Nihilio Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για έργα του Clive Barker έπεσα στους 2 αυτούς τίτλους. Το tapping the vein είναι μια μίνι σειρά πέντε τευχών, κάθε ένα με δύο ιστορίες απο τα βιβλία του αίματος σε μορφή comic. Το Hellraiser είναι μια σειρά τευχών, κάθε ένα με 4 ιστορίες βασισμένες στις 2 πρώτες ταινίες της σειράς. Ανάμεσα στους δημιουργούς που συμμετέχουν είναι είναι οι Gaiman/McKean (Sandman), Mignola (Hellboy) & Larry Warskowsky (σκηνοθέτης του Matrix), στο πρώτο τεύχος υπάρχει και μια εικόνα που θα θυμίσει πολλά σε οπαδούς του Νορβηγικού Black Metal Και τα δύο είναι αρκετά παλιά, το πρώτο του 87, το δεύτερο του 89 και είχαν βγει από την Epic Comics. Νομίζω ότι είχε βγει και comic Nightbreed (Βασισμένο στην ομώνυμη ταινία - και το βιβλίο Cabal από το οποίο βγήκε η ταινία) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Χχχμμμμμμμμμμμμμμ Λες μια επισκεψη στο Solaris να βοηθαγε;;; Σιγα μιν βρουμε τπτ... Εγω ειδα οτι θα βγει ενα Comic Novel (καπως ετσι τα λενε) ιστοριες του E.A.Poe και θα λεγετε Raven... οποτε θα περιμενουμε να εχει μεσα και την θρηλικη ατακα: "quoth the raven .. NEVERMORE" !!! πρεπει να μαμαειιιιιιιιιιιιιιιι !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Canopus Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Πρέπει να είχαν κυκλοφορήσει κάποια σε τομάκι softcover edition! Στο solaris τα χε πάρει το μάτι μου! Μπορεί να παίζουν ακόμη αλλά μπορεί να γίνει και παραγγελία απ'όσο ξέρω αλλά μπορεί να πάρει χρόνο μέχρι να εμφανιστουν στον κατάλογο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.