Ιρμάντα Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago Καλώς τα μου.... Γνωρίζετε τι κάνουμε εδώ, ανεβάζουμε τις ασκήσεις σας από την ΣΑ #18 εδώ -ακουλουθεί επανάληψη οδηγιών για τους απρόσεχτους- Θα δώσω χρόνο μέχρι Παρασκευή, 31 Ιουλίου επειδή είναι καλοκαίρι και θέλετε να μου ξεκουραστείτε -όχι, πείτε μου πως δεν έχω υπομονή-. Δεν υπάρχει όριο λέξεων. Φανταστικό στοιχείο επιβάλλεται, όποιο είδος εξυπηρετεί. Προσπαθήστε να αποφύγετε δομή της αβύσσου, εκτός και μπορείτε να το διαχειριστείτε. Ανεβάζετε σε αυτό εδώ το ποστ, όχι σε βιβλιοθήκη, και σχολιάζετε των υπόλοιπων συμμαθητών σας. Παγωτάκια δεν τρώμε μέσα στην τάξη! Άντε, καλές βουτιές! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.