσι όπως το λες. Μόνο παραμύθι δηλαδή; 1 Quote
WILLIAM Posted June 2 Posted June 2 Δεν είμαι βέβαια θεωρητικός σαν την δασκάλα μας αλλά γράφω για πολλά χρόνια τώρα. Εντάξει να μην είναι δράσης αν σαν τέτοια προσδιορίζει ειδικά ταινίες σαν τον Βράχο ή το Die Hard αλλά δεν μπορεί να μην είναι περιπέτεια. Στο κάτω κάτω της γραφής σχεδόν όλα είναι περιπέτειες κάποιου είδους, φααντασίας, δράσης, επιστημονικής φαντασίας, εποχής, τρόμου... εντάξει το έπιασες το νόημα. Πιστεύω ότι θέλει αυτό που λέει και η δασκάλα μας, να μην είναι ένα από τα μοντέρνα συνοθυλλεύματα με λίγο από όλα. Που θα παραδώσεις αυτήν την εργασία; 2 Quote
The_Knight_who_says_Ni! Posted June 3 Author Posted June 3 Quote "Επειδή το genre binding είναι ύπουλο, και μπορεί να είναι το οτιδήποτε. high fantasy, low fantasy middle dark δεν ξέρω πως τα κατανοείς αν είναι binding ή οχι. Ακόμα και αν αποφύγω να μιξαρω με το οτιδήποτε από τα genres και τα έξτρα ήδη. Αν σκέφτομαι πολύ να αποφύγω binding, δεν έχω ιδέα τι να γράψω γιατί μπορεί να είναι το οτιδήποτε. Αν έχεις μια διευκρίνιση παραπάνω που θα μπορούσε να μου δώσει μια ευκολία, για να βρω κάτι που να έχει fun να φτιάξω από την αρχή. Εγώ στην αρχή θα πήγαινα να φτιάξω άλλο κόσμο, φυλές, πλάσματα κλπ. είναι οκ;" Δυστυχώς με αυτήν την ερώτηση δεν πήρα ακριβώς την απάντηση που ήθελα, για το adventure. " Quote Εννοώ μη γράψεις fantasy horror ή science fantasy κτλ Όλα τα άλλα που ανέφερες, fantasy είναι." ασ Με βάση τις σημειώσεις του, ίσως υπάρχει χώρος για κάποιο adventure μέσα, χωρίς όμως να είναι ακριβώς genre mix fantasy- adventure τυπικά. 2 Quote
The_Knight_who_says_Ni! Posted June 3 Author Posted June 3 (edited) το world building, που υπάρχει για τα πάντα, αλλά μόνο το 20 με 30% βγαίνει στο τελικό σενάριο και στην οθόνη, "το 'χω". (αν είσαι geekουλας, με παρελθόν σε tabletop... ) Τώρα οι σημειώσεις της Ιρμάδα πάντα είναι εντυπωσιακή κοντοβελονιά για πολλά πράγματα... ήδη αυτά που λέει για τις γυναίκες το έχω σημειώσει γενικά. Edited June 3 by The_Knight_who_says_Ni! 2 Quote
WILLIAM Posted June 3 Posted June 3 Από τις σημειώσεις που μας έδειξες, μπορείς να φτιάξεις ένα καθαρόαιμο φάντασι (σαν τον Άρχοντα ας πούμε) και να είσαι απόλυτα εντός παραμέτρων. 2 Quote
The_Knight_who_says_Ni! Posted June 3 Author Posted June 3 η δεύτερη φώτο, είναι για το adventure, απλά δεν χώρεσα τον τίτλο. 3 minutes ago, WILLIAM said: Από τις σημειώσεις που μας έδειξες, μπορείς να φτιάξεις ένα καθαρόαιμο φάντασι (σαν τον Άρχοντα ας πούμε) και να είσαι απόλυτα εντός παραμέτρων. τι να σου πω. μάλλον... όλα είναι ψυχολογία στο τέλος. οι εξετάσεις είναι δύσκολο πράγμα, έχω αγωνία και μπερδεύομαι 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.